آوای جنوب

دلیل تغییر سرپرست کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد/حضور گسترده اصلاح‌طلبان در مراسم معارفه/وای به حال استانی که کانون کودکانش هم سیاسی است

دلیل برکناری سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

آوای جنوب

دلیل برکناری سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

دلیل تغییر سرپرست کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد/حضور گسترده اصلاح‌طلبان در مراسم معارفه

 بالاخره پس از کش و قوس فراوان و رایزنی‌های گسترده‌ای که در محافل مختلف فرهنگی و سیاسی صورت گرفت مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

**در آیینی با حضور زمردیان معاون فرهنگی کانون و همچنین مدیرکل حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمود پیروزه رسما جای خود را به کبری اخلاقی‌نیا داد.

**جلسه امروز که در محل سالن کتابخانه‌های استان و با حضور گسترده سیاسیون و همچنین کارشناسان و دست‌‌اندرکاران کانون صورت گرفت به مانند بیشتر جلسات استان با ۴۵ دقیقه تاخیر برگزار شد که بسیاری از حضار در سالن از این رویه به شدت انتقاد داشتند.

**در این جلسه از احزاب سیاسی استان از جمله یکی از احزاب منحله و سایر احزاب سیاسی اصلاح‌طلب نمایندگانی حضور داشتند که نشان می‌داد کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان برای اصلاح‌طلبان مهم و ارزشمند است!.

**محمود پیروزه سرپرست کانون که امروز جای خود را به اخلاقی‌نیا داد شعری خواند که مضمونی سیاسی داشت و شاید این گونه برداشت شد که وی نیز قربانی مطامع سیاسی در استان شده و مصراع آخر به این مضمون بود: (هوای مملکت عاشقان سیاسی نیست).

**وی در ادامه از فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری بارها با نام (حضرت فاضل)! نام برد و از خود به عنوان دلبسته کانون یاد کرد و این گونه گفت که نگران نیستم حکم سرپرستی‌ام به مدیرکلی تبدیل نشد.

**سرپرست پیشین؛ ظرفیت‌های نظام را بسیار بیشتر از این دانست و افزود: در کانون با همکارانم صمیمی و همدل بودیم هر چند که در هر مجموعه‌ای سنگ اندازی هم هست.

**وی تغییر دیدگاهش را نسبت به مدیریت‌ها به دلیل هم نشینی و نشستی دانست که با (حضرت فاضل) داشته و از کسانی که اجازه ندادند حکم سرپرستی‌اش به مدیرکلی تبدیل شود قدردانی کرد.

**اما مومن‌نسب مدیرکل بازرسی استانداری که دقیقه ۹۰ خود را به این مراسم رساند به نمایندگی از مجموعه استانداری بالا رفت و گفت: جابجایی‌ها و استفاده از مدیرانی که برای دولت تدبیر و امید فعالیت کردند و زحمت کشیدند امری طبیعی است.

**وی در همین خصوص گفت که اگر می‌خواهیم چرخ هر کاری به حرکت درآید از جمله چرخ فرهنگ باید هماهنگی میان همه ارکان باشد و اگر فضا فراهم نباشد موفقیتی در کارها حاصل نمی‌شود.

** این گفته مدیرکل بازرسی تلویحا حرف کسانی را که معتقدند سیاست نباید در فرهنگ دخالت کند رد می‌کرد.

**کبری اخلاقی مدیرکل جدید هم در این آیین با خواندن متنی برنامه‌های خود را برای آینده اعلام کرد.

**زمردیان معاون فرهنگی کانون در این آیین با بیان این که اخلاقی از خانواده‌های شهداست اظهار کرد: سال‌ها در حوزه اجتماعی کار کرده و تجربیات خوبی در این حوزه دارد و باید از تجربیات گذشتگان استفاده کند و کار کارشناسی را سرلوحه برنامه‌ها قرار دهد و راه‌های رفته را از نو نرود.

**وی با تاکید بر این که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به هیچ عنوان نگاه سیاسی به انتصابات نداریم افزود: این جا جای سیاسی‌کاری و سیاسی‌بازی نیست و جایی است که قرار است بچه‌ها را پرورش دهیم.

**زمردیان از کبری اخلاقی خواست تا درب‌ها را روی همه باز کند و بدون در نظر گرفتن برچسب‌ها و نگاه‌های سیاسی فضای با نشاط فرهنگی در کانون ایجاد کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president