آوای جنوب

گچسارانی ها پیشتاز در کمک رسانی به سیل زدگان/از حاج ممد و حاج یدالله و حاج جمشید تا شیخ جوان و محسن و مازیار

آوای جنوب گزارش می دهد

آوای جنوب/ علی مراد کاظمپور

به گزارش آوای جنوب از گچساران با آمدن سیل در جنوب کشور و مشکلاتی که برای هموطنانمان در جنوب پیش آمد شاهد هستیم گروه های مردمی در گچساران در عرصه کمک رسانی پیشتاز بودند.
از همان روز اول بود که شاهد بودیم یادگاران دوران دفاع مقدس و همان هایی که روزی در دفاع از این خاک پیشتاز بودند استارت کار را زدند.

اولین گام دعوت از همه بچه هایی بود که در هیئت های مذهبی و موکب ها در ایام ماه محرم پای کار بودند.
چیزی از برگزاری اولین جلسه نگذشته بود که دیدیم حاج یدالله و حاج جمشید و حاج رمضانی و همه بچه ها زودتر از مسوولان خود را به پل‌دختر رسانده اند.
صحنه هایی که قابل توصیف نیست و نمی شود با گذاشتن کلمات در کنار آنها در وصف آنها نوشت.
گچسارانی ها همه جا بودند و گویی رفته بودند تا بگویند ما آمده ایم تا بمانیم و دوباره آباد کنیم دیارتان را. ما آمده ایم تا بگویم خواهران و برادران گچسارانی کنارتان تا آخرین روز خواهد ماند.
فقط پل‌دختر نبود که دیگر جوانان گچسارانی هم به روستاهای خوزستان رفته بودند و کار را در دست گرفته بودند.
با برنامه ریزی که شده بود ستادهایی در شهر گچساران مشغول جمع آوری کمک های مردمی هستند و باید اعتراف کرد مردم گچساران در کمک رسانی سنگ تمام گذاشتند از شیخ جوان و محسن گرجی زاده تا مازیار مداح گچسارانی در بسیج ملی حفاری و مسلم در قرارگاه و همه آنهایی که نامشان از قلم حقیر افتاد رفتند و آستین همت بالا زدند تا یکبار دیگر آنانی که بی نام و نشان هستند برگ زرین دیگری را در افتخارات گچسارانی ها رقم بزنند.
علی مراد کاظمپور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president