آوای جنوب

با پیام مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب/آیین رونمایی از یادمان ۳۱ شهید و تجلیل از چهار خانواده شهید بازنشسته صنعت نفت گچساران+تصاویر

آیین رونمایی از یادمان ۳۱ شهید و تجلیل از چهار خانواده شهید بازنشسته صنعت نفت گچساران با پیام مهندس احمد محمدی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در گچساران برگزار شد. .
آوای جنوب
آیین رونمایی از یادمان ۳۱ شهید و تجلیل از چهار خانواده شهید بازنشسته صنعت نفت گچساران با پیام مهندس احمد محمدی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در گچساران برگزار شد.
 رونمایی از یادمان 31 شهید صنعت نفت در گچساران / کارکنان صنعت نفت نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب داشته‌اند

 مراسم رونمایی از یادمان ۳۱ شهید صنعت نفت گچساران و جشن بازنشستگان شهید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران  با حضور مدیرعامل منابع انسانی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیر امور حقوقی مناطق نفتخیز و خانواده‌های شهدای صنعت نفت در سالن آموزش  شرکت نفت برگزار شد.

 در این مراسم هوشنگ صیدالی با بیان اینکه امروز خوشحال هستیم که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی این انقلاب استوارتر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد، اظهار کرد: شهرستان گچساران مفتخر است که در قبل از انقلاب شهدای بسیاری را تقدیم کرده و کارکنان  صنعت نفت همیشه در همه صحنه‌ها حضور داشته اند.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: کارکنان صنعت نفت چه در قبل از پیروزی انقلاب با بستن شیرهای نفتی و چه پس از آن در  دوران دفاع مقدس و دوران سخت بازسازی همواره حضور داشته اند.

 وی افزود: امروز خطاب به ترامپ  رئیس جمهور آمریکا می‌گویم صنعت نفت گچساران به عنوان نماد صنعت‌نفت جنوب هر آن چه بیشتر تحریم کنید فرزندان ایران اسلامی و این مرز و بوم با وحدت و همدلی تحریم‌ها را خنثی خواهند کرد.
صیدالی ابراز کرد: ایران اسلامی در زیر سایه و تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه به امید خدا جشن چهل ساله دوم خود را خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران کارکنان صنعت نفت گچساران نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند، گفت: صنعت نفت گچساران ۳۱ شهید را تقدیم این نظام کرده است.

 این مسوول با بیان اینکه تقدیم ۳۱ شهید که یکی از افتخارات بزرگ صنعت نفت گچساران است، گفت: از این تعداد ۱۷ نفر در عملیات جنگی، ۱۳ نفر در بمباران تاسیسات نفتی و یک نفر با ترور قربانی بدخواهی های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شده اند.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران  با بیان اینکه شرکت نفت گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت ایران روزانه ۶۳۰ هزار بشکه نفت صادر می‌کند، ابراز کرد: کارکنان صنعت نفت گچساران نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند.

 وی ادامه داد: در زمان طاغوت شرکت نفت توسط مستشاران خارجی و بیگانگان اداره می‌شد  و از فروش نفت تنها یک درصد عاید مردم کشورمان می‌شد.

 صیدالی ابراز کرد:  اولین استخراج نفت از میادین نفتی گچساران در سال  ۱۳۱۸ هجری شمسی از چاه شماره ۱۳ این شهرستان آغاز شد.

لازم به ذکر است، در این مراسم از یادمان ۳۱ شهید صنعت نفت گچساران رونمایی، تجلیل از چهار خانواده شهید بازنشسته و از خانواده شهدا که در بمباران هوایی به شهادت رسیدند  تقدیر به عمل آمد.

مدیر منابع انسانی مناطق نفتخیز جنوب: تقدیم بیش از یک هزار شهید در صنعت نفت جنوب/ صنعت نفت گرداننده اصلی چرخ اقتصاد در کشور است

در ادامه مراسم مدیر منابع انسانی مناطق نفتخیز با قرائت پیام مهندس احمد محمدی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب گفت: صنعت نفت به عنوان گرداننده اصلی چرخ اقتصاد کشور به شمار می‌آید.

تقدیم بیش از یک هزار شهید در صنعت نفت جنوب/ صنعت نفت گرداننده اصلی چرخ اقتصاد در کشور است

 در این مراسم ابراهیم منصور نژاد با تبریک آغاز چهلمین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: صنعت نفت به عنوان برجسته‌ترین منبع تولید و ثروت و همچنین گرداننده  اصلی چرخ اقتصاد کشور به شمار می‌آید.

 وی با بیان اینکه با تلاش و استمرار در تولید نفت شاهد اثرات آن خواهیم بود، گفت:  خوشحال هستیم در سازمانی کار می‌کنیم که حاصل تولید و رنج ما می‌شود معیشت و آثار رفاه، آسایش و پیشرفت ایران است.

مدیر منابع انسانی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: اگر چه تحریم‌ها، نامناسب بود قطعات و ایجاد مشکلات در حوزه فنی همه اینها  موجب نشده که کارکنان صنعت نفت حتی لحظه‌ای از وظیفه خود کاهلی داشته باشند.

 وی با بیان اینکه کارکنان صنعت نفت مورد بی‌مهری‌های زیادی قرار گرفته‌اند، ابراز کرد: لیکن این بدان معنای نیست که کارکنان صنعت نفت از وظایف خود دست بردارند.

 منصورنژاد خاطرنشان کرد: تقدیم یک هزار و ۵۵ شهید در صنعت نفت جنوب برگی  از افتخارات خانواده صنعت نفت است.

این مسوول اذعان کرد: تعداد زیادی از کارکنان شرکت های نفتی کشور در زیر بمباران در زمان جنگ، جمع کثیری در جبهه ها و تعدادی نیز در کشور سوریه جان خود را تقدیم امنیت کرده اند که یاد و نام آنها هرگز فراموش نخواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت خیز جنوب: دشمن در حال توطئه و دسیسه‌چینی برعلیه نظام است

بر اساس این گزارش فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت خیز جنوب نیز در این مراسم گفت: دشمن در حال توطئه و دسیسه‌چینی برعلیه نظام است که با رهنمودهای رهبری از این توطئه‌ها و دسیسه‌ها پیروز خواهیم شد.

دشمن در حال توطئه و دسیسه‌چینی برعلیه نظام است

 در این مراسم سرهنگ عباس ممبینی با سلام و درود به روح یک هزار و ۵۵ شهید صنعت نفت جنوب اظهار کرد: امروز سالگرد ۳ شهید والامقام مدافع حرم است که این افراد از مجموعه صنعت نفت برای آزاد سازی دو شهرک در سوریه در  روز ۱۲ بهمن سال ۹۴ در اهواز تشیع شدند.

 وی با بیان اینکه ۱۶ سال امام راحل در زندان و تبعید به سر می‌برد، گفت:  امام راحل نهضت خود را از سال ۴۱ شروع کرد به طوری که رژیم پهلوی عنوان کرد که یک انقلاب در حال شکل‌گیری است.

 این مسوول با بیان اینکه امروز خوشحال هستیم که جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را می‌گیریم، گفت: این انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده است و امنیت و آسایش امروز را مدیون خون شهدا و جوانان آن دوران هستیم.

 ممبینی ادامه داد: بعد از ۲۵۰۰ سال حکومت شاهنشای  بر کشور ایران در بهمن سال ۱۳۵۷ این حکومت سقوط کرده و بیش از ۹۸ درصد مردم به حکومت جمهوری اسلامی ایران رای دادند.

وی با بیان اینکه در این چهار دهه  دشمن همه تلاش خود را بکار گرفته است تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد گفت:  به فضل خداوند و تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همت ملت ایران همه نقشه‌های دشمن برآب شده است.
ممبینی  با بیان اینکه دشمن با تهدیدات خود  در  دی ماه سال گذشته  تصریح کرد:دی ماه  سال ۹۶  تبلیغات گسترده و وسیع رسانه‌های خارجی  وسیع به راه انداخته بودند که امسال ایران تابستان داغی خواهد داشت ، اما به گواه آمار که مصرف بنزین در تابستان امسال با رکورد ۱۱۲ میلیون لیتری افزایش چشمگیری نسبت به تابستان پارسال داشت که نشان می دهد  مردم به دنبال سیاحت و زیارت بودند و دشمن نیز نتوانست در دی ماه سال گذشته و تابستان امسال کاری کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت خیز جنوب عنوان کرد: شهدا به ما درس و الگو و راه را برای ما باز کردند و امروز در مقطع آغاز چهلمین سالگرد پیروری انقلاب دشمن تهدید و تحریم می‌کند که با ایستادگی و رهنمودهای رهبری از این توطئه‌ها و دسیسه‌ها پیروز خواهیم شد.

لازم به ذکر است، در این مراسم از یادمان ۳۱ شهید صنعت نفت گچساران رونمایی، تجلیل از چهار خانواده شهید بازنشسته و از خانواده شهدا که در بمباران هوایی به شهادت رسیدند تقدیر به عمل آمد.

تهیه کننده خبر: علی مراد کاظم پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president