آوای جنوب

واکنش تاجگردون به اظهارات شهبازی سرپرست سابق آموزش و پرورش گچساران در خصوص اینکه تاجگردون در انتخاب مشاورانش دقت کند

.

آوای جنوب؛

سرپرست سابق آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه افتخار می‌کنم دایی زاده تاجگردون هستم، گفت: توصیه می‌کنم تاجگردون در چینش نیروها و انتخاب مشاورانش تجدید نظر کند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش گچساران با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرهنگیان برگزار شد.
در این مراسم محمد شهبازی با بیان اینکه این تودیع و معارفه یک تودیع و معارفه فامیلی است، اظهار کرد: هر آمدنی یک رفتنی دار.

وی افزود:چه در سال ۷۱ به عنوان آموزگار و چه حال که به عنوان سرپرست آموزش و پرورشبودم هرگاه آمدم به فکر رفتن هم بودم.
سرپرست سابق آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: خدا را شاکرم چرا که وجدان بیدار آموزش و پرورش به نیکی از من یاد خواهند کرد.
وی ابراز کرد،:به مدت ۷ ماه مسوولیت سرپرستی آموزش و پرورشرا برعهده داشتم که این ۷ ماه معادل یک سال تحصیلی بود.
شهبازی گفت:در این مدت با تمام تلاش خود در جهت حفظ این اداره که از زمان مدیریت پورالحسینی با تلاش و جدیت با تغیر در نوع مدیریت و پیگیری روش‌های متفاوت تر با سعه صدر در کمال آرامش و اخلاق مداری با کمک همه همکاران و همچنین تلاش در جهت پیشبرد نوین آموزش و جلوگیری از سیاست زدگی به پا خواستند و نتایج خوبی در پی داشت که سالیان سال در اذهان مردم بیدار خواهد ماند.
وی با بیان اینکه من آموزگار هستم و هیچگاه کت و شلوار برای ریاست ندوخته‌ام، گفت: پذیرش این مسوولیت در آن برهه از زمان صرفا جهت خاموش کردن تنش که منشا آن خارج از مجموعه بود این مسوولیت را قبول کردم.
شهبازی ابراز کرد: امروز افتخار می‌کنم که حتی یک دانش آموز، خانواده آنها و یا همکاران در آموزش و پرورش از من ناراحت نکرده‌ام و با خیال راحت به سبب مسوولیت به شخص دیگر واگذار می‌کنم.

وی با بیان اینکه اهل جنجال نیستم ، ابراز کرد،: من افتخار می کنم دایی زاده حاج غلام رضا تاجگردون هستم چرا که وقتی شاهد عملیات اجرایی مدرسه ۶و۹ کلاسه در محله سادات گچساران، احداث فرهنگسرا، زمین چمن مصنوعی و استخر دانش آموزی را نظاره می‌کنم و وقتی که امسال ۲۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تامین وسایل سرمایشی و گرمایشی و تجهیز مدارس تخصیص داده می شود به این قومیت افتخار می‌کنم
سرپرست سابق آموزش و پرورشگچساران ادامه داد: وقتی که شاهد افتتاح چند زمین چمن مصنوعی در روستاهای مختلف، پروژه های آبرسانی و جاده سازی در مناطقمحروم روستایی و همچنین افتتاح خیابان بلادیان و احداث فرهنگسرای دانش آموزی در بافت فرسوده هستم افتخار می‌کنم که دایی زاده تاجگردون هستم.
شهبازی عنوان کرد: لیکن عمه زاده عزیزم توصیه می‌کنم در چینش نیروها و انتخاب مشاورینتان تجدید نظر کنید.
وی با بیان اینکه از خرداد خاطرات زیادی دارم گفت،: از آزادی سازی خرمشهر تا رحلت امام خمینی و خاطرات ۲و ۱۸خرداد که مواظب باشید برخی از حوادث تلخ خرداد تکرار نشود.
سرپرست سابق آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اینکه روزی که این مسوولیت خطیر را برعهده گرفته بازدیدی از مدارس با هدف اینکه از نزدیک یب کمبود و مشکلات روبرو باشم، عنوان کرد: به یاد دارم اولین روزی که وارد مدرسه دوره اول متوسطه اسما شدم وضعیت خوبی نداشت و همان جا دستور پیگیری لازم را دادم.
وی ادامه داد: در بازدید دیگری که وارد مدرسه شدم دانش آموزی به من گفت هر مسوولی آمد و قول داد و رفت امیدوارم شما در حد قول نباشید.
شهبازی افزود،: از ۹۰ مدرسه روستایی که دارای بیش از ۵۰ دانشآموز است یک کلاس هوشمند راه اندازی شد.
سرپرست سابق آموزش و پرورش گچساران عنوان کرد: در زمان مدیریت خواستار تخلیه منازل سازمانی شده و حکم تخلیه آن از دادگستری گرفت‌ ام چرا که کسانی هستند سالیان سال در این منازل سکونت دارند.
وی عنوان با بیان اینکه،مشکل سالن وحدت تا حدودی مرتفع شده است، خاطرنشان کرد: خوشحالم هر شخصی که از درب ریاست وارد شد نپرسیدم که اصلاح طلب یا اصولگرا و یا ترک و یا لر هستی.
وی تصریح کرد: حال اگر بعد از ۳۱ سال خدمت برای تدریس به روستای بابا کلان بروم باز هم افتخار می کنم چرا که من یک آموزگار هست.
به گزارش آوای جنوب؛ ساعتی پس از سخنان شهبازی در خصوص اینکه تاجگردون در انتخاب مشاورانش تجدید نظر کند نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران خطاب به شما گفته است در انتخاب مشاورانتان دقت کنید اظهار کرد: آقای شهبازی خود یکی از مشاورین من بوده است.
آوای جنوب؛ علی مراد کاظمپور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president