آوای جنوب

اولین پیام رحیمی فرماندار جدید بروجرد به مردم این شهر/ از نصب بنر و آوردن دسته گل خودداری فرمایید

«عبدالرحیم رحیمی» معاون استاندار و فرماندار ویژه جدید شهرستان بروجرد خطاب به مردم این شهر پیامی صادر کرد. در این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار یافته قرار داده شده است، آمده:

«عبدالرحیم رحیمی» معاون استاندار و فرماندار ویژه جدید شهرستان بروجرد خطاب به مردم این شهر پیامی صادر کرد. در این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار یافته قرار داده شده است، آمده:

پیام فرماندار جدید بروجرد به مردم این شهر

بسمه تعالی
مردم شریف، غیرتمند، با اصالت و فهیم بروجرد

اینجانب خداوند بزرگ را شاکرم که در این مقطع حساس از تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی و در آستانه چهل سالگی انقلاب توفیق ادامه خدمت در شهری تاریخی، فرهنگی و با اصالت که خواستگاه علمای بزرگ و دانشمندان پر آوازه است و اصالت و شجاعت و غنای فرهنگی و هنری آنها همچون ستاره ای درخشان بر تارک تاریخ کهن این مرز و بوم نور افشانی می کند نصیب این حقیر گردیده است.
آوازه و افتخارات مردم شریف بروجرد نه تنها در جغرافیای ایران سرفراز، که در سراسر گیتی طنین انداز است.
علمای بزرگ و دانشمندان آن دیار کهن مایه فخر جهان اسلام و تشیع علوی بوده و هست.
اینجانب ضمن تشکر از اعتماد و حسن نیت استاندار محترم و فرهیخته آن استان و مسئولین وزارت محترم کشور و نمایندگان محترم آن استان در مجلس شورای اسلامی و علما و بزرگان و معتمدین و قاطبه مردم شریف آن دیار از خداوند بزرگ توفیق خدمت بی منت و صادقانه به آن مردم بزرگوار را مسئلت دارم و امیدوارم با همدلی و همراهی مردم شریف و مسئولین محترم آن کهن دیار سرافراز بتوانم با کمک شما مردم بزرگوار و به پیشوانه تجربیات سی ساله خود خادمی شایسته و در شأن آن مردم عزیز باشم.
با توجه به شرایط اقتصادی تقاضا دارم از نصب بنر و آوردن دسته گل خودداری فرمایید.
حضور سبز شما مایه دلگرمی و چراغ راه ما درانجام این ماموریت خطیرخواهد بود.

عبدالرحیم رحیمی/ معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بروجرد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president