آوای جنوب

فرمانده سپاه فتح: مستخدم اداره ای را به خاطر این که مخالف دیگری رای داده از خانه بیرون کرده‌اند/۱۱ بهمن موعد برگزاری جلسه‌ای مهم در یاسوج/ مسائل سیاسی برای خودتان اما

وی با انتقاد از این که سیاست را در هر کاری دخالت داده‌ایم افزود: برای مثال مستخدم یک اداره که خانمش به دلیل قند خود هر دو پا را از دست داده صرفا به خاطر این که مخالف دیگری رای داده از خانه بیرون کرده‌اند که این به خاطر عدم درکی است که در استان از یکدیگر داریم.
آوای جنوب
فرمانده سپاه فتح از برگزاری جلسه‌ای مهم در روز ۱۱ بهمن در یاسوج خبر داد.

نشست مشترک فعالان اقتصادی، اتاق بازرگانی یاسوج و فرماندهان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی اتاق بازرگانی برگزار شد.

در این نشست سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که سپاه هیچ گونه فعالیت اقتصادی نمی‌کند اما در نقش تسهیل‌گر برای ایجاد اشتغال و تولید در جامعه است اظهار کرد: سپاه در مورد هر موضوعی احساس مسؤولیت می‌کند و دغدغه‌ تولید کننده را می‌شنود و بدترین روز برای ما هنگام تعطیل شدن یک کارخانه و بیکار شدن کارگران است.

این فرمانده با اشاره به مشکلاتی که برای صنوف مختلف در استان پیش آمده از جمله اعتراض گلخانه‌داران اظهار کرد: در هر موضوعی که به مسائل اجتماعی و مردم ارتباط دارد ما نیز دغدغه‌مند هستیم و پی‌گیری می‌کنیم.

فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: مشکلاتی در استان وجود دارد که نهایتا ریشه آن‌ها به مشکلات فرهنگی برمی‌گردد که این مشکل فرهنگی گاه حاد است برای مثال تسهیلاتی در استان داده شده که معلوم نیست سرنوشت تسهیلات چه شده و به کجا انجامیده است.

وی با انتقاد از این که سیاست را در هر کاری دخالت داده‌ایم افزود: برای مثال مستخدم یک اداره که خانمش به دلیل قند خود هر دو پا را از دست داده صرفا به خاطر این که مخالف دیگری رای داده از خانه بیرون کرده‌اند که این به خاطر عدم درکی است که در استان از یکدیگر داریم.

خرمدل خودزنی را از عوامل مهم سکون استان دانست و گفت: با همه این مشکلات اما توانمندی‌های زیادی هم وجود دارد که در نمایشگاه هفته پژوهش استان آن را دیدم و باور نکردنی و قابل توصیف بود.

این فرمانده با تاکید  بر این که نگاه جامعی به مسائل در استان وجود ندارد اظهار کرد: باید بپذیریم که مانند دوران دفاع مقدس اکنون هم در جنگ با دشمن هستیم.

وی با انتقاد  از برخی اقدامات در استان که منجر به تعطیلی تولید و اشتغال می‌شود افزود: چرا باید آب کارخانه‌ای که ۴۰۰ کارگر دارد قطع کنیم در حالی که در هر جای دنیا با چنین اقداماتی برخورد می‌شود.

این فرمانده همه مشکلات استان را به دلیل بخشی‌نگری دانست و گفت: همه به دلیل این است که نمی‌دانیم در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و در چنین موقعیتی چرخ اقتصاد  باید بچرخد لذا همه امروز باید تسهیل‌گر باشیم.

وی ادامه داد: در استان وضع نابهنجاری هم پیش آمده و برخی مدیران حتی به ما مراجعه کرده‌ و می‌گویند برای انجام دادن کار واهمه و ترس داریم و یا این که سرمایه‌گذار از استان فرار کرده و یا فرد دیگری شرکت خود را با نصف قیمت فروخته و از استان رفته است.

خرمدل گفت: بر همین اساس در روز ۱۱ بهمن ماه با حضور نمایندگان استان و مدیران و قوای مختلف و فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران و شورای تامین و همه کسانی که با تولید و اشتغال سر و کار دارند جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا همه به راحتی حرف‌ها و دغدغه‌های خود را مطرح کنند.

وی گفت: در این جلسه به دنبال امضای میثاق نامه‌ای هستیم که بگوییم مسائل سیاسی برای خودتان اما در بحث اقتصاد و معیشت مردم همه فارغ از سیاست در کنار هم باشیم.

خرمدل به جلسه ای که متعاقبا با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی برگزار خواهد کرد اشاره و اظهار کرد: باید فضای مجازی هم به سمت تلطیف فضا برای رونق کسب و کار برود.

وی به جلسه اختصاصی که به همراه سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و نظارتی و دستگاه قضایی استان برگزار می کند اشاره و اظهار کرد: برای تلطیف فضای روانی این کار را انجام می‌دهیم و معتقدیم که نباید در استان یک صنعتگر ۶ ماه از وقت خود را صرف گرفتن یک مجوز کند و یک کارشناس همه دوندگی‌های او را بر باد دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    سلام،آقای خرم دل باید با یک طمأنینه و آرامش بیشتری به موضوع بپردازد.باید به این نکته توجه داشت که همین آقایان سرمایه دار مانع از سرمایه‌گذاری خارجی در استان شدند و می‌شوند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president