آوای جنوب

امام جمعه مسجدسلیمان در گچساران: هر جا موفق نبوده‌ایم کار دست لیبرال‌ها بوده است/ارتباط وضعیت کنونی شهرداری تهران با نظارت استصوابی

امام جمعه مسجد سلیمان گفت: امروز آنجایی که موفق نبوده‌ایم دست لیبرال ها بوده است اما آنجا که موفق بوده‌ایم با همین روحیه انقلابی جلو رفته‌ایم و موشک‌ها و پهپادها و هسته‌ای ما به برکت همین روحیه انقلابی بوده است.
آوای جنوب
امام جمعه مسجد سلیمان گفت: امروز آنجایی که موفق نبوده‌ایم دست لیبرال ها بوده است اما آنجا که موفق بوده‌ایم با همین روحیه انقلابی جلو رفته‌ایم و موشک‌ها و پهپادها و هسته‌ای ما به برکت همین روحیه انقلابی بوده است.

  به گزارش آوای جنوب از گچساران، همزمان با دهه اول فاطمیه مراسم سوگواری و عزاداری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با سخنرانی امام جمعه مسجد سلیمان و اقشار مردم در مسجد صاحب الزمان گچساران برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام محمدصادق امینی با عرض تسلیت به مناسبت ایام دهه فاطمیه گفت: این مملکت مملکت ریشه داری است و می خواهند در فضای مجازی القا کنند که اینگونه نبوده است که باید گفت همین مراسم فاطمیه به برکت انقلاب است.

امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به حماسه‌های فرزندان این مرز و بوم اظهار کرد: مگر می‌شود کربلای ۴ و ۵ و حماسه عبور از اروند را فراموش کنیم و این حماسه‌ها و رشادت‌ها امروز باید گفته شود.

 این سخنران مراسم دهه فاطمیه در گچساران ادامه داد: مگر می‌شود فراموش کرد لحظه عبور از اروند و آن سرمای استخوان سوز که وقتی حاج قاسم سلیمانی و نیروهایش به کنار آب می‌رسند به نیروها می‌گوید توسل به حضرت فاطمه(س) کنید چرا که آب مهریه حضرت زهرا (س) است و آن شب به آب زدند و عبور کردند.

  امینی  با اشاره به اینکه درود بر اسلامی که از دیرباز به زن با دید کمال نگاه کرد، عنوان کرد: وقتی پیامبری دست دخترش را بوسه می‌زند این نشان از احترام به بانوان در دین اسلام است چنان که پیامب(ص) می‌فرماید فاطمه صراط مستقیم است.

 این سخنران ابراز کرد: رهبر کار آزموده ما که امتحان خود را پس داده است و در همین سال‌های اخیر هم نشان داد  که حکیمانه عمل کرد تا آنهایی که می‌گفتند ارزانی می‌شود و همه چیز فراوان می شود کارشان را انجام دهند.

 امام جمعه مسجد سلیمان اذعان کرد: آن از مسؤولان دولت قبل که دو سال آخر کشور را رها کردند و این هم از آقایانی که امسال اوضاع کشور را اینگونه کردند.

 وی  افزود: مشاهده کردیم قوه قضائیه به رهبری نامه نوشتند و گفتند و برای برخورد با مفسدان اجازه گرفتند که قاطعانه برخورد کردند و انتظار می‌رود این برخوردها ادامه پیدا کند.

امینی تصریح کرد: رهبری کد می‌دهد و بچه‌های حزب الله باید امروز در فضای مجازی حضور پیدا کنند و فضا را در دست بگیرند و خوشبختانه شاهد هستیم بچه‌های مذهبی و هیئتی در این خصوص خوب ورود کرده‌اند.

وی گفت: این درد است که خطبه‌های حضرت فاطمه(س) که دنیا از آن برداشت می‌کند ما آن را رها کرده‌ایم و حتی در کتاب‌های دانشگاهی خبری از آن نیست اما به دنبال سند ۲۰۳۰ هستیم.

 امینی ادامه داد: ما به روحانی رای ندادیم اما فردای آن در نماز جمعه به شخص رئیس جمهور تبریک گفتیم و انتظار داشتیم که کار کند نه اینکه وزیری را بیاورد که یک روز بگوید مسکن مهر را ادامه می‌دهم و فردای آن بگوید مسکن مهر مزخرف است و بعد هم رها کند و برود در خانه میلیاردی بنشیند.

امام جمعه مسجدسلیمان عنوان کرد: امروز آنجایی که موفق نبوده‌ایم دست لیبرال ها بوده است اما آنجا که موفق بوده‌ایم با همین روحیه انقلابی جلو رفته‌ایم و موشک‌ها و پهپادها و هسته‌ای ما به برکت همین روحیه انقلابی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همین لیست امید‌ی ها می‌گویند همین نظارت استصوابی شورای نگهبان بود که کوتوله‌ها به مجلس راه یافتند اما مشاهده نمی‌کنند ۶۰۰ نفر برای شورای شهر تهران ثبت نام کردند و همه تایید شدند و تا امروز چند شهردار عوض شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president