آوای جنوب

بزرگترین رقیب تاجگردون عملکرد اوست/قطعا در انتخابات آینده ثبت نام خواهم کرد

گفتگوی آوای جنوب با دکتر شریفی

*بزرگترین رقیب تاجگردون عملکرد اوست

آوای جنوب



به گزارش آوای جنوب از گچساران؛ محمد باقر شریفی کاندیدای دور گذشته انتخابات گچساران و باشت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توکل بر خدا و حمایت مردم گچساران و باشت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در صحنه حضور پیدا خواهم کرد.
وی ادامه داد: در انتخابات گذشته به پیشنهاد بزرگان اصولگرای گچساران و باشت و به حمایت از کاندیدایی واحد از ادامه انتخابات انصراف دادم و از شخص آقای فولادی وندا به عنوان گزینه نهایی حمایت کردم.
شریفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جلسات مختلفی در هر دو شهرستان داشته ام و این نشست ها ادامه خواهد داشت و با حمایت هایی که صورت گرفته است در این انتخابات حضور پیدا خواهم کرد.

وی که دکترای مدیریت استراتژیک با سابقه مدیریتهایی در صدا و سیما استانداری و… را در کارنامه خود دارد در خصوص کاندیداهای دیگر در این دوره تصریح کرد: به نظر من به عنوان یک کارشناس بزرگترین رقیب تاجگردون در این انتخابات عملکرد ایشان است.
شریفی افزود: هشت سال ایشان در حالی رو به پایان است که مشاهده می‌شود با توجه به اینکه دولت و وزرا نیز با او همسو بودند اما نتوانست در کارنامه خود عملکرد قابل قبولی داشته باشد.
این کاندید اصولگرا بیان کرد: مردم همه می دانند که نمی شود بیکاری را یک شبه حل کرد اما انتظار هم ندارند که شاهد تبعیض ها باشند.
شریفی به برخی کلنگ زنی ها و افتتاحیه ها اشاره کرد و گفت: برای نمونه مردم باباکلان به خوبی می دانند گازرسانی به آنجا از اقدامات بزرگ آقای احمدی نژاد بوده است و بسیاری از پروژه ها نیز کلنگ زنی آن در دولت گذشته انجام شده است و مانند بیمارستان در این دولت به اتمام رسیده است.
شریفی اظهار داشت: هیچ کس نمی تواند بیکاری را در کوتاه مدت برطرف کند و این را همه مردم می دانند اما آنها انتظار دارند در استخدام ها عدالت برقرار شود.
وی به نارضایتی برخی از کارمندان نیز اشاره کرد و گفت: نمی شود در مدیریت ها به گونه ای برخورد کرد که هر کس در انتخابات به ما رای نداده است پس از انتخابات حذف شوند چنانکه مشاهده می شود گلایه های کارمندان در این زمینه بیداد می کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مدت دیدارهای خوبی با جمعی از بزرگان طوایف و مردم داشته ام و خدا را شکر استقبال خوبی صورت گرفته است و امیدواریم با کمک مردم و جوانان شاهد انتخابات پرشوری باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president