آوای جنوب

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

همایش منطقه‌ای با محوریت نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد گچساران برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد گچساران گفت: همایش منطقه‌ای با محوریت نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی با ۱۶ عنوان در دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.
آوای جنوب
رئیس دانشگاه آزاد گچساران گفت: همایش منطقه‌ای با محوریت نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی با ۱۶ عنوان در دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای جنوب، ظهر امروز پنجمین نشست کارگروه‌ تخصصی برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون فرماندار، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و برخی از روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

 در این نشست حسین اسماعیلی با بیان اینکه دانشگاه‌های آزاد اسلامی مجموعه‌ای است که به دستور امام  راحل پس از پیروزی انقلاب به عنوان یک مجموعه خصوصی و غیردولتی در ایران تاسیس شد، اظهار کرد: به مناسبت برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش منطقه‌ای با محوریت نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند مقالات خود را تا پایان ماه جاری به دانشگاه ارسال کنند، گفت: زمان اعلام نتایج ۱۰ بهمن ماه خواهد بود.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بیان اینکه این همایش در روز ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود، ابراز کرد: همایش منطقه‌ای با محوریت نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی با ۱۶ عنوان  برگزار خواهد شد.

 اسماعیلی ابراز کرد: نقش روحانیت در اعتلای مساجد، نقش مساجد در ایجاد اتحاد و همدلی، نقش مساجد در استحکام خانواده، نقش مساجد در بسیج و سازماندهی مردمی،نقش مساجد در بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی، نقش مساجد در احیاء امر به معروف و نهی از منکر،نقش مساجد در ترویج و تبیین هنرهای تجسمی و نقش مساجد در اتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی خواهد بود.

 وی به دیگر عناوین اشاره کرد و گفت: از دیگر محورهای همایش منطقه‌ای از جمله نقش مساجد در تبیین و تثبیت اهداف انقلاب اسلامی، نقش جلسات مذهبی خانگی در پرورش نیروهای انقلابی، نقش مساجد در جذب، پرورش و استعدادیابی کودکان، نوجوانان و جوانان،عوامل چالش‌زا در مساجد و تاثیر آن برکاهش استقبال مردمی،نقش مساجد در تبیین و تقویت سبک زندگی اسلامی و ایرانی است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران ابراز کرد: نقش مساجد در اتقاء ارزشهای اخلاقی، سلامت روانیجامعه و ایجاد آرامش روحی، نقش حمایت‌های مالی و معنوی اصناف و بازاریان از مساجد و تکایای مذهبی و نقش رسانه‌ها از جمله محورهای برگزاری همایش منطقه‌ای است.

 این مسوول تصریح کرد: برای برگزاری همایش  مبلغ ۲۸۸ میلیون ریال اعتبار نیاز است که از این میزان ۵۰ درصد آن از اعتبارات داخلی دانشگاه و مابقی با مشارکت ادارات و نهادها برگزار می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه مکان افتتاح این همایش در سالن همایش دانشگاه پرستاری دانشگاه آزاد پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: اختتامیه این همایش در مسجد الغدیر دانشگاه آزاد گچساران برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president