آوای جنوب

تازه ترین واکنش یدالله مرادی به هجمه های اخیر/ کسانی که برای معامله سیاسی با نام هاشمی تجارت می کنند؟!

آوای جنوب رئیس شورای تبلیغات اسلامی گچساران نوشت:دوستداران بازار مکاره چطور دیروز ترور هاشمی و هاشمی ها را محکوم نکردید و امروز قبای لیاقتش را می پوشید؟ چطور از کنار آتش زدن خیمه ی عزای حسین علیه السلام هاشمی گذشتید اما برای معامله سیاسی با نام هاشمی تجارت می کنید ؟

آوای جنوب
رئیس شورای تبلیغات اسلامی گچساران نوشت:دوستداران بازار مکاره چطور دیروز ترور هاشمی و هاشمی ها را محکوم نکردید و امروز قبای لیاقتش را می پوشید؟ چطور از کنار آتش زدن خیمه ی عزای حسین علیه السلام هاشمی گذشتید اما برای معامله سیاسی با نام هاشمی تجارت می کنید ؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنوب،یدالله مرادی ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران در یادداشتی در واکنش به هجمه های اخیرعده ای مبنی براتفاقات پیش آمده در راهپیمایی ۹دی این شهرستان نوشت :ای کاش هاشمی می دید که امروز کسانی بصیرت یافته اند که ایشان را به عالیجناب سرخ پوش و عالیجناب خاکستری تعبیر می کردند ،آن روزی که جریان انقلابی معتقد بودند در کنار رهبر و یار رهبر است و مدعیان قانونگرایی نسبت های سخیف نثارش می کردند .

ما عشق به خطبه هایش در خصوص قسط و عدالت و تفسیر قرآن را بروز می دادیم و استضعاف گرایان شعاری او را سرمایه دار و باغدار پسته معرفی می کردند .آری چرخ فلک ناجوانمردانه در مورد این مرد چرخید .

اصلاحاتچی های شعاری هاشمی ای را تبلیغ می کنند که روز قدس ۸۸ با کفش و بطری آب در نماز جمعه اش حاضر شدند !امروز با قبرش داغداری می کنند و دیروز خودش را تخطئه می نمودند.

هاشمی برای انقلاب همان بود که امام انقلاب فرمودند :تا نهضت زنده است هاشمی زنده است .

دوستداران بازار مکاره چطور دیروز ترور هاشمی و هاشمی ها را محکوم نکردید و امروز قبای لیاقتش را می پوشید؟ چطور از کنار آتش زدن خیمه ی عزای حسین علیه السلام هاشمی گذشتید اما برای معامله سیاسی با نام هاشمی تجارت می کنید ؟

هاشمی افتخار داشتن عنوان یار دیرین امام و رهبر بود و لذا نه جسارت شعار دادن علیه ایشان سنجیده و عقلانی و رفتاری اصولی است و نه مصادره اش برای دوزیستی ها و دکان داران دو نبش حرکتی اصلاحی است .هاشمی همان هاشمی است .

هرچند نیز مسئول شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی گچساران در جدیدترین اظهاراتش با رسانه ها با اشاره به شعارهای داده شده علیه مرحوم هاشمی رفسنجانی در مراسم ۹ دی گچساران گفته بود که ما هم این کلیپ را دیدیم، من البته این کلیپ را در ساعت ۱:۱۵ بعد از نماز که یکی از خبرنگاران به من نشان دادند، من خودمم شوکه شدم وقتی این کلیپ را دیدم.

وی افزود:نهایتاً به جد هم دنبال این بودیم و ببینم که اصلاً این کلیپ صحت دارد یا خیر! نهایتاً معلوم شد که یک آقایی از داخل جمعیت شروع کرده و تک‌نفری شعار می‌داده و در یک‌لحظه رفته بالا تریبون را گرفته و شعار داده است.

مرادی نیز دراین خصوص اشاره کرده بود آن فرد هم متأسفانه حالت خودسر و خودش جوش این کار را کرده و هیچ ارتباطی با دست‌اندرکاران برنامه و هماهنگی باکسی نداشته و کار شخصی کرده بوده است.

مرادی نیز تصریح کرده بود اما این اشکال پیش‌آمده و شیطنت هم احتمال دارد باشد ،ما در حال بررسی هستیم ببینم این مسئله چطور است و دستگاه‌های مربوطه باید پیگیری کنند، شناسایی کنند که چرا این‌طور شده است.

مرادی گفته بود اسم «موسوی» و «خاتمی» هم آورده بودند که کار همان فرد بوده است، ما اصل قضیه را قبول نداریم که کسی بیاید علیه فردی و غیر از شعارهای رسمی شعار دهد، این جز شعارهای اصلی نبوده، یک فرد خودسر این کار را کرده، شناسایی هم شده و دستگاه‌های مربوطه باید بررسی کنند.

این درحالی است که غلامرضا تاجگردون در یاداشتی به اتفاقات بوجود آمده در راهپیمایی ۹دی گچساران واکنش نشان داده و در بخشی از مطلبش نوشته است: اتفاق ناگوار دادن شعار “مرگ بر هاشمی” از بلندگوی رسمی راهپیمایی، اتفاق تلخ غیر قابل جبرانی است که می‌بایستی با این اتفاق عمدی برخورد جدی شود.

هاشمی مرد بزرگی که جزء استوانه‌های انقلاب بوده و نامش ماندگار است امروزه دستش از دار دنیا خالیست و دخترکان و فرزندان شهرم که شاید شناختی از او نداشته باشند باید شعاری دهند که عنوان مرگ بر کسی داده می‌شود که در دنیا نیست.

آنانی که شعار مرگ را تجویز می‌کنند آنهم بر کسی که از سرداران انقلاب بوده، بدانند بدون شک روزی این شعار مرگ سراغ خودشان نیز خواهد آمد…امیدوارم آنچه ضرورت دارد اتفاق بیافتد و اگر هم نیفتد، بدانیم دنیا دار مکافات است

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president