آوای جنوب

چرا آقای تاجگردون در باره فتنه ۸۸ اعلام موضع نمی‌کند

به راستی چرا آقای تاجگردون و برخی خواص استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سران فتنه اعلام موضع نمی‌کنند؟ ما می‌خواهیم بدانیم دلیل این موضع‌گیری نکردن‌ها چیست؟

یادداشت سیاسی /دکتر سید اسماعیل محمدی مهر

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
چرا آقای تاجگردون در باره فتنه ۸۸ اعلام موضع نمی‌کند
آوای جنوب
متن ارسالی: امروز متأسفانه فضای پس از فتنه، همچنان فضای غبارآلود، غیر شفاف و غیرصریح است وعده‌ای که از این فتنه و سران آن حمایت می‌کردند، هم‌اینک در لباس دیگری هستند. با توجه به اینکه معانی مختلفی از فتنه در قرآن و روایات داریم و یکی از این معانی، همان انقلاب رنگی و مخملی است که دشمنان ما سال‌ها خواب آن را دیده‌اند و تاکنون به لطف خداوند و بصیرت مردم، محقق نشده است. شما دیدید وقتی زمینه‌ی فتنه فراهم شد چگونه دشمن از آن بستر استفاده کرد، چگونه عده‌ای از خواص لغزیدند و با دشمن با سکوت و مواضع خود همراهی کردند.
برخی فتنه گران، امروز در بین ما هستند. آن‌ها جزء خواص و به‌ظاهر روشنفکر و برخی نیز خود را جزء انقلابی‌ها می‌دانند ولی به معنای واقعی فتنه‌گر و از فتنه‌گر نیز حمایت می‌کنند.
در سال ۸۸ بسیاری از خواص و مردم فتنه را تشخیص، حق را از باطل جدا و روشنگری کردند، اما برخی از خواص که تعدادشان کم نبود و عده‌ای از مردم فریب‌خورده در آن دوران ۸ ماهه آب به آسیاب دشمن ریختند و دشمن از آن‌ها سوءاستفاده کرد. با اشاره به فرموده امام علی (ع) مبنی بر اینکه در ایام فتنه باید مانند بچه شتر باشی که نه می‌تواند شیر دهد و نه سواری، اما برخی کنار کشیدن از فتنه را راه‌حل می‌دانند و لذا مقام معظم رهبری فرموده‌اند چنین نیست، باید در ایام فتنه روشنگری و بصیرت افزایی کرد و راه را عمارگونه به مردم نشان دهیم. عده‌ای در فتنه ۸۸ سواری دادند و از آن‌ها شیر کشیدند. باید خاطرنشان کرد: اصحاب فتنه و خواص بی‌بصیرت، مردم را به بی‌قانونی و هنجارشکنی دعوت کردند و هنوز بعد از گذشت ۷ سال اعلام موضع بر رد سران فتنه نکرده‌اند، چرا بعد از تمام شدن این فتنه و متهم کردن نظام به تقلب و اعتراف به اینکه تقلبی در کار نبوده، هنوز اعلام برائت نکرده‌اند.
به راستی چرا آقای تاجگردون و برخی خواص استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سران فتنه اعلام موضع نمی‌کنند؟ ما می‌خواهیم بدانیم دلیل این موضع‌گیری نکردن‌ها چیست؟ مگر رهبری نفرموده حماسه ۹ دی انقلاب ما را بیمه کرده و در تاریخ انقلاب ماندگار شده است، پس چرا شما تا کنون به صورت شفاف و صریح اعلام برائت از سران فتنه نمی‌کنید؟ شما در کدام مراسم راه پیمایی یا جلسه‌ای که مربوط به ۹ دی باشد در شهرستان خود شرکت کرده‌اید؟ در کدام نطق سیاسی در مجلس یا درپشت کدام میکرفون اعلام برائت از سران فتنه کرده‌اید؟ در کدام پست اینستاگرامی از فتنه و فتنه گر اعلام بیزاری جسته‌اید؟ چرا حاضر نیستید مرام و عقیده خود را رسانه‌ای کنید تا مردم بدانند شما حامی سران فتنه هستید یا خیر؟ آیا اگر شورای نگهبانی نبود شما باز هم از صمیم قلب حامی فتنه گران هستید یا شاکی این فتنه گران؟ در آخر باید بگویم از مطالبات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بالخصوص شهرستان گچساران باید این باشد که چرا مسئولین ما در حماسه نهم دی علیه فتنه و سران فتنه موضع‌گیری نمی‌کنند؟
———————————————-
باتشکر
دکتر سید اسماعیل محمدی مهر

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. علي اصغر كريمي گفت:

    با سلام
    عملکرد تاجگردون در انهدام جهاد سازندگی و ضربه ای که به پیکره اقتصاد کشور وارد شده است. نشانگر نیت و اهداف ایشان می باشد.
    ان شاءالله باید مطالب روشن شود .
    با تشکر از انتشار نظر

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president