آوای جنوب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران خبر داد

رونمایی از تندیس و ماکت شهید خلبان ابراهیم امید‌بخش با حضور مقامات نیروی هوایی ارتش در گچساران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: در اولین روز از دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مقامات نیروی هوایی از تندیس و ماکت شهید ابراهیم امید‌بخش رونمایی می‌شود.
آوای جنوب
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: در اولین روز از دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مقامات نیروی هوایی از تندیس و ماکت شهید ابراهیم امید‌بخش رونمایی می‌شود.

چهارمین نشست برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه گچساران، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس تبلیغات اسلامی و مسوولان کارگروه‌ها در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات گچساران برگزار شد.

 در این نشست یدالله مرادی با اشاره به روز بزرگداشت نهم دی در گچساران اظهار کرد: روز ۹دی  به عنوان روز بصیرت در تاریخ به  ثبت  رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه ملتی که بصیرت و آگاهی داشته باشد شکست نخواهد خورد، افزود:نهم دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با انقلاب است.

 وی اذعان کرد: حماسه نهم دی ماه متعلق به حزب و یا گروه سیاسی خاصی نیست  بلکه متعلق به نظام و انقلاب اسلامی است  و برای برگزاری این مراسم حضور حداکثری اقشار مختلف مردم و سیاسیون را می‌طلبد.

 مرادی با بیان اینکه با بیان اینکه نهم دی روز بصیرت است، عنوان کرد: اصل بزرگداشت نهم دی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، حماسه نهم دی تطهیر ناخالصی های نظام بود، مردم در این روز به صحنه آمدند تا افرادی که قصد ضربه زدن به نظام  داشتند را کنار بگذارند.

 در ادامه این نشست  مرادی با بیان اینکه امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسمات هر چه باشکوه تر برگزار می‌شود؛ اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی براساس یک تحرک و تحول ملی رخ داده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی عزتی به ایران داد که مهمترین آن خودکفایی ایران اسلامی در جامعه به وجود آورد که منجر به استقلال طلبی این کشور شد.

مرادی اذعان کرد: هدف کلی از تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه کارنامه ۴۰ سال انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به برگزاری مراسمات دهه فجر امسال در شهرستان گچساران گفت: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: در اولین روز از دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مقامات نیروی هوایی از تندیس و ماکت شهید ابراهیم امید‌بخش و  هواپیمای فانتوم یا  F4که در فلکه فرودگاه این شهرستان نصب شده است، رونمایی خواهد شد.

مرادی خاطرنشان کرد: در روز دوازدهم بهمن ماه سالجاری سخنران این مراسم معاون هماهنگ کننده  و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش در گچساران خواهد بود.

 هواپیمای فانتوم یا F4 به طول ۲۰ متر و عرض ۱۳ متر و تندیس شهید به ارتفاع ۳ متر با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به صورت یک طرح مبلمان شهری ساخته شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president