آوای جنوب

سفرهای تقریبا با نتیجه هیچ مسؤولان کشوری به کهگیلویه و بویراحمد/این بار سفر معاون وزیر کشور

سفرهای مسؤولان کشوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به کهگیلویه و بویراحمد نتیجه تقریبا هیچ داشته و اگر اعتباری به استان آمده همه پی‌گیری مسوولان استانی و همت عالی نمایندگان مجلس بوده است.
آوای جنوب
سفرهای مسؤولان کشوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به کهگیلویه و بویراحمد نتیجه تقریبا هیچ داشته و اگر اعتباری به استان آمده همه پی‌گیری مسوولان استانی و همت عالی نمایندگان مجلس بوده است.

 مهین راوند فعال رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی همزمان با سفر معاون وزیر کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد این گونه آورده است که خیلی جالب‌تر و اثرگذارتر بود اگر به جای مسوولان کشوری این سرمایه‌گذاران بودند که به استان همیشه کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کردند‌.

استان ما خاطر همچنان خوبی از سفرهای مسؤولان کشوری به این استان ندارد از جمله در دولت‌های فعلی که هنوز کسی از مسوولان استانی به صورت قاطع و شفاف جواب نداده که حاصل سفر آقای رییس جمهور در اواخر دولت قبلی به استان چه بود.

کاش استاندار محترم و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارش می‌دادند که برای مثال با حضور آقای رئیس‌جمهور و هیأت همراه به استان چه مقدار اعتبارات به اینجا آمد و البته به ریز و دقیق گزارش دهند اگر اعتباراتی آمد کجا هزینه شد و اگر هزینه شد چه اندازه پیشرفت فیزیکی حاصل شد تا مردم به چشم خود ببینند که حاصل سفر مثلا آقای رئیس جمهور چه بوده که امروز معاون اقتصادی آقای رحمانی فضلی به استان سفر کرده است.

وی باز هم ای کاش آقای معاون اقتصادی وزیر کشور به جای این که به زیلایی و زی‌زی سفر کرده به آن جا نمی‌رفت و سری به فرودگاه یاسوج می‌زد و جلسه‌ای برای تعیین تکلیف وضعیت این فرودگاه پس از گذشت تقریبا یک سال از سقوط برگزار می‌کرد و یا حداقل سری به خانواده مرحوم دکتر شاپور یاری‌پور می‌زد و مرحمی بر زخم این پدر و مادر پیر و داغدیده می‌شد‌.

متاسفانه باید اعتراف کرد که سفرهای مسوولان کشوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به این استان نتیجه تقریبا هیچ داشته و اگر اعتباری به استان آمده همه پی‌گیری مسوولان استانی و همت عالی نمایندگان مجلس بوده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president