آوای جنوب

سردرگمی و بی‌برنامگی برخی دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد در آستانه جشن ۴۰ سالگی انقلاب

برخی از مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم را برای برپایی جشن‌ چهل سالگی انقلاب ندارند همچنان که استاندار در یکی از جلسات اخیر به صورت واضح از این دسته از مدیران انتقاد کرد.
آوای جنوب
برخی از مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم را برای برپایی جشن‌ چهل سالگی انقلاب ندارند همچنان که استاندار در یکی از جلسات اخیر به صورت واضح از این دسته از مدیران انتقاد کرد.

به گزارش آوای جنوب دشمن بعد از گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب بسیار سعی کرد تا یا مردم روی چهل سالگی انقلاب را نبینند و یا اگر آن را هم تجربه کردند تجربه تلخی باشد و این گونه اعتماد عمومی را سلب کنند.

استکبار جهانی و در رأس آمریکا برای تحقق این خواسته خود تلاش‌های زیادی انجام دادند که از جمله آن‌ها خروج از معاهدات بین‌المللی بود و سپس با همکاری برخی دست‌های داخلی بازار ارز و سکه را به هم ریختند تا این که اعتماد مردم به نظام و انقلاب خدشه‌دار شود.

اما مردم این روزگار سخت را نیز تجربه کردند و بدترین شرایط اقتصادی را در طول چهل سال گذشته پشت سر گذاشتند و اکنون کمی التهاب چند ماه گذشته را پشت سر گذاشته‌ایم.

حال با رسیدن فصل موعود و نزدیک شدن به جشن چهل سالگی انقلاب همه باید خود را برای این جشن بزرگ آماده کرده تا دشمن با دیدن حضور مردم در صحنه و همچنین پشتکار مدیران در برگزاری چنین برنامه‌‌ای ناامید تر از گذشته شود.

متاسفانه برخی از مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم را برای برپایی جشن‌ چهل سالگی انقلاب ندارند همچنان که استاندار در یکی از جلسات اخیر به صورت واضح از این دسته از مدیران انتقاد کرد.

استاندار از برخی مدیارن خود خواست تا کارهای جانبی از جمله کارگاه و مطب و کارخانه را تعطیل کرده و در آستانه جشن ۴۰ سالگی انقلاب بیشتر به دنبال برنامه‌ریزی برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های این مناسبت بزرگ باشند.

همچنین مسؤول ارشد اجرایی استان از مدیرانی که پروژه‌های نیمه تمام عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا دارند خواست که از مرکز پی‌گیر اعتبارات برای اتمام این پروژه‌ها باشند.

از سوی دیگر آن چنان که رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در آخرین نشست ستاد راهبردی چهل سالگی انقلاب می‌گفت از مجموع ۲۴ کارگروه تشکیل شده در استان تنها ۸ کارگروه تقویم برنامه‌های خود را به شورای هماهنگی ارسال کرده‌‌اند.

هر چند ممکن است برخی مدیران احساس کنند که تا دهه فجر یک و نیم ماه دیگر وقت باقی مانده اما شاید ندانند که برای برگزاری جشن باشکوه چهل سالگی انقلاب زمان چندانی بر جای نمانده و اگر تاکنون اقدامی انجام نداده‌‌اند از این پس هم نخواهند توانست که برنامه‌ای در خور نام این ایام داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president