آوای جنوب

امام جمعه گچساران: دشمنان از ایران اسلامی و بیداری اسلامی هراس دارند/یدالله مرادی: برخی ها در دانشگاه ادای روشنفکرها را در می آورند

امام جمعه گچساران با بیان اینکه دشمنان از ایران اسلامی و بیداری اسلامی هراس دارند، گفت: ما باید بتوانیم خدمات چهل ساله نظام را به دنیا ارائه دهیم و بگوییم که این نظام موفق بوده است.
آوای جنوب
امام جمعه گچساران با بیان اینکه دشمنان از ایران اسلامی و بیداری اسلامی هراس دارند، گفت: ما باید بتوانیم خدمات چهل ساله نظام را به دنیا ارائه دهیم و بگوییم که این نظام موفق بوده است.

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش از ظهر امروز نشست کارگروه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه، رئیس هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران و برخی از مسوولان در دفتر امام جمعه گچساران برگزار شد.

 در این نشست حجت الاسلام سید امین الله حجازی  با تبریک روز  پیوند حوزه و دانشگاه اظهار کرد: از تمامی کارگروه هایی برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که تا امروز تشکیل شده است تقدیر و تشکر دارم.
وی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند به نسل جوان ما که گذشته را ندیده است القا کند و بگوید این نظام معیشت و امنیت مردم برایش مهم نیست.
امام جمعه گچساران ادامه داد: ما باید بتوانیم دشمنان را ناامید کنیم چرا که امروز دشمنان ما از بیداری اسلامی به وحشت افتاده اند و مشاهده کردیم در همین اعتراضات اخیر فرانسه گفته شد ما از ایرانی ها درس گرفته ایم.
حجازی با بیان اینکه دشمنان از ایران اسلامی و بیداری اسلامی هراس دارند و سعی برآن دارند تا بگویند این نظام نتوانسته است موفق باشد، گفت: ما باید بتوانیم خدمات چهل ساله نظام را به دنیا ارائه دهیم و بگوییم که این نظام موفق بوده است.
وی  با اشاره به اینکه ما باید به دنیا بگوییم فقط کسی کاربلد است که راه انبیا را ادامه دهد، ابراز کرد: ما به دنبال آن هستیم تا رفاه و معیشت مردم را از گذشته تا به امروز مقایسه نماییم و خدمات نظام را برای مردم ارائه دهیم.
امام جمعه گچساران  ابراز کرد: در کنار همه اینها و از همه مهمتر عزت و استقلال مملکت است که باید عنوان شود که امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار به سر می برد.

وی عنوان کرد: هر چه دشمن در قبل از انقلاب تلاش کرد که این انقلاب به پیروزی نرسد نتایج آن به ثمر ننشست و هم اکنون نیز در اندیشه و تفکر  دیگری برای نفوذ به داخل کشور است.
حجازی  با بیان اینکه  امسال مراسم چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را هر چه باشکوه تر باید برگزار کرد چرا که دشمنان اصل نظام را هدف قرار داده اند، خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه ها باید بتوانند به صورت مقایسه ای خدمات  قبل و بعد از انقلاب را ارائه دهند.

در نشست کارگروه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی
مراسمات سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب در گچساران باشکوه تر برگزار شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: امسال با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به سال های قبل برخوردار است و این مراسم امسال باید به طرز باشکوهی در گچساران برگزار شود.

همچنین در این نشست یدالله مرادی اظهار کرد: نسل جدید باید خدمات چهل ساله نظام را بشناسد و امروز مهمترین مسئله ارائه کارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه متاسفانه شاهد هستیم برخی ها در دانشگاه ادای روشنفکرها را در می آورند و اظهار نظرهایی می کنند، گفت:  اما این بی انصافی است که بخواهیم عملکرد نظام را به دلیل خط و خطوط باندی زیر سوال ببریم.
مرادی افزود: مقایسه عملکردها نشان خواهد داد که در طول این چهل سال چه خدمات بزرگی صورت گرفته است و انتظار این است خدمات نظام به نسل جوان ارائه شود.

وی عنوان کرد: امسال با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به سال های قبل برخوردار است  و این مراسم امسال باید به  طرز باشکوهی در گچساران  برگزار شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران ابراز کرد:  امسال که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم برگزاری مراسماتی همچون حماسه ۹ دی ماه و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از اهمیت خاصی برخوردار است.

 مرادی با بیان اینکه  برگزاری مراسم  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی از اهمیت  بسیاری برخوردار است، گفت: کمیته ها باید فعالیت خود را با جدیت پیگیری کنند و طبق برنامه های پیش بینی شده با دقت مناسب در جهت برگزاری مراسم ها تلاش کنند.

 وی با بیان اینکه ۲۲ کارگروه در شهرستان  در این زمینه فعال شده است خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه ها، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب است که با کیفیت مطلوب برگزار خواهد شد.

 در این نشست کارگروه های تخصصی  به گفتمان در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و به ارائه خدمات  چهل ساله نظام تبادل نظر و گفتمان صورت گرفت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president