آوای جنوب

دیدار مدیر عامل جدید پتروشیمی دهدشت با عدل هاشمی پور

عدل هاشمی: مشکلی با مدیر جدید پتروشیمی ندارم / صاحب نسق : آمده ام پتروشیمی را به سرانجام برسانم

آوای جنوب مدیر عامل جدید پتروشیمی دهدشت با سردار عدل هاشمی پور به منظور هماهنگی بیشتر در جهت اجرای سریع تر این واحد صنعتی دیدار کرد.

آوای جنوب

مدیر عامل جدید پتروشیمی دهدشت با سردار عدل هاشمی پور به منظور هماهنگی بیشتر در جهت اجرای سریع تر این واحد صنعتی دیدار کرد.

مهندس صاحب نسق گفت: آمده ام تا پتروشیمی دهدشت را به سرانجام برسانم.

مدیرعامل جدید پتروشیمی ضمن امیدواری به اتمام کار این واحد صنعتی اظهار داشت: با توکل بر خدا و همفکری و تعامل با نماینده مردم شریف کهگیلویه تمام تلاش خود را در جهت به بهره برداری رسیدن پتروشیمی دهدشت به کار می گیرم.

هاشمی پور ضمن ابراز خوشحالی از انتصاب مدیرعامل جدید گفت: خوشبختانه مهندس صاحب نسق دارای تجارب گرانبهایی در صنعت پتروشیمی است و در مناصب مختلف مدیریتی منشأ اثرات ماندگاری بوده است که انتظار دارم تمام همت خویش را در پتروشیمی دهدشت بکار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی اظهار داشت: سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه، مستلزم اجرای برنامه زمانبندی و مفاد آن خصوصا در تأمین منابع مالی و پیگیری تعهدات بانک های عامل ( ملت و سپه) است که قطعا مهندس صاحب نسق، توجه و حساسیت لازم در این مورد را دارند.

هاشمی پور لزوم برگزاری مناقصه ساختمان های غیر صنعتی را عنوان کرد و افزود : اعتبار مصوب این قسمت ۱۴ میلیارد تومان است و از سوی دیگر با توجه به خرید بخشی از لوله های مورد نیاز خط لوله اتیلن گچساران به دهدشت، ضرورت دارد که عملیات اجرایی این قسمت نیز آغاز گردد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با اشاره به آماده بودن تلمبه خانه آب مورد نیاز پتروشیمی افزود: لازم است عملیات انتقال آب از روستای تراب به محل پتروشیمی نیز به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی پور در بخش پایانی صحبت های خود اظهار داشت: برخی افراد تغییر مدیریت پتروشیمی را دستاویزی برای اختلاف نماینده و مدیریت جدید عنوان کردند که اساس ادعای آنان اشتباه بوده و ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای مهندس صاحب نسق، هرگونه همکاری در جهت احداث سریع تر پتروشیمی را تعهد و وظیفه خود می دانم و آماده هر گونه پیگیری مجدانه هستم و از تلاش ها و خدمات مهندس یزدانی نیز سپاسگزارم و برای وی آرزوی موفقیت دارم.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president