آوای جنوب

اسماعیلی رئیس دانشگاه آزاد گچساران: هر کارمند با هر سلیقه و فکری که باشد مورد احترام است/چینش مدیران حق طبیعی هر مسئولی است/به شایعات دامن نزنیم

اسماعیلی تصریح کرد: چینش مدیران حق طبیعی هر مسئولی است؛ اما فعلاً به چنین چیزی فکر نمی‌کنم؛ بنابراین به شایعات دامن نزنیم و همه با هم با هر گرایش فکری صرف و صلاح دانشگاه را در دستور کار خود قرار دهیم.

آوای جنوب

حسین اسماعیلی ظهر امروز در آیین هم‌اندیشی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: همه از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و باید تلاش کنیم در هر منصبی که قرارگرفته‌ایم، اهداف مجموعهٔ دانشگاه را دنبال کنیم و در اجرای برنامه‌ها ابلاغی، دارای هر سلیقه و طرز تفکری که هستیم با تمام قوا فقط و فقط به اعتلای این شجره طیبه بیندیشیم.

وی افزود: هر کارمند، مسئول یا معاونی که کارهای محوله را به نیکی انجام دهد با هر سلیقه و فکری که باشد مورد احترام است و سیستم هم باید قدر چنین نیروهای ارزشمندی را بداند و به آن افتخار کند.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران ابراز امیدواری کرد با یک تفکر انقلابی و جهادی و بسیجی‌وار، کارهای محوله را انجام دهیم و با تجاری‌سازی فعالیت‌های پژوهشی کسب ثروت کنیم و وابستگی به شهریه را به حداقل برسانیم.

اسماعیلی با تأکید بر عمل به قانون و مقررات بیان کرد: از همه عزیزان عمل به قانون را انتظار دارم و سعی کنیم با عمل به این مهم سیستمی پویا و شاداب داشته باشیم و با اصلاح زیرساخت‌های دانشگاه که پژوهش و تحقیق محور آن است، افقی درخشان را برای مجموعهٔ دانشگاه ترسیم کنیم.

وی حاکم بودن نظم و انضباط کاری در واحد گچساران را خاطرنشان کرد و گفت: به خاطر احساس مسئولیتی که مقابل کارکنان دانشگاه داشتم این کار ارزشمند را پذیرفتم و با توکل به خدا و همت همه شما به حل مشکلات می‌پردازیم و به دور از وعده و وعیدهای بی‌مورد، دانشگاه را به سمت جلو راهنمایی می‌کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد واحد گچساران کار فرهنگی را بسیار سخت دانست و اظهار کرد: اخلاق‌مداری در رأس فعالیت‌هایم قرار گرفته و باید مجموعه این واحد دانشگاهی با دقت کافی و بهره‌گیری از توان همه افراد در همه بخش‌ها امیدواری و شور و نشاط را به حوزه‌های زیرمجموعهٔ خود برگردانند و با تمام وجود تلاش کنند تا به روزه‌های اوج و بالندگی نزدیک‌تر شویم.

اسماعیلی تصریح کرد: چینش مدیران حق طبیعی هر مسئولی است؛ اما فعلاً به چنین چیزی فکر نمی‌کنم؛ بنابراین به شایعات دامن نزنیم و همه با هم با هر گرایش فکری صرف و صلاح دانشگاه را در دستور کار خود قرار دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president