آوای جنوب

رئيس شورای هماهنگي تبلیغات اسلامی گچساران

خدمات ۴۰ ساله نظام جمهوی اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ادارات و نهادها خدمات ۴۰ ساله نظام جمهوی اسلامی را در قالب مستندسازی برای نسل جوان تبیین کنند.
آوای جنوب
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ادارات و نهادها خدمات ۴۰ ساله نظام جمهوی اسلامی را در قالب مستندسازی برای نسل جوان تبیین کنند.

 پیش از امروز نشست شورای اداری با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دیگر مسوولان شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
در این نشست یدالله مرادی با بیان اینکه امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسمات هر چه باشکوه تر برگزار شود؛ اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی براساس یک تحرک و تحول ملی رخ داده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی عزتی به ایران داد که مهمترین آن خودکفایی ایران اسلامی در جامعه به وجود آورد که منجر به استقلال طلبی این کشور شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه قدردان همه جریانات اسلامی در همه دوران و از همه کسانی که مسیر انقلاب را تحقق بخشیدند باید قدردان باشیم، ابراز کرد:  این بزرگی انقلاب اسلامی است که پویاتر از گذشته در حال حرکت است، در حالی که دشمن وعده داده بود که ایران اسلامی چهلمین سال را نخواهد دید و ما باید بتوانیم امسال پرشورتر از همیشه با هر تفکر سیاسی و با برنامه ریزی صورت گرفته مراسم باشکوهی برگزار نماییم.

وی اذعان کرد: هدف کلی از تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه کارنامه ۴۰ سال انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

مرادی با بیان اینکه در شهرستان ها ریاست برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برعهده امام جمعه و قائم مقام آن فرماندار شهرستان است، گفت: شعار امسال برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتخار به گذشته و امید به آینده است.

وی با بیان اینکه در این ستاد دو شورا وجود خواهد داشت، عنوان کرد: یکی از شوراها کمیته راهبردی و دیگری کارگروه تخصصی است.

این مسوول ابراز کرد: تعداد۲۲کارگروه تخصصی باید کارنامه ۴۰ ساله خدمات نظام جمهوری اسلامی مبنی بر اصول بنیانی، شعارها، ارزش ها و عملکردها برای مردم ارائه شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به اهداف کارگروه ها خاطرنشان کرد: با تاکید برثبات روز افزون جمهوری اسلامی ایران و شکوفایی انقلاب در چهلمین سال پیروزی به رغم دشمنی های بی وقفه استکبار و اذناب و همراهانش، زمینه سازی آشنایی افزون تر اقشار مردم به ویزه جوانان با اهداف و آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، معرفی نظام جمهوری اسلامی به عنوان مولود بزرگ انقلاب اسلامی و یگانه نظام اداری جامعیت کار آمدی در برقراری مردم سالاری دینی و حفظ استقلال در عرصه های بین المللی است.

وی ادامه داد: تبین نقش بی بدیل ولایت مطلقه در پیروزی انقلاب اسلامی ، تیبین نقش محوری و تعیین کننده مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی طی چهار دهه پرافتخار گذشته، تقویت قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی از طریق مشارکت گسترده مردم در مراسم و برنماه های بزرگداشت چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین نقش انقلاب اسلامی در احیای هویت دینی و ایجاد وحدت و همبستگی مسلمانان آزادی خواهان جهان و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی به خصوص در عرصه های مبتلا به جهانی در سطح منطقه و جهان از جمله اهداف برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

 مرادی خاطرنشان کرد: در طول ۴۰ سال هر دستگاهی به تناسب فراخور جایگاه رفاهی، اجتماعی و اقتصادی خود تغییر و تحول در زیرساخت ها جامعه به وجود آمده است را به صورت مستندسازی ارائه دهند، گفت: شاید یکی از اشکالات ما همین خلاء است که خدمات نظام جمهوری اسلامی را به زبان هنر و به دور از جناح بندی به رشته تحریر  بازگو نکرده ایم.

وی ادامه داد: بعد از اولین تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسامی که در دفتر امام جمعه برگزار شد از ۲۲ کارگروه تنها ۱۱ کارگروه گزارش تشکیل اولین جلسات خود را به این ستاد ارائه داده اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president