آوای جنوب

شهردار دوگنبدان: بهره‌برداری از دو پروژه جاده سلامت و دریاچه مصنوعی گچساران تا پایان سالجاری

شهردار دوگنبدان گفت: با تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان سالجاری شاهد به بهره‌برداری رسیدن از دو پروژه جاده سلامت و دریاچه مصنوعی در دوگنبدان خواهیم بود.
آوای جنوب
شهردار دوگنبدان گفت: با تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان سالجاری شاهد به بهره‌برداری رسیدن از دو پروژه جاده سلامت و دریاچه مصنوعی در دوگنبدان خواهیم بود.

به گزارش آو ای جنوب از گچساران، مسعود ظفری در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان گچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، فرماندار و برخی از مدیران کل و معاونین دستگاه‌های اجرایی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: تعداد ۴۲ طرح توسعه شهری با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در نقاط مختلفی شهری در زمینه‌های  اجرای پیاده رو سازی معابر، جدول گذاری بلوارها، احداث کانال هدایت سیلاب‌ها،  اجرای آسفالت در محلات و معابر اصلی شهر در دست اجرا است.

 شهردار دوگنبدان در ادامه به احداث جاده سلامت در شهر دوگنبدان اشاره کرد و گفت: جاده سلامت  دوگنبدان با اعتباری به قرار داد به مبلغ ۱۶ میلیارد ریال  در حال احداث است.

 وی افزود: جاده سلامت گچساران به طول یک هزار ۲۰۰ متر و عرض ۵ متر است که پیش‌بینی عبور خودرو  و احداث آب مصنوعی در این مسیر طراحی شده است.

 ظفری اذعان کرد: از اعتبارات تخصیص داده شده برای این پروژه تا کنون مبلغ ۵میلیارد ریال هزینه شده است.

 این مسوول ابراز کرد:  برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه تا پایان سال به اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 ظفری در ادامه به پروژه احداث دریاچه مصنوعی  و پارک اشاره کرد و گفت:   پارک و دریاچه مصنوعی دوگنبدان در زمینی به مساحت۶۵ هزار  مترمربع  که از مجموع این میزان ، دریاچه مصنوعی با مساحت  ۲۰ هزار مترمربع و مساحت پارک و اطراف آن به متراژ ۴۵ هزار متر مربع و با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا است.

 شهردار دوگنبدان در ادامه به اعتبارتی که برای این پروژه تخصیص داده شده اشاره کرد  و افزود: برای اجرای این طرح از دو محل اعتبارات شهرداری  و ورزش و جوانان به این پروژه تخصیص داده شده است.

 وی با بیان اینکه از محل اعتبارات شهرداری  مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده، خاطرنشان کرد: همچنین از محل  اعتبارات ورزش و جوانان مبلغ ۲۷ میلیارد ریال به این پروژه تخصیص داده شده است.

 ظفری اذعان کرد: برای احداث پارک و دریاچه مصنوعی در گچساران تا کنون۱۳۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار وگنبدان  با بیان اینکه برای به اتمام رساندن این پروژه در دوگنبدان اعتباری به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال نیاز است، گفت: با تامین اعتبار مورد نیاز تا آذر ماه سالجاری شاهد به بهره‌برداری رسیدن این طرح خواهیم بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دانشجو گفت:

    خسته نباشید دکتر ظفری عزیز
    واقعا داری جبران دوره های قبلی ک فقط حرف میزدن رو انجام میدی حتی
    ایشالا بهترینهارو برات پیش بینی میکنیم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president