آوای جنوب

طائب مسؤول قرارگاه عمار در گچساران: همگان آینده‌نگری مقام معظم رهبری را باور دارند+تصاویر

آوای جنوب مسؤول قرارگاه عماربا اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: رهبری به صراحت تاکید کردند که آمریکا در حال فروپاشی است و همگان آینده‌نگری ایشان را باور دارند.
آوای جنوب
مسؤول قرارگاه عماربا اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: رهبری به صراحت تاکید کردند که آمریکا در حال فروپاشی است و همگان آینده‌نگری ایشان را باور دارند.

 پیش از ظهر امروز مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد شهدای قیام نوزده آبان گچساران با حضور  حجت‌الاسلام  مهدی طائب مسؤول قرارگاه عمار،  امامان جمعه شهرستانهای گچساران و باشت، فرماندار گچساران، مسوولان شهرستانی، خانواده شهدا و دیگر اقشار مردم در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد.

 در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی طائب با بیان اینکه شهدا راه خودشان را انتخاب کردند و انتخاب شدند تا به وصال برسند، اظهار کرد: انسان باید قدر لحظات عمر خود را در این دنیا بداند.

وی افزود: انسان از همان لحظه که به دنیا می‌آید شمارش معکوس به حرکت می‌افتد و باید بدانیم چگونه در این مسیر حرکت کنیم چرا که تنها چیزی که با خود خواهیم برد اعمال ماست.

مسؤول قرارگاه عمار  ادامه داد: وای بر احوال آنهایی که در آن دنیا مال بیت‌المال و مال مردم  را برده باشند چرا که  باید بدانیم در آن دنیا باید پاسخگوی خدای متعال باشیم.

 وی  اذعان کرد: شهدای ما بهترین استعدادها بودند چنان که وقتی متوسلیان به سوریه رفته بود حافظ اسد در مقابل او سر تعظیم آورده بود و مانند او هم چون چمران و باکری و همت در میدان شهادت بودند.

 طائب با بیان اینکه  شهدا زنده اند و امروز سربلندی ایران اسلامی به برکت همین شهدا است چنان که همان اوایل سردار سلیمانی در سوریه گفت، ما همت کم داریم اما امروز به نقطه ای رسیده‌ایم که همت های زیادی داریم، عنوان کرد: این انقلاب زمینه ساز انقلاب جهانی امام زمان (عج)  است و این فرموده امام راحل ما است.

 این مسوول ابراز کرد:  ما وظیفه داریم که به تکلیف عمل کنیم و باید نقطه‌ای که امام زمان(عج) می‌خواهد در آنجا ظهور کند را برای آمدن آن امن کنیم.

وی تصریح کرد: سه هفته قبل ترامپ گفت، قبل از اینکه من بیایم ایران می توانست در ۱۲ دقیقه  خاورمیانه را بگیرد و همگان می دانند منظور او از خاورمیانه همان اسرائیل است.

طائب در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبری  به صراحت تاکید کردند که آمریکا در حال فروپاشی است و همگان آینده‌نگری ایشان را باور دارند.

  مسوول قرارگاه عمار  ادامه داد: ما نه در کشور  بلکه امنیت را در عراق به وجود آورده ایم و این افتخار ما است و باید بتوانیم محل ظهور امام زمان (عج) که در کنار خانه خدا است را امن کنیم.

 طائب با اشاره به اینکه امروز بلندی‌های جولان در حال سقوط است و این افتخار ما است، خاطرنشان کرد:  تنها برون رفتمان از مشکلات پیروی از شهدا است و باید ما ادامه دهند راه آنها  باشیم.

مسوول قرار گاه عمار افزود: راه حل اقتصاد مقاومتی اعتماد است و این ماشین با سرعت در حال جلو رفتن است.

در مراسم چهلمین سالگرد قیام ۱۹ آبان گچساران
قیام خونین ۱۹ آبان سال ۵۷ گچساران، یک رخداد استثنایی در منطقه جنوب است
فرماندار گچساران با اشاره به حادثه ۱۹ آبان ۵۷ در مسجد شهیدان دوگنبدان و شهادت ۷ نفر از جوانان انقلابی گچساران ، گفت: قیام ۱۹ آبان ۵۷ گچساران به دلیل گستره، انسجام و تأثیر آن در شکل‌گیری انقلاب یک رخداد استثنایی در منطقه جنوب است.

پیش از ظهر امروز مراسم گرامی چهلمین سالگرد شهدای قیام نوزده آبان گچساران با حضور  حجت‌الاسلام طائب مسؤول قرارگاه عمار، فرماندار گچساران، مسوولان شهرستانی، خانواده شهدا و دیگر اقشار مردم در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد.

 در این مراسم عبدالرحیم رحیمی با تقدیر و تشکر از حضور مردم در مراسم چهلمین سالگرد قیام ۱۹ آبان ماه گچساران اظهار کرد: شهرستان گچساران این افتخار را دارد در بین استان و جنوب کشور بیشترین شهدا را به نظام انقلاب  اسلامی هدیه داده است.

وی  با بیان اینکه شهرستان گچساران ۳۶۰ شهید را تقدیم نظام کرده است، افزود:شهرستان گچساران در یک روز ۷ شهید انقلاب را تقدیم نظام کرد تا امروز نظام جمهوری اسلامی بیمه باشد.

 فرماندار گچساران با بیان اینکه مردم گچساران و جنوب کشور هیچ گاه حادثه  ۱۹ آبان  سال ۵۷ را فراموش نخواهند کرد، گفت: ایستادگی امروز جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها به برکت خون شهدا است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران ادامه داد:  قیام ۱۹ آبان ۵۷ گچساران به دلیل گستره، انسجام و تأثیر آن یک رخداد استثنایی در منطقه جنوب است.

وی با بیان اینکه شهرستان گچساران به دلیل داشتن تاسیسات نفت و گاز و همچنین  استراتژیک بودن  این منطقه نقش ویژه ای  دارد، عنوان کرد:  اعتصاب کارکنان صنعت نفت در آن روز  موجب شد تا کمر رژیم طاغوت بشکند.

 رحیمی با بیان اینکه اعتصاب آن زمان کارکنان صنعت نفت گچساران  موجب شکستن کمر رزیم پهلوی شد،  افزود:  در آن زمان امام  امام خمینی  ((ره)) نمایندگانی را برای قدردانی به این شهرستان فرستاد و از عوامل تولید‌کننده نفت در گچساران خواست تا به اندازه نیاز کشور نفت تولید کنند.
فرماندار گچساران  با اشاره به اینکه  در آن روز مردم انقلابی گچساران با دست خالی مقابل رژیم پهلوی ایستادند، ابراز کرد: در آن حادثه ۷نفر از جوانان انقلابی این شهرستان در این روز به شهادت رسیدند.
رحیمی خاطرنشان کرد: به شهادت رسیدن ۷ نفر از جوانان انقلابی گچساران در حادثه ۱۹ آبان ۵۷ در مسجد شهیدان دوگنبدان تاثیر مهمی در شکل گیری انقلاب داشت.

به گزارش فارس، سید نجف بلادیان، مذکور پارسی، محمد فراشبندی، حسین امینی، غریب پرویزی، رحمت  اله بشارت و حسین کیامرثی شهدای حادثه خونین مسجد شهیدان شهر دوگنبدان از جوانان گچسارانی بودند که در درگیری با رژیم طاغوتی پهلوی به شهادت رسیدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president