آوای جنوب

دادستان شهرستان گچساران: دستگاه قضایی در نوک پیکان حمله دشمنان قرار گرفته است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: دستگاه قضایی در نوک پیکان مورد حمله دشمنان از جمله آمریکا قرار گرفته است.
آوای جنوب
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: دستگاه قضایی در نوک پیکان مورد حمله دشمنان از جمله آمریکا قرار گرفته است.

 عصر امروز نشست خبری  اصحاب رسانه با حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گچساران با موضوع چگونگی حفظ حقوق عامه و انفال عمومی  در سالن جلسات دادگستری شهرستان برگزار شد.

 در این نشست امیر حمزه بازیار اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه بررسی دغدغه های اصلی مردم و دستگاه قضا  است .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با بیان اینکه منصب دادگستری یک منصب خطیری  در ایجاد عدالت است، اظهار کرد: شهرستان گچساران  به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن  در شاهراه محورهای مواصلاتی جنوب به شمال در مسیر ترانزیت قاچاق مواد مخدر و  کالا قرار گرفته است.

 وی با اشاره به اینکه شهرستان گچساران دومین تولید کننده نفت کشور است، عنوان کرد:  وجود صنعت نفت و پتروشیمی و وجود سد کوثر و به بهره برداری رسیدن سدچم شیر در آینده با اعتباری به مبلغ یک هزار میلیارد تومان  نه تنها برای این استان بلکه برای استان های همجوار  مانند استان بوشهر خیر برکت خواهد داشت.

 بازیار  با بیان اینکه رسانه ها گوش شنوا و چشم بیدار جامعه هستند، ابراز کرد: در همین راستا برآن شدیم که مجموعه قوه قضایی  از عرصه رسانه  و خبر در چارچوب قانون حمایت خواهد کرد.

 این مسوول  با بیان اینکه امروزه کشور جمهوری اسلامی ایران  با نوعی تهاجم فرهنگی و رسانه خاص با این گونه حملاتی که به صورت جنگ نرم بر علیه ایران صورت  می گیرد، گفت: این تهاجم از سوی دشمنان موجب شده تا دستگاه قضایی در نوک پیکان مورد حمله دشمنان از جمله آمریکا  قرار گیرد.

بازیار با بیان اینکه اصحاب رسانه بایستی با  دستگاه قضایی رابطه داشته باشد، عنوان کرد:ما زمینه ها را برای توزیع عادلانه ثروت ایجاد می کنیم و قلم و افکار شما به عنوان سفیر اجرای عدالت و صدای مردم است ونبایستی در راستای مارکسیستی باشد که در گفتار زیبا اما در عمل زشت باشد وسعی کنیم در متن خبر آن چیزی را بر روی قلم بیاورید که نتیجه آن مطلوب باشد.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران  تصریح کرد: در این زمینه رهبری فرموده است؛ که اموال عمومی توسط رسانه ها و با همکاری دستگاه قضایی برای مردم  اعلام شود.

 وی  با اشاره به اینکه، آن چیزی  که در گوش مردم و دیدار مردم قرار می گیرد نباید در گفتار زیبا باشد و در عمل زشت، اذعان کرد: سعی کنید در اجرای قلم و ویرایش خبر آن چیزی که  در قانون آمده است بیان شود.

 بازیار در ادامه به اجرای حکم  سریع قانون در اعدام سارقان طلافروشی گچساران گفت:  روند رسیدگی به پرونده های مهم  از اقدامات خوب دادگستری گچساران است.

وی عنوان کرد: قریب بر ۵ ماه حکم اعدام قاتلان طلافروشی گچساران صادر شد و اموال مسرقوه به مالبختان  برگرداننده شد و اعدام در ملع عام انجام گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچسارن  در ادامه به دیگر فرمایشات رهبری اشاره و ابراز کرد:  مقام معظم رهبری فرموده است، موضوعات و اقدامات خوب قوه قضائیه در چارچوب قانون باید انجام گیرد.

 بازیار  در ادامه با اشاره به اصحاب رسانه تصریح کرد: وظیفه دادگستری برخورد با مفاسد است که در این زمینه حمایت اصحاب رسانه را در این زمینه می طلبد.

 وی  با بیان اینکه آن چیزی که برقلم می آید باید منطبق با قانون باشد، گفت: اگر قلم رسانه در راستای یک شخص قرار گیرد این حرکت خوشایندی نخواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president