آوای جنوب

فرمانده جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد+تصاویر

با حضور جانشین فرمانده سپاه، فرمانده جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
آوای جنوب
با حضور جانشین فرمانده سپاه، فرمانده جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج صبح امروز و با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خدمات سردار یدالله بوعلی تجلیل و سرهنگ پاسدار حمید خرمدل به عنوان فرمانده جدید سپاه فتح این استان معرفی شد.

به گزارش فارس بخشی از سوابق مدیریتی خرمدل مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر، فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر، معاون اطلاعات و جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بوده است.

سردار یدالله بوعلی به مدت ۴ سال فرمانده سپاه فتح استان بود که بنا گفته سردار سلامی از این پس در استان فارس خدمت خواهد کرد.

فرمانده جدید سپاه فتح:
نهایت تلاشم را برای خدمت به مردم کهگیلویه و بویراحمد به کار می‌گیرم
فرمانده جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و نهایت تلاشم را برای خدمت به مردم کهگیلویه و بویراحمد به کار می‌گیرم.

 سرهنگ پاسدار حمید خرمدل صبح امروز در آیین معارفه خود به عنوان فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این مسوولیت امانتی مهم و فرصتی ارزنده برای خدمت به مردم است.

وی با بیان برخی از صفات و خصوصیات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و با ادای احترام به ۱۸۰۰ شهید این استان افزود: باید از فرصت مسوولیت برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مردم استان استفاده کرد.

فرمانده جدید سپاه فتح با بیان دشمنی‌ها و هجمه‌هایی که دشمنان به راه انداخته‌اند خاطرنشان کرد: که بهترین راهکار برای مقابله با دشمن خدمت هر چه بیشتر به مردم است.

خرمدل اتحاد هر چه بیشتر میان مسوولان استان را برای خدمت هر چه بهتر به مردم لازم و ضروری دانست و گفت: تحقق چنین امری موجب کاهش هر چه بیشتر مشکلات می‌شود.

وی در پایان از آمادگی خود برای به کارگیری انتقادات و پیشنهادات سازنده از سوی همه اقشار برای کمک به توسعه استان خبر داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
دشمن درس شکست خوردن مقابل ایران را آموخته‌‌ است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن نتوانستن را خوب آموخت و شکست خوردن را یاد گرفت و این درس تاریخی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار حسین سلامی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان صفات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مهم ترین صفت مردم این استان ولایتمداری است.

وی با بیان اینکه ما وارث چهار دهه مجاهدت سخت هستیم و پیوسته با کفر در ستیز بوده‌ایم، اظهار کرد: با انقلاب امام راحل که برای پیاده سازی احکام قرآن و شریعت قیام باشکوهی برپا کرد و ستون خیمه امپراطوری استکباری را فرو شکست اکنون ما وارث آن عظمت هستیم.

مجاهدت‌های ملت ایران در حد معجزه بوده است

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ‌هایی به راه انداختند اما ملت بزرگ ایران در پرتو هدایت‌های رهبران عظیم‌الشان و شجاع خود ایستادند و شگفتی‌های بی‌نظیری در طول این مجاهدت‌های سرسخت آفریده شد که در تاریخ معاصر سیاسی جهان تکرار ناپذیر است.

سلامی این مجاهدت‌ها را در حد معجزه دانست و گفت: تصور این که یک ملت در اولین گام انقلاب مظهر طغیان و فساد و وابستگی را بدون سلاح و با قوت ایمان و اسلام در هم بشکند به واقعیت تبدیل شد و سقوط شاه و شکست آمریکا اعجاز الهی بود و بعد از آن هم توطئه‌های بزرگی از تجزیه طلبی در مرزها تا یک جنگ بزرگ جهانی یک به یک خنثی گردید و ملت ایران پیروز شد.

وی اشغال لانه جاسوسی و درخشش امام به عنوان پیشوای عدالت و سوختن پیکر آمریکایی‌ها در طبس را ضربات سنگینی ذکر کرد که اسلام و مسلمان بر پیکر استکبار زدند.

در تاریخ ملتی به مانند ایران نتوانسته آمریکا را شکست دهد

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حصر اقتصادی و تحریم در طول ۴۰ سال اخیر اشاره کرد و گفت: این جزیی از سناریوی خطرناک دشمن برای شکست اسلام بود و آن‌ها به همین دلیل جنگ را به زمین ما کشاندند و جنگ فرهنگی و ارعاب نظامی و منزوی کردن سیاسی همه ماجرای یک جنگ تمام عیار جهانی است که ملت ما تا امروز به زیبایی هر چه تمام تر آن را پشت سر گذاشته و تمرکز دشمن را شکستند و آن‌ها را از این سرزمین فراری دادند.

سلامی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان آیاتی از قرآن تصریح کرد: خدا در قرآن می‌فرماید هر چه دشمنان دشمنی بورزند توطئه آن‌ها به خودشان برخواهد گشت و خداوند وعده‌های زیادی داده که از این دشمنان نترسید و امکان غلبه کفار را به شما نمی‌دهد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: هرگاه ملت با اعتماد به نفس و آرامش در قلب حادثه زندگی کند نصرت‌های الهی جاریست و امدادهای الهی را در این سال‌ها می‌بینیم و در تاریخ نمی‌بینیم که ملتی این گونه آمریکا را در طول ۴۰ سال شکست داده باشد که حاصل نصرت الاهیست.

وی گفت: آمریکا هر کجا پا گذاشت مایه تحقیر ملت‌ها شد و در این سرزمین هر چه بیشتر تهدید کرد و فشار آورد قوی‌تر شده‌ایم آن‌ها می‌خواستند که فاقد قدرت دفاعی باشیم تا هر موقع می‌خواهند بر ما یورش بیاورند.

عده‌ای فکر می‌کنند فشارهای دشمن بر ما به دلیل غلبه آن‌هاست

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که غافلگیر نشدن به این نیست که زمان و مکان حمله دشمن را ندانیم بلکه غافلگیری راهبردی خوشبین بودن به دشمن است و تصور کنیم که می‌تواند نجات بخش ما باشد افزود: در حالی که دشمن هیچ گاه راه سعادتمند شدن را برای ما هموار نمی‌کند و تحقیر و شکست ما آرزوی دشمن است لذا با دشمن باید تنها در میدان دشمنی کرد تا او را شکست داد.

سردار سلامی با بیان این که توانسته‌ایم تا امروز شکست‌های سنگینی را به دشمن متحمل کنیم افزود: آن‌ها می‌خواستند جهان اسلام را تحت سیطره سیاسی خود قرار دهند تا از ارزش‌ها و آرمان‌های آن‌ها تبعیت شود.

وی با بیان کارنامه درخشان ملت ایران در جنگ‌های مختلف فرهنگی و نظامی و اعتقادی با دشمن خاطرنشان کرد: تا به امروز آن‌ها را عقب رانده‌ایم اما عده‌ای فکر می‌کنند فشارهای دشمن بر ما به دلیل غلبه آن‌هاست.

ارتباط با آمریکا موجب عزت نمی‌شود

سلامی با بیان اینکه ما را تهدید به جنگ نظامی کردند، افزود:  امروز می‌توانیم در هر سطحی به آن‌ها پاسخ مناسب بدهیم به دلیل این که به ما فشار وارد کردند اما ما سقف‌ها را شکافتیم و به فضا رفتیم و هسته‌ای شدیم و نیازهایمان را خودمان تامین کردیم و هر چه فشار آوردند بیشتر پیشرفت کردیم.

سردار سلامی با بیان این که هر تهدیدی را خواستند انجام دادند افزود: دشمن نتوانستن را خوب آموخت و شکست خوردن را یاد گرفت و این درس تاریخی نظام جمهوری اسلامی ایران بود چرا که تصورشان این بود که با فشار اقتصادی و عملیات روانی ایران را در بین لبه‌های یک قیچی قرار دهند و مدام تردید را در جامعه پمپاژ کردند و می‌خواستند بذر ناامیدی را در احساس و نگاه ملت ما بکارند و آن‌ها از نظامشان جدا کنند اما آگاهی در کنار ایمان جز مهم ترین عناصر است که مردم ایران از آن برخوردارند که باید برای رسیدن به قله‌های بزرگ پیش بروند و صبر کنند.

وی گفت: مردم آگاه ما هرگز فریب واژه‌های جذاب آن‌ها را نخورده‌اند و به فراخوان‌ها نه گفتند و تحمل کردند چرا که می‌دانند عزت در سختی بسیار بهتر از ذلت در رفاه است و تاریخ نشان می‌دهد که ارتباط با آمریکا مایه عزت ما نبوده و تحقیر و عقب ماندگی در دوره گذشته نشان دهنده آن است.

سلامی گفت: آمریکا از هر پنجره‌ای وارد شود ملت آن را بسته‌اند و این مبارزه ۴۰ ساله با ملت‌ برای آن‌ها هزینه داشته که یک قلم آن ۷ تریلیون دلاری بود که هزینه کردند و جز فقر چیزی برای ملت آمریکا بر جای نگذاشتند و امروز انزوای سیاسی آمریکا را مشاهده می‌کنیم و متحدان سیاسی از آمریکا فاصله گرفته‌اند.

برای پیروزی تلاش می‌کنیم نه برای جلوگیری از شکست

سردار سلامی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که امروز در قدرت نظامی چیزی کم نداریم اظهار کرد: شرایط را از نظر دفاعی برای پیروزی آشکار مقابل دشمن و نه دفاع فراهم کرده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که برای پیروزی تلاش می‌کنیم نه برای جلوگیری از شکست خاطرنشان کرد: در ابعاد سیاسی هم بر دشمن فایق آمده‌ایم و امروز می‌بینیم که سرنوشت سیاسی جهان و منطقه به ظرفیت‌های سیاسی ما گره خورده است.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که ما تحریم پذیر نیستیم افزود: کمتر کشوری در جهان ظرفیت‌های کشور ما در معادن و ذخایر را دارد و می‌توانیم این ظرفیت‌ها را به فعلیت تبدیل کنیم.

سلامی با اشاره به این که این ملت‌ هیچ گاه در زمین دشمن بازی نمی‌کند افزود: ملت ایران تفکر عاشورایی را زنده نگه داشته است تا مثل عاشوراییان امام خود را یاری کنند.

وی خطاب به دشمن به خصوص آمریکا که بیایند و چند ساعتی را در خیابان‌های ایران قدم بزنند تا ببینند که ملت ایران ایستاده است خاطرنشان کرد: ما همچنان که در محاصره هستیم قله‌ها را فتح می‌کنیم و در تحریم‌ها قدرتمندتر می‌شویم.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که رهبری فرمودند که به گوش دشمن سیلی زده‌ایم  خاطرنشان کرد: در این فراز آخر نیز سیلی آخر را خواهیم نواخت که جهان با آن بیدار می‌شود.

آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به روایت تصویر

انتهای پیام/م

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president