آوای جنوب

بوعلی رفت/حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد شد

حمید خرمدل به عنوان فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

آوای جنوب

حمید خرمدل به عنوان فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
طی حکمی از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ پاسدار حمید خرمدل ؛جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به عنوان فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.
بخشی از سوابق مدیریتی ایشان؛
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر، فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر،
معاون اطلاعات و جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر
مراسم معارفه وی روزهای آینده در یاسوج برگزار می شود.
خرمدل از چهره‌های ولایی و ارزشمند در سپاه استان بوشهر است و در سال‌های اخیر خود را به عنوان یک چهره فعال و شناخته شده در سپاه معرفی کرده بود.
=================================
بخشی از سخنان حمید خرمدل در مسولیت هایش:

واکنش شدید جانشین سپاه به حضور اصغرزاده در دانشگاه خلیج فارس

واکنش شدید جانشین سپاه به حضور اصغرزاده در دانشگاه خلیج فارس

در سالی که مزین به همدلی و همزبانی است که به درستی و با تدبیر رهبری انقلاب انتخاب گردید متاسفانه در استان بوشهر شاهد آن بودیم شخصیتی را در دانشگاه خلیج فارس دعوت می کنند که همه مجموعه انقلاب اسلامی را زیر سوال می برد.

 سرهنگ پاسدار حمید خرمدل جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع بسیجیان شهر برازجان گفت:در سالی که مزین به همدلی و همزبانی است که به درستی و با تدبیر رهبری انقلاب انتخاب گردید متاسفانه در استان بوشهر شاهد آن بودیم شخصیتی را در دانشگاه خلیج فارس دعوت می کنند که همه مجموعه انقلاب اسلامی را زیر سوال می برد.

وی با اشاره به اظهارات اصغر زاده «بسیج دانشجویی که متصل به مجموعه نظامی است را عیب می داند» افزود: این اوج نکبت و ذلت شما و اوج افتخار و سربلندی ماست و قطعا بسیجیان و دانشجویان ما به آن افتخار می کنند که متصل به نظام جمهوری اسلامی هستند زیرا سرمشق آنان صیاد شیرازی ها و مهدوی ها هستند.

جانشین سپاه امام صادق (ع) در ادامه اظهار داشت: ما رسما این مهم را اعلام و به آن افتخار می کنیم که به نیروهای مسلح متصل هستیم، حال سوال من این است که شما به کجا متصل هستید؟ مرجع شما کیست؟ به چه کسی اعتقاد دارید؟

خرمدل گفت:چرا در سالی که منتصب به همدلی و اتحاد است امنیت و جو استان بوشهر را به هم می زنید؟ شما همان کسانی بودید که دیروز لانه جاسوسی را تسخیر کردید و امروز از آمریکا عذر خواهی کردید!

وی تصریح کرد:شمایی را که در طول ۸ سال اخیر به محیط دانشگاهی راه نمی دادند و حال یک سری مرده متعفن سیاسی در بوشهر شما را دعوت می کنند،چرا شما را حتی در دولت بکار گیری نکردند؟ نه فقط بخاطر این است که دولت هم از شما دوری می کند؟

خرمدل در ادامه افزود: بجایی که شما منشاء وحدت و اتحاد در جامعه باشید، نیروهای مسلح را تحقیر می کنید و عامل تفرقه می شوید و ما باید متحد و همدل باشیم و نگذاریم یک عده ورشکسته سیاسی این چنین افرادی را که افکار عمومی را تحریک می کنند به استان دعوت کنند تا جامعه به خطر بیافتد.

این مقام مسئول اعلام کرد:چرا در غفلت حراست دانشگاه تصاویر شخصی که ممنوع التصویر است نصب شود تا تحریک کننده افکار عمومی باشد.

سرهنگ خرمدل در پایان گفت: ما از کسانی که متولیان امر هستند در خواست می کنیم همان گونه که ما منادیان وحدت هستیم آن ها نیز افرادی را دعوت کنند که منادیان وحدت و همدلی باشند نه این که منادی تفرقه باشند و ما می خواهیم دست در دست دولت با اتحاد و همدلی این مقطع حساس و پر تنش زمانی را پشت سر بگذاریم.

مدیریت انقلابی و جهادی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی است

 جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی حاکم شدن یک مدیریت انقلابی و جهادی است.

 سرهنگ حمید خرمدل پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع پرشور مداحان بسیجی در سالن ۲۲ بهمن سپاه استان بوشهر به ارائه تحلیلی از عملکرد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دولت ها از در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی و با روی کارآمدن دولت سازندگی برای آبادانی ویرانی های ناشی از جنگ تحمیلی به دلیل اینکه در کشور پولی موجود نبود، به ناچار به اخذ وام از بانک جهانی روی آوردند که با شرط انجام نسخه های تعدیل اقتصادی و خصوصی سازی کارخانه ها این کار صورت پذیرفت.

وی افزود: نتیجه عمل به این نسخه های غربی که به تبع آن بسیاری از کارخانه ها و شرکت های دولتی به صورت مجانی به افراد خاصی واگذار شد، ایجاد مشکلاتی نظیر انسداد سیاسی و رواج اشرافی گری و زراندوزی در میان مسئولین در سطوح مختلف کشور بود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) تصریح کرد: پس از دولت سازندگی و با روی کار آمدن دولت اصلاحات، باورهای عمیق مردم مورد هجمه قرار گرفت و کار به جایی رسید که تحت عنوان آزادی بیان، امام حسین(ع) را به عنوان شخصی خشونت طلب و زیارت عاشورا را یک نسخه خشونت طلب معرفی کردند.

وی گفت: در دولت اصلاحات با سر دادن شعارهایی نظیر جدایی دین از سیاست و گفتگوی تمدن‌ها، تمرکز دولت در حوزه سیاسی حاکم شد و از حوزه اقتصادی غفلت شد.

خرمدل اضافه کرد: در سال ۸۴ و با سرخوردگی مردم از وضع سیاسی موجود و با روی کار آمدن دولت احمدی نژاد خصوصا در ۴ سال اول به توده‌های مردم توجه شد اما در ۴ سال بعد با پیوستن به جریان انحراف دوباره روحیه اشرافی‌گری رویه برخی از مسئولین شد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: در سال ۹۲ و با حاکمیت دولت اعتدال، مردم ما مدیریت دولت مردان برای حل مشکلات  جامعه را با نگاه به بیرون از کشور ملاحظه کردند و تا امروز به مردم ثابت شده که جریان‌های اصلاح طلب، اصولگرا، انحراف و چپ و راست نمی توانند مشکلات کشور حل کنند.

خرمدل تاکید کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور و ایجاد رشد و رونق اقتصادی، حاکم شدن یک مدیریت انقلابی و جهادی در اداره امور اجرایی کشور است و صف‌بندی‌های اصولگرا و اصلاح طلب مطرح نیست بلکه مدیریت انقلابی نسخه پیشرفت، اعتلاء و رونق کشور خواهد بود.

وی خطاب به مداحان بسیجی بیان داشت: امروز رسالت شما بصیرت بخشی به آحاد مردم و جهاد فرهنگی و تشویق حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است که می بایست به نحو شایسته ای صورت پذیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president