آوای جنوب

شور وحال وصف ناپذیر مردم ولایتمدار گچساران در پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در موکب قشقائی ها+تصاویر

در آستانه اربعین حسینی مردم ولایتمدار گچساران پذیرای زائران اربعین حسینی هستند.
آوای جنوب
در آستانه اربعین حسینی مردم ولایتمدار گچساران پذیرای زائران اربعین حسینی هستند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، زائران حسینی برای حضور در بزرگ‌ترین راهپیمایی جهان هر لحظه در حال افزایش است و بی شک تا چند روز آینده به اوج خواهد رسید.

 شهر گچساران که از دیرباز معبر شهدای دوران دفاع مقدس بوده است این روزها حال و هوای همان دوران پرافتخار دفاع مقدس را در ذهن ها تجلی می کند.
بام نفت ایران که از جمله مسیرهای منتهی به پایانه مرزی شلمچه است ازچند روز گذشته شاهد خیل جمعیت مشتاقانی است که از دورترین نقاط کشور خود را به اینجا رسانده‌اند تا به دیار یار برسند.

این روزها شهرستان گچساران حال وهوای دیگری دارد؛ مردم ولایتمدار و محب اهل بیت با برپایی موکب هایی در حال پذیرایی از زوار امام حسین(ع) هستند تا آنها نیز از قافله ی عشق جا نمانند و سهم خود را در اربعین عزای سرور و سالار شهیدان ادا کرده باشند.

 عشق به حسین(ع) و ابوالفضل عباس و خدمت به زائرین حسین(ع) کوچک و بزرگ، پیر و جوان، زن و مرد نمی شناسد و اینگونه است که مردم این شهر با جان و دل در حال خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) هستند.
در این میان حاج آقایی از خادمین موکب قشقائی های گچساران اظهار می کند: موکب حضرت ابوالفضل(ع) قشقائی های گچساران اولین سالی است که راه اندازی شده است و آماده استقبال از زائرین اباعبدالله  حسین (ع) است.
وی ادامه می دهد: باتلاش هایی که صورت گرفته است تمام امکانات لازم برای استقبال، اسکان و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در موکب قشقائی ها فراهم شده است و در حال حاضر نیز روزانه پذیرای این عزیزان هستیم.
آقایی  تصریح کرد: در حال حاضر نیز برنامه های سخنرانی ‌؛ تعزیه، سینه زنی در مکان موکب هر شب در حال برگزاری است که مردم شهرستان نیز استقبال خوبی از مراسمات داشته اند.

موکب قشقایی های گچساران در محل پارک لاله(دوستی) واقع شده است. گزارش از علی مراد کاظم پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president