آوای جنوب

آیت‌الله ملک‌حسینی: فحش کم‌کاری مدیران و مسوولان را ما طلبه‌ها می‌خوریم/گلایه‌مندی مردم کهگیلویه و بویراحمد از تبعیض در ادارات

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات پلیس گفت: احکام افراد شرور با قاطعیت صادر شده که باید از دستگاه قضا تشکر کرد.
آوای جنوب
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات پلیس گفت: احکام افراد شرور با قاطعیت صادر شده که باید از دستگاه قضا تشکر کرد.

 آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در دیدار با فرماندهی انتظامی و روسای پلیس استان با اشاره به حادثه عاشورا گفت: امنیت و آرامشی که برقرار است به لطف ماموران نیروی انتظامی است ، هر چند شاید این کار بزرگ‌ شما مورد تقدیر قرار نگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گزارشات نیروی انتظامی هم مایه خوشحالی است و هم نگرانی را در پی دارد  خوشحالی به جهت پای کار بودن و تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی و‌ نگرانی به دلیل وجود جرم‌ها و مواد مخدر و برخی جرائم دیگر که مایه روسیاهی است.

نماینده ولی‌‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به روسای پلیس کهگیلویه و بویراحمد گفت: گاها بسیاری از تلاش‌ها با اندکی بغض از بین می‌رود لذا وحدت رویه برای همه افراد و در همه جا استفاده شود.

وی عنوان کرد: مردم از تبعیض در ادارات گلایه‌مند هستند، میان فردی که شرارت کرده و کسی که برای اولین بار مرتکب معصیتی شده باید تفاوتی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فحش کم‌کاری مدیران و مسوولان را ما طلبه‌ها می‌خوریم، گفت: شرایط ایجاد می‌کند رصد دائمی داشته باشید و امر به معروف و نهی از منکر را هم در دستور کار قرار دهید.

آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: گاهی مواقع گفتن‌ها ظلم نیست بلکه نگفتن‌ها و سکوت ظلم است، مبادا کتمان راستی‌ها سبب ضایع شدن فردی شود.

وی عنوان کرد: برخی احکام برای افراد شرور در سرقت‌های مسلحانه و نزاع‌های دسته جمعی با قاطعیت صادر شده که باید از قوه قضاییه تشکر و قدردانی کرد.

نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ایجاد سامانه ارتباطی برای شنیدن انتقادها، پیشنهادها و‌ نقطه نظرات مردم در خصوص اقدامات پلیس کار ارزشمندی است اما نباید با ارجاع پرونده و‌ شکایتی فردی که از کسی در اداره پلیس شکایت کرده به همان فرد باعث پشیمانی وی  شویم و به جای حل موضوع آن را گسترش دهیم که این نوعی ظلم مرکب است.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
دستگیری ۱۵۴ متهم جرائم اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد/افزایش ۷ درصدی فوتی‌های حوادث رانندگی
فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادث رانندگی در استان ۲۲ درصد افزایش داشته و شاهد افزایش۷ درصدی فوتی‌های حوادث رانندگی هستیم.

سردار مهدی انصاری در آستانه هفته ناجا در دیدار عصر امروز با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۶۷ درصدی سرقت‌های مسلحانه در استان خبر داد و گفت: نسبت به سال‌های ۹۵ و ۹۶ در سرقت‌های مسلحانه کاهش ۶۷ درصدی را شاهد هستیم.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سرقت به عنف ۳۱ درصد کاهش این سرقت‌ها را داریم و در جرائم خشن (شرارت و چاقوکشی) ۱۶ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به رتبه اول استان در پیشگیری از نزاع‌های دسته جمعی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون کاهش ۲۸ درصدی نزاع‌های دسته جمعی را داشتیم.

این مسوول به افزایش ۲۲ درصدی تصادفات و‌حوادث رانندگی اشاره کرد و افزود: بالا بودن حوادث رانندگی منجر به افزایش ۷ درصدی فوتی‌های شده  که وجود ۸۲ نقطه حادثه‌خیز در استان علت آن است.

انصاری بیان کرد: ۱۲ مورد از این نقاط حادثه خیز رفع شدند و ۷۰ مورد از آنها باقی مانده که خود عامل اصلی حوادث رانندگی هستند.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کشفیات کالای قاچاق گفت: ۴۰۲ میلیارد ریال کشفیات کالای قاچاق بوده و روز گذشته کالای قاچاق شامل گردو و برنج و ..به ارزش ۲/۵ میلیارد تومان کشف شد.کشفیات کالای قاچاق ۲۷ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به کشف ۵ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان گفت: طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده در دستور کار پلیس قرار دارد، در حوزه جرائم اینترنتی افزایش را شاهد هستیم ۲۰۹ پرونده جرائم اینترنتی بوده که همه کشف و ۱۵۴ نفر دستگیر شدند.

انصاری بیان کرد: در رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌ها تاکنون دو هزار و ۹۸۳ پرونده مسائل خانواده به پلیس ارجاع شد که یک هزار و ۵۰ پرونده یعنی ۷۶ درصد پرونده‌ها به صلح و سازش منجر شد.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با ارتباط از طریق سامانه ارتباط مستقیم مردم، ۴ هزار مورد گزارش، شکایت و انتقاد به پلیس منتقل و برای رسیدگی در دستور کار قرار گرفت.

این مسوول خاطرنشان کرد: با رایزنی مجوز ورود ۵۰۰ نفر از جوانان استان با مدرک دیپلم به نیروی انتظامی را گرفتیم، ضمن اینکه در تلاش هستیم مکان‌های ستادی پلیس در استان که فرسوده و مستهلک هستند را سر و سامان بدهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. مولا گفت:

    سلام وتشکراززحمات نیروی انتظامی نسبت به مبارزه بابدحجابی وبی حجابی هم لطفا چاره ای اندیشیده شود

  2. ازچرام گفت:

    جناب آقای ملک حسینی فحش شماراهم نظام وانقلاب میخورد.کم کاری واشتباهات بعضی ازنقش های سیاسی ومسولین این این دوران راوعملکردضعیفشان رامتأسفانه نظام وولایت عزیزمءمیخورد.دوست داشتم این راهم میگفتید……البته درپاکی ودلسوزی شماشکی ندارم ویادمه یک روزهمین جمله مدنظرحقیرراخوب فرمودیدکه اشتباهات وکم کاری مامسولین رابه حساب نظام وانقلاب میزارند….بزرگواراین روزهادرنقش های مختلف سیاسی واداری درجامعه سهل انگاری ویاخیانت بعضیشون راعده ای کم سلیقه وکم فکربه حساب نظام وولایت میگزارندوچه اهانتهاکه نمیکنند…..بنده ازقربانیان جنگ وجبهه وایثارم وافتخارمیکنم که یک روزخودوکل خانواده ام رافدای این نظام ورهبربکنم وواقعاازآرزوهامه اماخیانت بعضی ازافراددرقشرهاونقش های مختلف دل مارابه خون آورده ونمیدونم چراباآنهابرخوردانقلابی نمیشودو…….

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president