آوای جنوب

وتوی مردانه‌ی آقای استاندار/ فعل و انفعالات اخیر برای تغییر یک مدیر در استان کهگیلویه و بویراحمد

باید به آقای استاندار بابت این موضع‌گیری و جلوگیری از انتصاب سیاسی در دستگاه صنعتی تبریک گفت چرا که هر چه نگاه می‌کنیم این وتوی استاندار مقابل زیاده‌خواهی سیاسیون مردانه و به موقع بود.

آوای جنوب

باید به آقای استاندار بابت این موضع‌گیری و جلوگیری از انتصاب سیاسی در دستگاه صنعتی تبریک گفت چرا که هر چه نگاه می‌کنیم این وتوی استاندار مقابل زیاده‌خواهی سیاسیون مردانه و به موقع بود.

فعل و انفعالات اخیر برای تغییر یک مدیر در استان کهگیلویه و بویراحمد
آقای استاندار مردانه مقابل تغییر یک مدیر صنعتی توسط سیاسیون تهران‌نشینان ایستادگی کرد تا معلوم شود که قدرت اجرایی و تصمیم‌گیری استان در دست نماینده عالی دولت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تلویحا در یکی از نشست‌هایی که چند روز پیش در استانداری برگزار شده بود اعلام کرد که الا ماشاءالله سیاسیونی در تهران هستند که هنگام تغییر و تحولات مدیریتی در استان افاضاتی دارند که نشان دهنده اعتراض استاندار به دخالت‌های سیاسیون تهران‌نشین است.

بی‌گمان سیاسیون تهران‌نشین که سال‌های سال است از مرکز استان و شهر محروم یاسوج بار سفر بسته‌اند و تنها در موعد انتخابات به این شهر سفر می‌کنند تا دستشان از… خالی نماند اجازه دخالت در امور سیاسی و مدیریتی استان را ندارند.

در مقابل این لیدرهای سیاسی، هستند افراد سیاسی در اردوگاهی دیگر که نامشان پرآوازه‌تر از این افراد است اما نه وارد بازار اقتصادی شده و نه رحل اقامت گزیده‌ و پایتخت‌نشین شده‌اند بلکه در استان و شهر محروم خود مانده و مشغول خدمت در حوزه‌های مختلف از جمله عرصه فرهنگی هستند و چوبی هم لای چرخ مسؤولان استانی نمی‌گذارند.

در چند روز اخیر در خصوص تغییر یکی از مدیران صنعتی شاهد بودیم که سیاسیونی که سال‌های سال با استان و مشکلات مردم بیگانه‌‌اند به ناگاه برای این دستگاه مدیر می‌بافند که باید به ضمیر خود مراجعه کنند که در این سال‌ها برای رفع مشکلات استان و شهر و حتی منطقه‌ای که خود منتسب به آن هستند چه کاری انجام داده‌‌اند؟.

به هر حال باید به آقای استاندار بابت این موضع‌گیری و جلوگیری از انتصاب سیاسی در دستگاه صنعتی تبریک گفت چرا که هر چه نگاه می‌کنیم این وتوی استاندار مقابل زیاده‌خواهی سیاسیون مردانه و به موقع بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president