آوای جنوب

امام جمعه موقت گچساران: دولت و نمایندگان مجلس دنبال مشکل امروز بازار ، اقتصاد و گرانی‌ها باشند/ برخی‌ها اصرار دارند قانون ( FATF) را دوباره در مجلس مصوب کنند

امام جمعه موقت گچساران گفت: دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز باید به صورت جدی به دنبال حتی مشکل امروز بازار ، اقتصاد و گرانی‌ها باشند و نگران مردم نه نگران ( FATF) .
امام جمعه موقت گچساران گفت: دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز باید به صورت جدی به دنبال حتی مشکل امروز بازار ، اقتصاد و گرانی‌ها باشند و نگران مردم نه نگران ( FATF) .

به گزارش آوای جنوب از گچسارن، حجت الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطه‌های نماز عبادی و سیاسی این هفته با توصیه و دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: راه رسیدن به خدا تقوا است.

 وی ادامه داد: کسی که از خدا نترسد ارزشی نزد مردم ندارد و انسان مومن کسی است که از خدا اطاعت کند.

 امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به ایام ماه محرم و تقدیر و تشکر از هیات مذهبی  در برگزاری مراسمات  در شهرستان افزود: اگر امام حسین (ع)  را در کربلا  با مظلومیت به شهادت نمی‌رساندند و اگر امروز در مساجد و هیئت‌ها از امام حسین(ع) یاد می‌شود این نشان از ماندگاری کربلا دارد.

 وی ادامه داد: اسرای کربلا اسیر شدند تا حضرت زینب (س) و حضرت زین العابدین (ع) در کوفه مظلومیت داستان کربلا را خطبه بگویند و از جنایت‌های کوفیانی بگویند که با اهل بیت چه کردند و باید گفت کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود.

 خطیب جمعه موقت گچساران با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: سعی کنیم در این ایام دانش آموزان بی‌بضاعت را فراموش نکنیم و حواسمان به این افراد  باشد.

 صفایی  در ادامه با اشاره به روز ۹ مهرماه روز همبستگی با نوجوانان فلسطینی تصریح کرد: این روز ، روز همبستگی با جوانانی است که سالها با دست خالی  در مقابل زورگویان عالم ایستاده‌اند.

 وی در ادامه به روز جهانی سالمندان نیز اشاره کرد و گفت: فرزندان باید بدانند  در مقابل پدر و مادر خود مسوولیت دارند و باید تا می‌توانین به پدر و مادرانمان خدمت کنیم چرا که آنها جوانی خود را برای فرزندانشان گذاشتند و امروز نباید  در سنین پیری آنان را به خانه سالمندان ببریم.

 امام جمعه موقت گچساران  با اشاره به درگذشت شیخ طوسی در هزار سال پیش  ابراز کرد: ایشان مرد بزرگی بود که حوزه علمیه نجف را بنا کرد و تا به امروز آثار آن را مشاهده می‌کنیم.

 صفایی در ادامه با اشاره به سالروز انفجار بارگاه امام هادی و امام حسن عسکری (ع) بیان کرد: مزدوران خبیث حتی به بارگاه امامان رحم نکردند.

 وی در ادامه با اشاره به رژه ۳۱ شهریورماه  در هفته دفاع مقدس در اهواز و محکوم کردن این حمله تروریستی اذعان کرد: این حرکت یک جنایت بود.

 صفایی ادامه داد: اینان از قدرت ایران و نیروهای نظامی ما هراس دارند چرا که ما امروز در اوج امنیت به سر می‌بریم اما باید هوشیار هم باشیم و امیدواریم ملت ایران  دیگر چنین حوادثی را مشاهده نکنند.

 امام جمعه موقت گچساران با  در خواست از مجامع بین المللی در خصوص برخورد با چنین گروه‌های اظهار کرد: دنیا مشاهده کرد که آن کودک چهار ساله چگونه به شهادت رسید.

 صفایی در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل نیز گفت: ایشان به درستی سخن گفت و امیدواریم که  براساس سخنان خودشان عمل نمایند.

 وی در دامه با اشاره به وضعیت به وجود آمده  گرانی‌ها در بازار گفت: چرا باید وضعیت معیشتی مردم ما اینگونه باشد و این سوال برای مردم پیش می‌آید گوجه که دیگر از خارج کشور نمی‌آید لذا می‌طلبد مسوولان ما در این خصوص با جدیت ورود نمایند و با مصببان آن برخورد نمایند.

 صفایی در ادامه با اشاره به قوانین پولشویی و کنواسیون پارلمون( FATF) اظهار کرد: تا کنون دو بار این قانون  در مجلس شورای نگهبان رد شده است پس چه دلیلی دارد برخی‌ها اصرار دارند تا این قانون را دوباره در مجلس مصوب کنند.

 وی با بیان اینکه این قانون را غربی‌ها نوشته‌اند گفت: دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز باید به صورت جدی به دنبال حتی مشکل امروز بازار ، اقتصاد و گرانی‌ها باشند و نگران مردم نه نگران ( FATF) .

 امام جمعه موقت گچساران افزود: این چه قانون غربی است که باید در مجلس شورای اسلامی مصوب شود و بهتر است نمایندگان مجلس به فکر حل مشکلات اساسی مردم باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president