آوای جنوب

شام آخر استاندار در یک مراسم تودیع و معارفه؟/سیاسیونی که برای یزدانپناه کف نزدند!

آوای جنوب تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به مانند سایر برنامه‌ای این چنینی حاشیه‌هایی داشت

آوای جنوب

تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به مانند سایر برنامه‌ای این چنینی حاشیه‌هایی داشت.

شام آخر استاندار در یک مراسم تودیع و معارفه؟/سیاسیونی که برای یزدانپناه کف نزدند!

به گزارش آوای جنوب از یاسوج آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به مانند سایر برنامه‌ای این چنینی حاشیه‌هایی داشت.

**حضور معاون سیاسی استاندار و مدیرکل سیاسی و انتخابات و رئیس دفتر نماینده بویراحمد و بسیاری از سیاسیون جریان اصلاحات از جمله نکات جالب توجه بود و اوج آن هنگامی که دبیر حزب منحله مشارکت استان با حضور در صف اول با معاون وزیر و همچنین یزدانپناه روبوسی و خوش و بش داشت.

**این مراسم هم مانند سایر مراسمات تودیع و معارفه شلوغ بود و همه اقشار از کارمند بانک گرفته تا فرهنگی و مکانیک و پزشک و قصاب در جلسه حضور داشتند به نحوی که قائم مقام وزیر تعجب کرد و گفت که در حداقل ۳۰ مراسم تودیع و معارفه شرکت کردم اما جمعیتی این گونه ندیدم!!.

**باز هم غصه پر قصه نبود پرواز تهران به یاسوج و بالعکس دردسرساز شد به طوری که هر مسؤول کشوری که به استان می‌آید، نیامده قصد بازگشت می‌کند چرا که باید به پرواز شیراز- تهران برسد.

**استاندار هم به عنوان یکی از سخنرانان در جایگاه حضور یافت و بنا به گفته بسیاری از افرادی که حضور داشتند شاید این یکی از آخرین سخنرانی‌های استاندار در چنین برنامه‌هایی به شمار می‌رفت شنیده‌ها حاکی است کلانتری مدیرکل امنیتی وزارت کشور از اهالی دهلران و هم استانی استاندار فعلی جایگزین احمدی می‌شود.

**در این مراسم اورنگ ایلامی مدیر سابق از همه بخاطر کمک برای تحقق برنامه‌ها به جز نمایندگان استان نام برد اما یزدان‌پناه از خجالت ایلامی درآمد و مدیر شدنش را مدیون حمایت نمایندگان استان دانست.

**هنگام سخنرانی یزدانپناه برخی چهره‌های سیاسی به همراه حضار مرتب کف می‌زدند اما هنگامی که یزدانپناه اعلام کرد سیاسیون دست از سر دانشگاه بردارند و دخالت نکنند باز هم حاضرین برایش کف زدند الا همان سیاسیون که انگار از این گفته مدیر جدید برآشفتند.

**شاید بدترین خبر برای سیاسیون و برخی‌ها که تبلیغات را از هم اکنون آغاز کرده‌اند گفتار مدیر جدید بود که اعلام کرد همه بکارگیری‌ها با آزمون و در نظر گرفتن نمره خواهد بود و در ۶ ماه آینده هیچ گونه بکارگیری نیرو نداریم؟

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president