آوای جنوب

طلب ۱۶۰ میلیارد ریالی شرکت توزیع برق گچساران از مشترکان

آوای جنوب رئیس اداره برق گچساران گفت: این شرکت از مشترکان برق در بخش خصوصی و عمومی ۱۶۰ میلیارد ریال طلب دارد

آوای جنوب

رئیس اداره برق گچساران گفت: این شرکت از مشترکان برق در بخش خصوصی و عمومی ۱۶۰ میلیارد ریال طلب دارد.

طلب ۱۶۰ میلیارد ریالی شرکت توزیع برق گچساران از مشترکان
علی روانگرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: میزان مطالبات شرکت توزیع برق این شهرستان از مشترکان در پنج بخش عمومی و خصوصی، خانگی، صنعتی، کشاورزی و سایر مصارف۱۶۰ میلیارد ریال است.

رئیس اداره برق گچساران عنوان کرد: این میزان مطالبات در جهت مصرف برق در بخش‌های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۸ هزار مشترک برق در گچساران و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان وجود دارد، گفت: ۷۰ درصد مشترکان برق معادل ۳۲ هزار مشترک در بخش شهری و۳۰ درصد در بخش روستایی است.

رئیس اداره برق گچساران ادامه داد: تعداد۱۱۰ روستا در بخش مرکزی این شهرستان با جمعیتی بیش از ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.

روانگرد خاطرنشان کرد: اکنون ۹۰ درصد مشترکان برق در این شهرستان در بخش خانگی و ۱۰ درصد در بخش صنعتی است.

وی با اشاره به طلب اداره برق از مشترکان گفت: وصول این مطالبات موجب سرعت بخشی به طرح‌های در حال اجرا، تأمین برق پایدار، کاهش تعداد خاموشی‌ها و جلوگیری از نوسانات برق در مناطق مختلف شهرستان می‌شود.

روانگرد اذعان کرد: سالانه ۲۰میلیارد ریال برای اصلاح و بازسازی ۲ کیلومتر از خطوط و شبکه‌های توزیع برق این شهرستان هزینه می‌شود.

این مسوول با بیان اینکه ۱۰ درصد از خطوط و شبکه‌های توزیع و انتقال برق این شهرستان فرسوده و نیاز به بازسازی و اصلاح دارد گفت: برای اصلاح و بازسازی این میزان خطوط نیاز به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president