آوای جنوب

به مناسبت هفته دفاع مقدس

گلزار شهدای گچساران غبارروبی و عطرافشانی شد+تصاویر

به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با حضور مسوولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران گلزار شهدای گچساران غبارروبی و عطرافشانی شد.
به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با حضور مسوولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران گلزار شهدای گچساران غبارروبی و عطرافشانی شد.
آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب از گچساران،  عصر امروز به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با حضور فرماندار،  فرمانده بسیج ناحیه مقاومت گچساران، نیروهای نظامی و انتظامی، برخی از مسوولان ادارات و با حضور  خانواده های معظم شهدا و ایثارگر  در گلزارا شهدای گچساران برگزار گردید.

 در این مراسم معنوی که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسوولان شهرستان در گلزار شهدای گچساران برگزار شد، یاد و خاطره شهیدان ۸ سال دفاع مقدس و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

 در حاشیه این مراسم عبدالرحیم رحیمی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: شهیدان  با جانفشانی خود در راه اسلام، وظیفه سنگینی بر دوش ما قرار داده‌اند.

 فرماندار گچساران  با بیان اینکه شهرستان گچساران  ۳۶۰ شهید و بیش از یک هزار و ۷۰۰ جانباز را  به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، گفت: این شهیدان و جانبازان مایه خیر و برکت هستند.

 در ادامه این مراسم  مسوول نماینده ولی فقیه  در سپاه گچساران با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دفاع مقدس ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران با اخلاص و رشادت های شهیدان پابرجا مانده، و تا زمانی که ما عهدمان را با شهدا و ولایت تجدید می کنیم، دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد.

حجت الاسلام اله بخش موسوی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس، هفته پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت و گنجینه ارزشمندی است که همچون نگینی درخشان بر تارک این مرز و بوم می درخشد.

 انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president