آوای جنوب

خداحافظی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با نفتی ها و تنها خواسته بیژن جنوبی‌ها از کارکنان صنعت نفت/ تا می توانید پروژه های عام المنفعه تعریف و اجرا کنید

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حاشیه جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از همکاران خود در این شرکت حلالیت طلبید و خداحافظی کرد .

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حاشیه جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از همکاران خود در این شرکت حلالیت طلبید و خداحافظی کرد . 

آوای جنوب

مهندس بیژن عالی پور که طی روزهای آینده بدلیل بازنشستگی صندلی مدیریت بزرگترین شرکت تولید کننده نفت کشور را به شخص دیگری می سپارد پس از این جلسه از همکاران خود در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان حلالیت طلبید و از آنها خداحافظی کرد .

مدیران و کارشناسان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز هرکدام با تقدیر از زحمات و خدمات چندین ساله ی مهندس بیژن عالی پور ، دوران مدیریت وی را دورانی توصیف کردند که علیرغم سختی و مشقت های فراوان در بخش تولید خاطرات شیرینی همچون دستیابی به افزایش تولید یک میلیون بشکه ای ظرف یک ماه و حفظ سهمیه ی نفت کشورمان در مجمع جهانی کشورهای صادر کننده نفت ( اوپک ) حاصل شد .

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت : رعایت ایمنی و مسائل زیست محیطی و حفظ سلامت و ایمنی کارکنان مهمترین اصل در پروسه ی تولید نفت و گاز هستند و می بایست بر این اصول توجه و اهتمام ویژه شود .

، مهندس بیژن عالی پور که در جمع کارشناسان فنی و عملیات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سخن می گفت افزود : تولید نفت و حفظ توان تولید برای مجموعه این شرکت از اهمیت بسیاری برخوردار است اما آنچه که بیشتر از تولید برای ما حایز اهمیت است حفظ ایمنی و سلامت کارکنان است .

وی ادامه داد : در یک حادثه اگر به تأسیسات آسیب برسد اگر چه هزینه های بسیاری بمنظور بازسازی تحمیل می شود ولی اگر خدای ناکرده این حادثه منجر به از دست دادن همکار یا همکارانی شود بسیار سخت و غیرقابل جبران حتی با هنگفت ترین هزینه ها است از این رو تمامی رده های شغلی از پایین ترین سطح تا عالی ترین سطح موظف هستند در هر عملیات موازین ایمنی را لحاظ و رعایت نمایند .

وی با تأکید بر انجام عملیات ضخامت سنجی خطوط لوله نفت و گاز افزود : با برنامه ریزی مدون و انجام آزمایشات ضخامت سنجی می توان از وقوع حوادث و بروز خسارات جلوگیری کرد از این رو ضرورت دارد به این مقوله توجه ویژه شود .

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با مهم برشمردن تعمیرات اساسی تأسیسات فرآورش نفت گفت : با توجه به حجم بالای فعالیت ها و همچنین پراکندگی تأسیسات که اغلب در مجاورت دریاچه سدها یا رودخانه های پرآب قرار دارند می بایست عملیات تعمیرات اساسی کارخانه ها و مجتمع های فرآورش نفت طبق جدول زمانی پیش بینی شده و با رعایت حداکثری موازین ایمنی انجام شود تا خللی در پروسه ی تولید و انتقال نفت صورت نگیرد .

مهندس بیژن عالی پور با عنوان اینکه کار کردن برای مردم یک توفیق و یک نعمت بزرگ است افزود : خواسته ای که دارم این است در بحث مسئولیت های اجتماعی تا آنجایی که قوانین به شما اجازه می دهد از امکانات و منابع سازمان برای گسترش سطح خدمات و کسب رضایت مندی عمومی ، پروژه های عام المنفعه تعریف و اجرا کنید و بدانید که اینها یک توفیق و موهبت بزرگ است که خداوند به شما ارزانی داشته است .

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president