آوای جنوب

آری؛ از پشت خودروهای شیشه دودی شما نمی‌توان مشکلات را دید

ما دلواپس شمایی هستیم که فقط شعار دادید و فرقی هم برایمان ندارد از این جناح باشید یا آن جناح؛ آری؛ از پشت خودروهای شیشه دودی شما نمی‌توان مشکلات را دید.
یادداشت/علی‌مراد کاظم پور
ما دلواپس شمایی هستیم که فقط شعار دادید و فرقی هم برایمان ندارد از این جناح باشید یا آن جناح؛ آری؛ از پشت خودروهای شیشه دودی شما نمی‌توان مشکلات را دید.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  علی‌مراد کاظم‌پور از فعالان رسانه در یادداشتی این گونه آورده است: نمی‌شود و نمی‌توانیم هر طور که خواستیم با مردم رفتار کنیم، مردم ما مردم خوبی هستند که همیشه و در همه حال ثابت کرده‌اند جلوتر از خیلی از مسوولان قدم بر می‌دارند چنان که رهبری بارهای بار به پیشتازی مردم نسبت به مسوولان اشاره فرموده است.

مردمی که عشقشان سرزمینشان است و برای ذره ذره این خاک خون‌ها داده‌اند اما در مقابل شاهدیم بازار رها شده و کمر مردم در زیر گرانی در حال خُرد شدن است.

عادت نداریم چشم بسته قلممان را به حرکت درآوریم بلکه در ابتدا تمامی جوانب را در نظر گرفته و پس از آن می‌نویسیم و دلواپسیم اما دلواپس مردم؛ دلواپس مردمی که با هزاران وعده پای صندوق‌های رای می‌روند دلواپس آنانی هستیم که این روزها مشاهده می‌کنیم صفوف نانوایی‌ها از همیشه شلوغ تر است.

دلواپس آنانی که هستیم که در انتظار حقوق‌های ناچیز و مستمری کمیته امداد و بهزیستی هستند و این روزها توان خریدن گوجه هم دیگر ندارند.

دلواپس مادری هستیم که چادرش را به گونه‌ای می‌گیرد تا کسی او را نشناسد و در بازمانده‌ها و میوه‌های له شده مقابل میوه فروشی‌ها؛ میوه‌ها و گوجه و خیارهایی که زدگی دارد را به بهانه داشتن مرغ و گوسفند خانگی به خانه می‌برد.

بگذریم که همین‌هایی که دلواپسشان می‌شویم نه تنها در صفوف رای‌گیری بلکه در دوران دفاع مقدس و صف‌های اعزام به جبهه‌ها نفر اول بوده‌اند و ما دلواپس آنانی هستیم که از ترس رای نیاوردن‌هایشان نمی‌توانند قانون یارانه را اجرایی کنند.

آری آنانی که همگان یادشان هست که شعار می‌دادند و می‌گفتند چند دهک از یارانه بگیران حذف می‌شوند و یارانه خانواده‌های تحت پوشش افزایش پیدا می‌کند.

ما دلواپس شمایی هستیم که فقط شعار دادید و فرقی هم برایمان ندارد از این جناح باشید یا آن جناح.

آقایان مردم توان خریدن گوجه را هم ندارند نقش بیرونی‌ها در گرانی گوجه چیست؟

دلواپس خانواده‌هایی هستیم که در خانه‌هایشان چندین فرزند بیکار تحصیل کرده دارند اما شبانه لیست‌های استخدامی بسته می‌شود و بین آقایان بالا و پایین می‌شود تا سهمیه‌ها به درستی بین آنها تقسیم شود و لیست به مذاق آنها خوش آید، لطفا از خواب بیدار شوید.

آری از پشت ماشین‌های شیشه دودی شما نمی‌توان مشکلات را دید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president