آوای جنوب

نشست استاندار با اهالی ورزش استان/چرا همه بودند به جز رئیس هیات گچسارانی استان

پیمان اسدی عضو تیم ملی واترپلوی جمهوری اسلامی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که موفق به کسب مدال برنر شد اظهار کرد: قبل از هر چیز توضیح دهید که چرا به غیر از رئیس هیات‌ ما همه رؤسای هیات‌ها حضور دارند و علت دعوت نکردن وی چه بوده است؟.
استانی که کل بودجه ورزشش برابر با ۲ بازیکن سپاهان است/موفق‌ترین هیات ورزشی استان با ۲۴ پله ترقی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد میزبان رؤسای هیات‌های ورزشی و برخی ورزشکاران مدال‌آور استان به خصوص مدال‌آوران بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی بود و حرف دل آن‌ها را شنید.

 عصر امروز در محل سالن دولت استانداری میزبان رؤسای هیات‌های ورزشی و برخی ورزشکاران مدال‌آور استان به خصوص مدال‌آوران بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی بود.

رئیس هیات ورزشی جودوی استان از وضعیت تقسیم اعتبارات فصل ۵ در استان انتقاد کرد و گفت: در استان‌های دیگر تا ۳ و ۵ میلیارد تومان به ورزش از محل این فصل کمک شده به جز کهگیلویه و بویراحمد.

رئیس هیات هندبال استان هم به موفقیت بی‌نظیر این هیات در استان اشاره کرد که در حال حاضر ۳ تیم در رده لیگ برتر هندبال ایران دارد و سال گذشته هندبال نفت و گاز گچساران قهرمان لیگ برتر شد.

وی به استاندار و مجموعه حاضر قول داد که اگر در مرکز استان حمایت شود تیمی از یاسوج به لیگ برتر هندبال ایران خواهد فرستاد و با پول ۲ تا ۳ فوتبالیست می‌شود کاری بزرگ کرد.

وی از ارتقای هیات هندبال استان از رده ۲۸ کشور به رده چهارم کشوری به عنوان دستاوردی بزرگ در هیات هندبال استان یاد کرد.

خداداد افشاریان با حرارت‌ترین سخنران این نشست بود که از محمد صلاح به عنوان کسی یاد کرد که با پاهایش برای انگلیسی‌ها حرف می‌زند و توانسته عده زیادی را با هنرنمایی خود به دین اسلام دعوت کند و این قدرت فوتبال را می‌رساند.

وی کل بودجه ورزش استان را برابر با پول خرید ۲ بازیکن سپاهان اصفهان دانست و گفت چه گناهی کرده‌ایم که باید چنین وضعیتی داشته باشیم.

وی همه چیز را در این استان قفل شده دانست و گفت: نه راه و نه بیمارستان و نه فرودگاه داریم و وضعیت اعتبارات ورزش همین است که می‌بینیم.

داور پیشکسوت بین‌المللی فوتبال ایران با بیان اینکه هیچ چیز در این استان نداریم تنها راه درمان مشکلات را یک هل بزرگ دانست.

افشاریان به کمبودها اشاره کرد که سال گذشته در کل استان ۲۰۰۰ بازی برگزار کرده اما امروز که ۴۰ توپ فوتبال برای شهرستان‌ها جهت راه‌اندازی بازی‌ها می‌خواهد مبلغ ۲۰ میلیون تومان خرید توپ در اختیار ندارد.

وی خطاب به احمدی استاندار گفت: اگر می‌خواهی وقتی از این استان رفتی پشت سرت دست بزنیم پس کمکمان کن؛ او همچنین به معاون استاندار اشاره کرد که روزگاری شاگرد فضولش بوده است.

بهرامی رئیس هیات اسکیت استان هم در این نشست گفت: در استان یک سانتی‌متر فضای تخصصی برای رشته اسکیت نداریم که در دنیا رتبه چهارم را با ورزشکاران همین استان به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های استان امکانات وجود ندارد افزود: در رشته اسکیت آن چنان ظرفیت داریم که می‌توانیم به راحتی به تیم ملی راه پیدا کنیم چنان که در گذشته ظرف ۳ سال ۱۳ بازیکن به تیم‌های ملی تحویل دادیم.

شهلا گشتاسبی هم به عنوان رئیس هیات هاکی قبل از هر چیز درگذشت بهرام شفیع را به عنوان یک رزمنده و مجری مردم‌دار تسلیت گفت و افزود: اگر دستاوردی در ورزش استان بوده بخش عمده‌ای از آن مربوط به نواب رئیس است که از طیف خانم‌ها هستند.

وی اختصاص سالن ۹ دی را به عنوان خانه هاکی یکی از کارها و اقدامات ارزنده در دوره کنونی دانست و موفقیت‌های هاکی استان را مدیون و مرهون مدیریت خوب ورزش استان دانست.

نامداری نایب رئیس انجمن‌های ورزشی هم ماندن خود و بخش زیادی از ورزشکاران استان را علی‌رغم همه کمبودها و نواقص دلبستگی به علوی مدیرکل ورزش دانست و گفت: مسؤولان استان هم باید کمک کنند تا خنده‌زار سایر استانها نشویم.

جمیاری رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای هم با بیان اینکه ورزش زورخانه‌ای قدمت چندین هزار ساله دارد از مهجور بودن آن در استان خبر داد و گفت: در شورای فرهنگ عمومی کشور تصریح شده که ۱۷ دستگاه در قبال این رشته وظیفه دارند که تاکنون در استان از سوی این دستگاه‌ها برای ترویج این رشته اقدامی نشده و درخواست برگزاری یکی از جلسات شورای فرهنگ عمومی استان را در زورخانه یاسوج داریم.

پیمان اسدی عضو تیم ملی واترپلوی جمهوری اسلامی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که موفق به کسب مدال برنر شد اظهار کرد: قبل از هر چیز توضیح دهید که چرا به غیر از رئیس هیات‌ ما همه رؤسای هیات‌ها حضور دارند و علت دعوت نکردن وی چه بوده است؟.

وی به سختی‌هایی که برای تیم ملی متقبل شده اشاره کرد و گفت: در سال اخیر تنها ۵ روز ایام عید در کنار خانواده بودم.

اسدی با بیان اینکه در استان مشکل استخر وجود دارد و همین موجب افت در رشته ورزشی شنا و شیرجه و واترپلو می‌شود اظهار کرد: نبود استخرها در دست هیات‌ها مشکلات زیادی به وجود آورده است.

پرندوار به نیابت از سامان پاکباز قهرمان پارا آسیایی جاکارتا هم در این نشست گفت: سامان پاکباز با مدیریت مادرش و با تمرین در خانه و با مربی‌گری برادرش و با تغذیه نامناسب توانست نایب قهرمان المپیک و قهرمان آسیا شود که در استان نیاز به کمک بیشتر دارد.

وی از مسؤولان خواست تا برای ادامه تمرینات یک منزل مسکونی دو خوابه در یاسوج در اختیار وی و برادرش به عنوان مربی در نظر گرفته شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president