آوای جنوب

تاجگردون: شک ندارم بانک مرکزی و برخی از ارکان دولت تعمدا ماموریت در خراب‌تر شدن اوضاع و اذیت کردن مردم دارند

به گزارش آوای جنوب از گچساران، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز جلسه کمیسیون در خصوص تهاتر بدهی‌های دولت و بخش خصوصی بود.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز جلسه کمیسیون در خصوص تهاتر بدهی‌های  دولت و بخش خصوصی بود.

تاجگردون در ادامه آورده است: شک ندارم بانک مرکزی و سیستم بانکی و برخی از ارکان دولت تعمدا ماموریت در خراب‌تر شدن اوضاع و اذیت کردن مردم دارند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران: غلامرضا تاجگردون نماینده اصلاح طلب و از حامیان دولت تدبیر و امید در حالی این روزها خود منتقد دولت می‌شود و ژست منتقدین را به خود می‌گیرد که خود باید پاسخگو باشد.

 به نظر می‌رسد حامیان دولت تدبیر و امید که در انتخابات ریاست جمهوری  به میدان آمدند و حل مشکلات جامعه را  در گرو  پیروزی حسن روحانی می‌دانستند بهتر است این روزها به جای نقد راهکار ارائه دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. یالثارات گفت:

    تاجگردون یه دروغگوتمام عیارالان موقع انتخابات داره رنگ عوض میکنه

  2. سید مهدی از بهبهبهان گفت:

    خدا خیرتون بده که باتوجه به اینکه شما وامسال دوستانتان دولت بی تدبیر وناامید را انتخاب کردید ولی چونکه شیرلرنترس وشجاعی هستی خودتون منتقدایشون شدی درود به شرفت درود به انسانیتت

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president