آوای جنوب

اندرحکایت پست جدید تاجگردون؛لطفا ژست دلسوزی برای محرومین نگیرید+تصویر

نماینده اصلاح طلب به جای پاسخگویی به مردم ژست منتقد به خود گرفت.
آوای جنوب
نماینده اصلاح طلب به جای پاسخگویی به مردم ژست منتقد به خود گرفت.

غلامرضا تاجگردون نماینده اصلاح طلب به تازگی پستی درباره حمایت از مردم محروم منتشر کرده که نکات قابل تاملی در آن دیده می شود.

این نماینده مجلس در پست اینستاگرامی خود آورده است: « مردمی که هر چهارسال یکبار شناسنامه شان معتبر میشود و عزیز. هر وقت به شهرستان میروم دو سه بار فرصت میشود در لایه های مختلف جمعیتی محلات بافت فرسوده حضور پیدا میکنم.سالها با زندگی مناسب فاصله دارند و خدا را شکر به همت مردم و مسئولین کارها خوب جلو میرود. مردم کم کم توقعشان سطح زندگی بهتر میشود. کم کم میفهمند قرار نیست فقط باید روز رای گیری ارزش داشته باشند. امروز خوشحالم بچه های کوچک محله سادات به عنوان نماد محرومیت شهرم به اسم کوچک صدایم میزنند.»

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی درحالی با طعنه و کنایه بیان می کند که برخی از مردم هر چهار سال یکبار تنها به جهت رای دهی عزیز و معتبر می شوند که حدود ۵ سال از دولتی که اصلاح طلبان از آن حمایت تام و تمام کردند و همچنین ۳ سال از مجلسی که اصلاح طلبان در آن حضور چشمگیری دارند، می گذرد و این نماینده اینک بایستی پاسخگوی عملکرد خود و همچنین دولتی که اصلاح طلبان از آن حمایت کرده اند، باشد.

این درحالی است که این نماینده نیز مانند اصلاح طلبان دیگری قصد دارد با تغییر جایگاه مسئول و پاسخگو به جایگاه منتقد به نوعی از پاسخگویی در این چند سال گذشته طفره رفته و حتی نسبت به اوضاع نیز طلبکار شود.

در این زمینه این انتقاد از اصلاح طلبان وجود دارد که بیشتر از اینکه یک جناح سیاسی باشند کارکرد اجرایی دارد، به عنوان یک کمپین تبلیغاتی و انتخاباتی کار می کنند و بعد از هر انتخاباتی به طور کاملا زودهنگام برای انتخابات دیگر آماده می شوند و کنش‌های سیاسی‌شان اغلب انتخاباتی و پرش از انتخاباتی به انتخابات دیگر است.

با این حال به نظر می رسد که در حال حاضر تاجگردون و دیگر نمایندگان و مسئولان اصلاح طلب بایستی جوابگوی مردمی باشند که پای صندوق رای آمده‌اند و به  آنان رای داده‌اند و امروز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. فریب نخورید گفت:

    تاج گردون اصلا به فکر مردم محروم نیست ایشان دروغگویی بیش نیست و خودش و نوبخت در یک کلاس درس دروغ گویی یاد گرفتند جدیدا با اعلامیه قصد فریب دانش اموزان دبیرستانی رای اولی سال ۹۸ را دارد چطور مابقی دانش اموز نیست کلک تا کی فریب تا کی خدا به داد مردم برسد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president