آوای جنوب

انتقاد امام جمعه گچساران از بی‌توجهی مسؤولان گچسارانی به برنامه‌ها و مناسبت های مذهبی و غیبت آنها در مراسمات+تصاویر

امام جمعه گچساران از بی‌توجهی مسؤولان به برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی انتقاد کرد.
آوای جنوب
امام جمعه گچساران از بی‌توجهی مسؤولان به برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی انتقاد کرد.

 به مناسبت عید غدیرخم مراسمی در پارک شهدای گمنام گچساران در غیاب مسوولان برگزار شد.

 در این آیین ضمن اجرای برنامه‌های مختلف و شاد سخنرانان به تبیین فلسفه غدیر پرداخته شد.

 سید امین الله حجازی امام جمعه شهرستان گچساران که سخنران این مراسم بود، اظهار کرد: عید غدیر همواره به عنوان سند زنده و پرافتخار  مسلمانان است و باید ابعاد این جریان تاریخی به درستی بیان شود.

 امام جمعه گچساران ادامه داد:  امامت و ولایت اساسی‌ترین و اصلی‌ترین محور مکتب اسلام است،  که باید قدر آن را دانست و با تحقق منویات ولی‌فقیه در رشد و پیشرفت جامعه اسلامی بیش از پیش گام برداریم.

 وی با بیان اینکه عید غدیر مهمترین عیدبرای مسلمانان است، گفت: این عید بزرگ  باید هر سال نسبت به سال گذشته هر چه باشکوه‌تر  باید برگزار شود تا زمینه ساز توجه همگان به ولایت فقیه که تداوم غدیر است، باشد و برکات این عید را بیش از گذشته  در  جامعه شاهد باشیم.

 حجازی در ادامه با انتقاد از مسوولان شهرستان گچساران که در این مراسم حضور نیافته بودند، ابراز کرد: مسوولان از خواب غفلت بیدار شوید، چرا در مراسمی که عید بزرگ مسلمانان است حضور ندارید.

 امام جمعه گچساران افزود: چرا در جشن‌ها و مراسمات پایکوبی شرکت می‌کنید اما در جشن عید غدیرخم که عید بزرگ مسلمانان جهان است  شرکت نمی‌کنید.

 وی  در ادامه با بیان اینکه غدیرخم که اساس اسلام است از آن فاصله گرفته‌اید، بیان کرد:  امروز مشکلات پیش آمده  در جامعه از جمله مشکلات معیشتی، بیکاری و  بی‌عدالتی  توجه نکردن به توصیه‌‌های  اهل بیت و فاصله گرفتن از آنها است.

حجازی خطاب به  شخص رئیس جمهور که شخص دوم کشور ، وزرا و مسوولان شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: دلیل اختلاس، دزدی، فقر و فلاکت به وجود آمده در کشور فاصله گرفتن از خطوط و رهنمودهای امیرالمومنین (ع) است.

 امام جمعه گچساران  از سازمان تبلیغات اسلامی، شهردار و معاون فرهنگی شهرداری دوگنبدان که در برگزاری مراسمات مذهبی پیش‌قدم هستند تقدیر و تشکر کرد.

 در ادامه این مراسم حجت الاسلام عبدالرحیم ملکوتی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که آیا از مسوولان شهرستانی برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده است، اظهار کرد:  در نشستی که به ریاست فرماندار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد به همکاری تمام دستگاه‌ها  در برگزاری هرچه بهتر این مراسم تاکید شد.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران ابراز کرد: همچنین دعوت نامه‌ای از سوی این سازمان جهت شرکت در جشن عید غدیرخم به تمام ادارات این شهرستان ارسال شد.

در این مراسم با برگزاری مسابقات شعرخوانی و اهدا جوایز به پایان رسید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president