آوای جنوب

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد: برای برخورد با سارقان و قاتلان و بزهکاران تفاوتی میان طوایف و ایلات قایل نیستیم

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات بزرگ همانند دستگیری سارقان و قاتلان طلا فروشی در گچساران و یاسوج اشاره کرد و گفت: با هیچ کسی تعارف نداریم و فضا را برای سارقان و قاتلان و مجرمان از هر ایل و تباری تنگ می‌کنیم.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات بزرگ همانند دستگیری سارقان و قاتلان طلا فروشی در گچساران و یاسوج اشاره کرد و گفت: با هیچ کسی تعارف نداریم و فضا را برای سارقان و قاتلان و مجرمان از هر ایل و تباری تنگ می‌کنیم.
آوای جنوب

 سردار مهدی انصاری صبح امروز در جمع  متنفذین و ریش سفیدان و ائمه جمعه و جماعات استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید سعید غدیر به اثرگذاری نشست با متنفذین و ریش سفیدان و بزرگان ایلات و طوایف اشاره کرد و گفت: این نشست‌ها در استان به قدری مهم و اثرگذار بوده که استان با کاهش ۳۳ درصدی نزاع دسته جمعی اکنون آخرین استان کشور از نظر نزاع‌های دسته جمعی در کشور است که شاید برای خیلی‌ها باور کردنی نباشد.

وی خدمت به مردم را از صفات امیرالمومنین دانست و در ادامه به برخی از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: چه مصیبت‌ها و مرارت‌ها که بر اثر آسیب‌ها رخ می‌دهد و لذا ارزش دارد که ریش سفیدان و متنفذین وارد عمل شوند و اجازه ندهند که مشکلات و آسیب‌ها پیش بیاید.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به اعتقادات پیشینیان به سرمایه‌های اجتماعی از جمله سادات اشاره کرد و گفت: باید از این سرمایه اجتماعی به نحو مطلوبی استفاده کرد و باید از ظرفیت مردم برای استقرار و حفظ امنیت استفاده کرد.

انصاری خاطرنشان کرد: قبول داریم که زیرساخت‌ها گاه معیوب است و موجب بروز مشکل برای جوانان می شود اما خانواده‌ها بیش از هر نهاد و دستگاهی می‌توانند از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنند.

وی فضای مجازی کنونی را عین قیچی دو لبه دانست و افزود: مضرات فضای مجازی اکنون بیش از محسنات آن شده که برای همه دستگاه‌ها و خانواده‌ها به اندازه توان خود ورود پیدا کنند و بی‌تفاوت نباشند.

فرمانده انتظامی استان به آمار استان اشاره کرد و گفت: در سرقت مسلحانه یکی ماقبل آخر در کشور هستیم و در نزاع دسته جمعی آخرین استان کشور هستیم اما باید اجازه ندهیم تا بد حجابی در استان رواج پیدا کند.

انصاری با بیان این که نباید اجازه دهیم که نوجوانان ما دچار بلا شوند افزود: فضای مجازی را که نگاه می‌کنیم و سایت همسریابی را که می‌بینیم فجایعی در آن وجود دارد.

این مسؤول با بیان این که چه بلایی به سر ما آمده که وارد چنین فضاهایی شده‌ایم اظهار کرد: نباید فقط با پلیس به مقابله و مبارزه با این فجایع برویم و چرا نباید خانواده‌ها خودشان مراقب باشند.

وی با بیان این که بیشتر از ۲۰۰ سایت بیرونی به دنبال منحرف کردن جوانان ما هستند افزود: دشمن به دنبال سلب کردن حیات و زندگی ماست لذا باید سواد رسانه‌ای داشته باشیم تا به مشکلات فضای مجازی پی ببریم.

انصاری در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه پلیس نیاز به سرمایه اجتماعی و همکاری مردم دارد خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت روحانیت و شوراها و ائمه جمعه و ریش سفیدان و عقلای شهر و دیار می‌توان در استان کارهای بزرگتری انجام داد همانند کاهش نزاع‌های دسته جمعی که اقدامی بزرگ بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان به اقدامات بزرگ همانند دستگیری سارقان و قاتلان طلا فروشی در گچساران و یاسوج اشاره کرد و گفت: با هیچ کسی تعارف نداریم و فضا را برای سارقان و قاتلان و مجرمان از هر ایل و تباری تنگ می‌کنیم.

وی گفت: هر کسی که با سارق و قاتل و بزهکار برخورد نکند بی عرضه است و باید با اقتدار در مقابل چنین افرادی ایستادگی کرد تا فضای امید برای مردم ایجاد شود.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقتدار توام با مهربانی برازنده پلیس است و برای ما تنها رضایت مردم مهم است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president