آوای جنوب

تاجگردون: گول بازی سیاسی ما را نخورید/رحیمی:من به عنوان فرماندار عصبانی معروف شده ام/قول فرماندار جدید گچساران برای تعامل با همه و برگزاری انتخابات سالم

نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: گچساران متعلق به همه طوایف است.
آوای جنوب
نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی:
گچساران متعلق به همه طوایف است/رحیمی بار همه پروژه‌ها را به دوش کشید/خوان‌پایه شناسنامه مشخص دارد
نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: گچساران متعلق به همه طوایف است.

 پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندار گچساران  با حضور استاندار و معاونین و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن آزادی نفت گچساران برگزار شد.

 در این مراسم غلام‌رضا تاجگردون  اظهار کرد: امروز شاهد مراسم تودیع یک برادر بزرگوار و معارفه،دوست و برادر دیگر هستیم و بعد از مدت ها این گونه مراسم در شهرستان گچساران برگزار می شود.

وی با اشاره به خدمات ۵ ساله فرماندار سابق گچساران در منصب فرمانداری گفت: نمی‌توان خدمات ایشان را در چند کلیپ به نمایش گذاشت و از زحمات ایشان و بردباری برای اینکه کاری انجام شود سخن گفت.

تاجگردون ادامه داد: دوستی و برداری من با  حاج رحیمی به دوران فرمانداری باز نمی گردد بلکه ما در دوران مدرسه، در دوران هشت سال جنگ تحمیلی دوشادوش  و کنار هم بوده ایم.

نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه در این مدت کارهای سیاسی بسیاری را انجام داده‌ایم، گفت: در طول ۵ سال خدمت صادقانه و تلاش منصفانه ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: در این مدت تمامی مکالمات تلفنی ما به یک ساعت به طول انجامیده است و بسیاری از مکالمات ما  در مورد مسائل کاری بوده است.

این مسوول افزود: این کلنگ زنی‌ها و افتتاحیه ها صورت گرفته در سطح شهرستان نشان از تلاش و پشتکار ایشان در انجام کارهای محوله بر ایشان بوده است.

نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: بار همه طرح‌ها و پروژه‌ها را حاج رحیمی به دوش کشید.

وی ادامه داد: حضور ایشان در تمامی پروژه‌های شهرستان، بازدید مداوم از پروژه‌ها، حضور ایشان در مسائل سیاسی و امنیتی، برگزاری جلسات هم اندیشی با طوایف مختلف این شهرستان از ویژگی بارز وی بود.

تاجگردون افزود: تند و تیزی اگر داشت برای کار بود اما برای مسائل سیاسی تند و تیزی نداشت.

وی با اشاره به نوسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده اظهار کرد: برگزاری مراسمات در مساجد محلات برای  ساکنان بافت فرسوده از اقدامات قابل تامل ایشان در این شهرستان بوده است.

تاجگردون خطاب به رحیمی گفت: از صمیم قلب به شما افتخار می‌کنم و خسته نباشید به شما می گویم.

وی ادامه داد: اگر چه من در این گونه مراسم حضور داشته‌ام اما  همیشه مراسم تودیع ناراحت کننده است.

تاجگردون تصریح کرد: خوشحال هستم که ایشان در یک خطه دیگری از کشور ایران مشغول به خدمت گذاری خواهند شد.

وی با بیان اینکه استاندار کهگیلویه وبویراحمد از یک استان دیگر برای خدمت‌رسانی به این استان آمده است، ابراز کرد: تشکر از استاندار در جهت این انتخاب ایشان در جهت انتخاب شخصی کار بلد برای فرمانداری گچساران است.

وی ادامه داد: یکی از کارهای سخت استاندار انتخاب نیرو برای انجام کارهای محوله است در بحث جایگزینی حاج رحیمی این گونه بوده است که شخصی را انتخاب کنند که توان اجرایی کار را داشته باشد، کار عمرانی را بداند و در کار پاک‌دست و مسیر را بشناسد و اهل خیانت نباشد.

نماینده مردم گچساران و باشت عنوان کرد: آقای خوان‌پایه دارای یک شناسنامه مشخصی است و عملکرد ایشان این گونه است.

تاجگردون با بیان اینکه این شهرستان متعلق به تمامی طوایف است، گفت:  هیچ گاه به دنبال این نباشید که بین دو ایل یا طایفه اختلاف بیندازید چرا که  تفرقه افکنی در میان طوایف صحبت ۱۰ سال گذشته است.

نماینده مردم گچساران و باشت اظهار کرد: شماها گول بازی سیاسی ما را نخورید و اینقدر ترک، لر، قشقایی و باوی نکنید.

وی ابراز کرد: به خوان پایه فشار نیاورید که فلان شخص بویراحمدی و یا باوی است.

تاجگردون اذعان کرد: بنده به عنوان یک نماینده گاها به دولت نقد می‌کنم و در جاهایی دیگر از خدمات دولت باید دفاع کرد.

وی با درخواست از فرماندار جدید خاطرنشان کرد: باید با هماهنگی ادارات با یکدیگر این قطار قرار گرفته بر روی ریل توسعه همچنان با سرعت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

تاجگردون عنوان کرد: امیدوارم تا باشد چنین روزهایی که برای رفتن شخصی چشمان گریان و برای آمدن شخص دیگری لب ها خندان می شود.

نماینده مردم گچساران و باشت افزود: ‌خوشحال هستیم فرزندی از این شهر سکان خدمت را به دست گرفته و از استاندار سپاس‌گزاریم.

فرماندار سابق گچساران عنوان کرد
ابراز خرسندی از حضور همزمان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در مراسم تکریم فرماندار
فرماندار سابق گچساران گفت: خوشحالم که امروز دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب در مراسم تکریم من حضور دارند.

 پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندار گچساران  با حضور استاندار و معاونین و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن آزادی نفت گچساران برگزار شد.

فرماندار سابق گچساران عنوان کرد: کارهای صورت گرفته در این مدت هیچ کاری جز تعامل و همکاری مسوولان استانی و شهرستانی میسر نبوده است.

وی افزود: روزی که به عنوان فرماندار این شهرستان منصوب شدم از خدواند خواستم که صادقانه وارد  این عرصه شوم و با صداقت از این مسوولیت خارج شوم.

رحیمی عنوان کرد: خوشحالم که امروز دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب در این مراسم حضور دارند.

فرماندار سابق گچساران با بیان اینکه وحدت خوبی در شهرستان به وجود آمده است، عنوان کرد: این امر با تلاش و همت مسوولان، ریش سفیدان در این شهرستان میسر شده است.

رحیمی عنوان کرد: خوشحال هستم که در زمان مدیریتم  در چهار سال متوالی در سطح استان  از بین هشت فرماندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان فرماندار اول استان و یک سال مقام چهارم کشوری را کسب نموده‌ام.

وی با بیان اینکه شهرستان گچساران در این مدت از امنیت خوبی برخوردار بوده است، گفت:  شهرستان گچساران از لحاظ امنیت  در کشور در رده اول تا سوم قرار گرفته است.

فرماندار سابق گچساران ادامه داد: کاهش نزاع‌های دسته جمعی در این شهرستان از اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده  که این آمار در سطح شهرستان به صفر رسید.

رحیمی اظهار کرد: این اعداد و ارقام با تعامل و همکاری مسوولان در این شهرستان میسر شده است.

فرماندار سابق گچساران با بیان اینکه من به عنوان فرماندار عصبانی معروف شده ام، ابراز کرد: من برای دفاع از شهرستان در جلسات شورای اداری استان عصبانی و از حق شهرم دفاع می‌کردم.

وی با اشاره به سابقه کاری خود گفت: در دوران معلمی به عنوان معلم نمونه و در زمان مدیریت نیز به عنوان مدیر نمونه و در زمان فرمانداری به عنوان فرماندار اول استان در بین هشت فرماندار شهرستان‌های استان بوده و همچنین کسب مقام چهارم کشوری از افتخارات اینجانب در شهرستان بوده است.

 رحیمی خاطرنشان کرد: در حکم جدید من آمده است که به مدت چهار سال به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه  شهرستان بروجرد خدمتگذاری خواهم کرد.

قول فرماندار جدید گچساران برای تعامل با همه و برگزاری انتخابات سالم
فرماندار گچساران گفت: در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ۳۴ دوره انتخابات برگزار شده است که یکی از وظایف فرماندار برگزار ی صحیح و سالم انتخابات است که بایستی مدنظر قرار گیرد و در این راه تلاش خواهم کرد اگر قرار است انتخاباتی برگزار شود انتخابات خوب و با کیفیت و با صیانت از آرای مردم برگزار کنم.

 پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندار گچساران  با حضور استاندار و معاونین و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن آزادی نفت گچساران برگزار شد.

 در این مراسم علی خوان‌پایه اظهار کرد: امیدوارم هستم که در این مقام  در جهت، توسعه و آبادانی شهرم گام مثبتی بردارم.

وی در ادامه افزود: بر اساس مراسم  تکریم و معارفه  شخصی که تکریم می‌شود از عملکرد خود صحبت‌هایی دارد و گزارشاتی از عملکرد و اقداماتی که صورت گرفته را ارائه می‌دهد که الحق و الانصاف زحمات بسیار و تلاش‌های موثری در این شهرستان انجام گرفته است.

خوان پایه با اشاره به عملکرد فرماندار سابق گچساران گفت: از ایشان به عنوان یک خدمتگذار واقعی تشکر دارم و اطمینان دارم نماینده خوبی از مردم  کهگیلویه وبویراحمد در استان لرستان خدمت خواهد کرد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه برای ادامه راه و توسعه  شهرم  برنامه‌هایی خواهم داشت، گفت: در این زمینه از  تجارب مدیریتی و اجرایی که در این مدت داشته در راستای کمک  به شهر به کار خواهم برد و از مشورت نخبگان و مسوولان و از انتقادات و پیشنهادات و راهکارهای موثر همه اقشار جامعه استقبال خواهم کرد.

خوان‌پایه ابراز کرد: شهرستان گچساران در سالهای اخیر بر روی ریل توسعه به همت نماینده این شهرستان قرار گرفته و قطع یقین نیازمند همکاری و هماهنگی بیشتر هستیم.

خوان‌پایه خاطرنشان کرد: فرماندار به عنوان پل ارتباطی با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مسیر ترقی و پیشرفت را در حوزه‌های مختلف هموار می‌کند.

وی اظهار کرد: ایجاد امنیت و آسایش در سطح شهرستان از دیگر وظایف فرمانداران است که اینجانب بحث امنیت روانی، اقتصادی و اجتماعی را در سطح شهرستان بیش از هر چیز در نظر می‌گیرم.

خوان‌پایه ادامه داد: یکی دیگر از وظایف فرمانداران برگزاری انتخابات بر اساس قانون اصل جمهوریت و اسلامیت است که این قانون  تغییر ناپذیر است.

 فرماندار گچساران عنوان کرد: در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ۳۴ دوره انتخابات برگزار شده است که یکی از وظایف فرماندار برگزار ی صحیح و سالم انتخابات است که بایستی مدنظر قرار گیرد و در این راه تلاش خواهم کرد اگر قرار است انتخاباتی برگزار شود انتخابات خوب و با کیفیت و با صیانت از آرای مردم برگزار کنم.

خوان‌پایه اذعان کرد: با سمن‌ها و تشکل‌های سیاسی ارتباط برقرار  خواهیم کرد و  حرف تشکل‌ها چه در بحث صنفی و سیاسی را بشنویم و در جهت رفع مشکلات از نظر آنها استفاده کنیم.

 فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از مشاوران، دیدار با اقوام و طوایف در دستور کار است و فرماندار خدمتگزار تمام اقشاری است که بیش از ۸۰ سال در این شهرستان در کنار هم قرار گرفته‌اند و با تعامل و همفکری تمامی طوائف یک چهار راه فرهنگی و قومی در این نقطه از کشور  به وجود خواهیم آورد.

خوان‌پایه تصریح کرد: فرماندار به عنوان حلقه اتصال قومیت‌ها در این شهرستان انجام وظیفه خو‌اه کرد و با توکل برخدا و حمایت مسوولان برای پیشرفت و توسعه شهرستان قدم بر خواهیم داشت.

حضور اصولگران و اصلاح‌طلبان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار گچساران/ تصاویر
مراسم تکریم و معارفه فرماندار گچساران با حضور چشمگیر طیف‌های سیاسی همراه بود.

 پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندار گچساران  با حضور استاندار و معاونین و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن آزادی نفت گچساران برگزار شد.

 براساس این گزارش،  امروز در  مراسم تکریم عبدالرحیم رحیمی فرماندار سابق گچساران که قریب بر ۵ سال سکان فرماندای این شهرستان را در دست داشت و معارفه فرماندار جدید حضور طیف‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب به چشم نمایان بود.

 عبدالرحیم رحیمی در این مدت با تعامل و همکاری و برگزاری نشست‌های هم اندیشی با طوائف مختلف و مشاوره گرفتن از ریش سفیدان قبایل توانسته بود آرامش خوبی را در سطح شهرستان به وجود آورد.

 گفتنی است، فرماندار جدید شهرستان گچساران که خود نیز از حوزه بویراحمدگرمسیری از فرزندان این شهرستان است با استقبال خوبی  برخوردار شد.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president