آوای جنوب

خداداد افشاریان زورش به فدراسیون فوتبال نرسید/لیست نامزدهای نهایی هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد+سند

خداداد افشاریان، داور پرآوازه کشور نتوانست از فیلتر فدراسیون فوتبال برای کسب ریاست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بگذرد.

آوای جنوب

خداداد افشاریان، داور پرآوازه کشور نتوانست از فیلتر فدراسیون فوتبال برای کسب ریاست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بگذرد.

حدود هفت نفر از اهالی فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد برای نامزدی ریاست هیئت فوتبال این استان ثبت‌نام کردند که در نهایت خداداد افشاریان، حمزه دامیده و کرم‌ جانی‌پور در مرحله استانی تأیید و به فدراسیون فوتبال جهت احراز شرایط لازم معرفی شدند.

بعد از آن فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی خداداد افشاریان را واجد شرایط لازم از جمله سابقه مدیریت ۵ ساله در حوزه ورزش، برای تصدی این مسئولیت ندانست و آقایان دامیده و جانی‌پور را برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد.

اقدامی که بیش از هر چیز نشانی از قانونمندی فدراسیون فوتبال با نظارت‌های بین‌المللی است که اسیر نام و آوازه خداداد افشاریان با سابقه طولانی در داوری کشور نشده و جایگاه این فدراسیون در افکار عمومی و اهالی فوتبال با تأیید وی، که فاقد سابقه مدیریتی است، زیر سؤال نرفته است.

از طرفی، خداداد افشاریان یک چهره ملی در عرصه فوتبال است و رد صلاحیت وی برای شرکت در انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد چیزی از شایستگی او کم نخواهد کرد و بدون شک او نیز چیزی فراتر از قانون نمی‌خواهد.

در سال ۹۵ نیز خداداد افشاریان برای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کاندیدا شد که به استناد همین بند قانونی، (بند ۶ ماده ۲۲ اساسنامه) رد صلاحیت مدیریتی شد.

به هر حال امیدواریم که انتخابات ریاست هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بدون حاشیه و تأخیر برگزار شود تا یکبار دیگر بعد از دوران پرویز موسوی و شور حرارت فوتبالی با تیم‌داری شهرداری یاسوج و حضور کم‌سابقه تماشاگران کهگیلویه و بویراحمدی در ورزشگاه‌ها دوباره شاهد نشاط و سرزندگی در فوتبال این استان باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. مهرابی باشت گفت:

    سردارورزش کهگیلویه و بویراحمد برادرحمزه دامیده در زمان تصدی مدیریتش شور وهیجان خاصی به فوتبال استان داده بود ای کاش یک بار دیگر آن شور و اشتیاق برگردد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president