آوای جنوب

علیمردانی مدیری نیست که به استان ما خدمت کند/خیانت مدیرکل ورزش و جوانان در حق کهگیلویه

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با انتقاد از مدیران کل راه و شهرسازی و ورزش و جوانان استان گفت: این مدیران عملکرد قابل قبولی ندارند.

به گزارش آوای جنوب از کهگیلویه، عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با انتقاد از عملکرد مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: علیمردانی مدیری نیست که به این استان خدمت کند.

نماینده مردم کهگیلویه با بیان اینکه آقای علیمردانی باید جدی‌تر با پروژه‌های راه و شهرسازی برخورد کند تصریح کرد: من شنیدم اعتباری از جاده سوق قرار است جابه‌جا شود به هیچ وجه کسی اجازه ندارد اعتباری از جاده سوق را کسر و به جای دیگری منتقل کند هر پروژه‌ای پولش باید در همان پروژه هزینه شود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه اعتباراتی از وزارت نفت خارج از چهارچوب گرفتم اما مدیران برای جذب این اعتبارات اقدام نکردند، گفت: خارج از بودجه استانی و از محل بودجه نفت برای چمن‌های مصنوعی و سالن ورزشی چند منظوره مجوز گرفتم ولی متاسفانه هنوز خروجی خوبی نداشته است.

وی، ادامه داد: من این گله‌مندی را دارم و امیدوارم مدیرکل ورزش و جوانان هر چه سریعتر تکلیف هشت چمن مصنوعی که آقای زنگنه لطف داشتند را تعیین کند.

هاشمی‌پور با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان عرضه برگزاری مناقصه برای چمن‌های مصنوعی را ندارد گفت: مدیرکل ورزش با این کم‌کاری دارد خیانت می‌کند.

همچنین شهابی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این نشست گفت که علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی به علت ناتوانی در جذب بودجه جاده سوق قصد دارد یک میلیارد تومان از اعتبار این پروژه را جابه‌جا کند.

این در حالی است که جاده سوق با گذشت ۱۰ سال هنوز تکمیل نشده و به علت آمار بالای تصادفات به جاده خون نام گرفته است.

علیمردانی در آخرین مصاحبه با رسانه‌ها زمان تکمیل و بهره‌برداری جاده سوق به دهدشت را حداکثر تا هفته دولت عنوان کرده بود اما طبق گفته نماینده مردم در مجلس این پروژه به افتتاحیه‌های هفته دولت امسال هم نرسید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بی قانونی گفت:

    همه بی قانونی ها از مجلس که محل قانون گزاری است انجام میگیرد. نماینده مجلس میگه: *اعتباراتی از وزارت نفت خارج از چهارچوب گرفتم* این یعنی درون زدن قانون و بی قانونی. چون نمایندگانی به مراتب قوی تر از عدل هاشمی هست که راه غیر قانونی و دور زدن قانون را بهتر بلدند و همین دور زدنها و راه های خارج از چهارچوب هست که مملکت را به این روز رسانده.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president