آوای جنوب

کیانوش بلوطی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پرونده شهردار دوگنبدان ورود کند/هدف جلسه دورهمی یاسوج چیز دیگری بوده است

با دو نفر از اعضای شورای حل اختلاف استان تماس گرفته شده و طی دو نوبت قرار جلسه را گذاشته‌اند اما هر بار بلافاصله پس از آن طی تماس مجدد جلسه را لغو کرده‌اند.
آوای جنوب
عضو شورا اسلامی شهر دوگنبدان در خصوص وضعیت شهردار دوگنبدان گفت: تخلفی است که در حال حاضر صورت گرفته و به نظر می‌رسد استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد باید به صورت جدی ورود کند.
به گزارش آوای جنوب از گچساران، این روزها خبرهایی مبنی بر ماندن و یا رفتن مسعود ظفری از سکانداری شهرداری دوگنبدان شنیده می‌شود و در رسانه‌ها به تفصیل به این موضوع پرداخته شده است.

موضوع اختلاف چهار نفر از اعضای شورای شهر و شهردار دوگنبدان در بسیاری از محافل و رسانه‌ها در استان بازگو شده و این در حالی است که شهردار دوگنبدان گزینه اول مخالفان امروزی بوده و این سوال امروز در اذهان مردم بدون پاسخ مانده است که دلیل مخالفت موافقان روز اول شهردار شدن مسعود ظفری چیست.

هر چند که این روزها دلایلی را مطرح می‌کنند که بر اساس قانون ظفری نمی‌تواند شهردار باشد اما سوال اینجاست آیا روز اول شرایط ظفری را نمی‌دانستند.

کیانوش بلوطی یکی از اعضای شورای شهر دوگنبدان در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: چهار نفر اعضای شورای شهر دوگنبدان مخالف ماندن مسعود ظفری در سمت شهرداری دوگنبدان هستند و این چهار نفر با توجه به اینکه مدعی عدم احراز شرایط اولیه جهت شهردار منتخب دوگنبدان بودند اعتراض داشته و طی مصوبه ای آن را به کمیته انطباق در فرمانداری ارسال نموده که شهردار فعلی دوگنبدان شرایط لازم برای ماندن در این سمت را ندارد.

بلوطی ادامه داد: با توجه به اینکه کمیته انطباق در فرمانداری و به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار می‌شود این مصوبه شورا را رد می‌کند.

وی ابراز کرد: پس از اینکه این مصوبه در کمیته انطباق در گچساران رد شد چهار نفر شورای شهر دوگنبدان که مخالف ماندن ظفری در مسند شهرداری بودند به عنوان اعتراض مجددا با فرمانداری مکاتبه کرده‌اند.

بلوطی عنوان کرد: بر اساس قانون استانداری مکلف است ظرف ۲۰ روز پرونده را به شورای حل اختلاف استان جهت رسیدگی و تصمیم‌گیری لازم ارسال نماید و با توجه به اینکه ظرف این تاریخ معین شده بنا به دلایل غیر موجه تا کنون تصمیمی در این خصوص اعلام نشده است لذا مدعی هستند که طی این ۲۰ روز استانداری از ارسال پرونده به شورای حل اختلاف امتناع و تصمیم لازم را نگرفته،  مصوبه شورای شهر دوگنبدان لازم الاجرا است و این سوال در اذهان پیش می‌آید که چرا در این مدت شورای حل اختلاف و استانداری تصمیم لازم را در این باره نگرفته‌اند.

بلوطی ادامه داد: در چند روز گذشته جلسه‌ای با حضور نماینده گچساران، استاندار، معاون عمرانی،  ‌مدیرکل شهر و  روستا، شهردار و اعضای شورای شهر در آخرین روزهای فرصت۲۰روزه درسالن دولت یاسوج که قصد میانجیگری داشتند برگزار شد که با توجه به صحبتهای فردای جلسه یکی از معاونین استاندار مشخص شد که هدف جلسه چیز دیگری بوده است.

این عضو شورای شهر دوگنبدان خاطرنشان کرد: با دو نفر از اعضای شورای حل اختلاف استان تماس گرفته شده و طی دو نوبت قرار جلسه را گذاشته‌اند اما هر بار بلافاصله پس از آن طی تماس مجدد جلسه را لغو کرده‌اند.

بلوطی اذعان کرد: این تخلفی است که در حال حاضر صورت گرفته و به نظر می‌رسد استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد باید در این خصوص به صورت جدی ورود کند.

وی با بیان اینکه ما نیز تابع قانون هستیم و انتظار می‌رود قانون در این زمینه اعمال شود، گفت: از همکاران خودمان در شورای شهر دوگنبدان انتظار داریم با خویشتن‌داری در کنار شهردار جوان شهر باشند چرا که دکتر ظفری در یک سال گذشته ثابت کرده است که می‌تواند شهردار خوبی برای شهرمان باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. زینب گفت:

    بازی های سیاسی دردی از مردم دوا نمی کند

  2. ياس گفت:

    اعضای شورای خودشون هم نمی دانند چه کار میکنن چون جایگاه ارزش خیلی بالآی دارد و أفراد سالم باید در ان حضور داشته باشن

  3. ناشناس گفت:

    خنده دار کیانوش هم حرف زه

  4. ناشناس گفت:

    افسوس و صد افسوس به این نخبه کشی ها، و حیف و صد حیف به ظفری که گرفتار چه آدمهای شده.

  5. وارتان سخن نگفت گفت:

    آقا فایده نداره. شهردار کنار بره تا هم این حضرات چپاول کنن ولی حداقل اینطور ابروریزی نشه. ول کن بابا. شهردار نگاه به تحصیلات خودش بکنه
    یادم هست که شهردار قبلی گفت شورا شهرداری هم قد خودش بیاره . واقعا ظفری هم قد مخالفانش نیست خیلی سرتره

  6. گچساران گفت:

    بابا عوضش کنید چون دیگه ماندنش صلاح مردم نیست

  7. ناشناس گفت:

    کار خوبش اینه که مامورین شهرداری دستور میده که ماشین آشعالی رو جلوی راهنمائی رانندگی بریزه مردم میدونن آقای بلوطی که اختلاس گرا شهردار قبلی همشون دور ظفری اجزای شوارئ قبلی که اختلاس ک حالا تو رسانه ها حمایت م از ظفری

  8. ناشناس گفت:

    خخخخ کامنتا خیلی مسخرست به عنوان یه شهروند اختلاسگر اونیه که برا ورود به شورا ملیاردی خرج کرد اختلاسگر و رانتخوار کسیه که زمینخوار و و وماکه موافقان ظفری را میشناسیم یکیشون مشاور عالیه کشور یکیشو باسابقه ترین عضو شوراهای کشور یکیشون هم متخصص ترین شورای شهره ولی مخالفان نظری زمینخوار حسینی دزد مسلم رشوه خوار زارعیان هم مرغیه هیچ کدوم هم سواد ندارن

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president