آوای جنوب

آزمونی سخت برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد/انتصابات استاندار از جنس شایسته‌سالاری یا سفارشی- انتخاباتی

در حالی که کمتر از دو سال دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است به جرات می توان گفت هر روز آن آزمونی سخت برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
آوای جنوب/علی‌مراد کاظم‌پور
در حالی که کمتر از دو سال دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است به جرات می توان گفت هر روز آن آزمونی سخت برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی‌مراد کاظم پور از فعالان رسانه‌ای در یادداشتی نوشت؛ این روزها؛ روزهای حساسی برای آقای استاندار خواهد بود و باید دید آیا او می‌تواند از این آزمون سخت سربلند بیرون بیاید.

استانداری که به جرات باید گفت قشنگ صحبت می‌کند و از بدو ورودش به استان مرد اول رسانه استان بوده است.

احمدی به دلیل اینکه خود سابقه نمایندگی مجلس را دارد به خوبی بازی با کلمات را بلد است و به خوبی می داند چگونه سخن بگوید.

او در ۱۷ مرداد از تنهایی خویش گفت و از رسانه ها خواست در کنارش باشند.

او قرار است از جریانات و قومیت‌ها و لابی‌گری‌ها عبور کند و در بیانش این گونه می‌گوید که می خواهد حتی اگر یک ساعت هم به پایان سکان داری‌اش بر استانداری کهگیلویه و بویراحمد مانده است شایسته سالاری را اولویت کاری اش قرار دهد.

اما چرا می‌گوییم آزمونی سخت برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد.کمتر از دوسال تا انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است و این در حالی است که نمایندگان مجلس تمام سعی و تلاش خود را بر آن گذاشته اند تا بتوانند با انتصاباتی که توسط استاندار صورت خواهد گرفت لیدرها و اقوام مختلف را راضی نگهدارند.

در چنین مواقعی است که می‌گوییم شایسته سالاری زیر پای قومیت و جریانات خُرد خواهد شد.
از سوی دیگر شایعات بسیاری در خصوص جابجایی‌ها در فرمانداری ها؛ معاونت فرمانداری؛ بخشداران؛ مدیران کل و معاونت ها به گوش می‌رسد و این آزمونی سخت برای احمدی خواهد بود چرا که انتصابات پیش رو در استان نشان خواهد داد آیا احمدی همان است که خود می‌گوید یا…

به هر حال احمدی خوب باید بداند در احکامی که به زودی صادر خواهد شد و به امضای او بر آن حکم نقش خواهد بست خطاب به افراد جدید نوشته شده است بنا بر تجربه و شایستگی شما به….. منصوب می‌شوید و امیدواریم مسوولیت‌های جدید این گونه باشد نه به سفارش آقای….شما منصوب می‌شوید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. داود گفت:

    احمدی فقط حرف زدن خوب بلده اختیارشو داده دست آقای زارع وتاجگردون که هردوشون محکوم به شکستن

  2. شهروند گفت:

    کاش شما اصحاب رسانه که ادعاتون به فلک میرسه یک نفرتون از یک حقوق دان در خصوص ادعای شورای شهر و شهردار سوال میکردین واین همه خودتونو مشغول الزحمه نمیکردید و این همه تهمت و افترا بهتان نمیزدید کاش یک نفرتون عقل این کارو داشت

  3. فاطمه گفت:

    ?
    قدیما ۷۰% بدن انسان رو
    اب تشکیل می داد…

    الان با این وضعیت سفارش….
    %۹۵ما رو فکر و خیال
    تشکیل میده…

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president