آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: در استخدام‌های دولتی فرصت برابر به همه فرزندان کهگیلویه و بویراحمد داده می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استخدام‌های دولتی قانون اجرا و فرصت برابر به همه فرزندان استان داده می‌شود.
آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استخدام‌های دولتی قانون اجرا و فرصت برابر به همه فرزندان استان داده می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم و متقاضیان بود.علی‌محمد احمدی سپس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدی که دولت دنبال می‌کند میز خدمت، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به مطالبات و ملاقات مردم است که در چارچوب برنامه‌های دولت  در استان تمهیداتی فراهم شده که بتوانیم هم به صورت حضوری و هم از طریق تلفن مشکلات مردم را رصد، پیگیری و به دستگاه‌ها و دوائر دولتی و سازمان‌ها ارجاع دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز از طریق سامانه سامد مسائل و مشکلات ۲۰ نفر از هم‌استانی‌ها را پاسخگو بودیم که بخش قابل توجهی از مشکلاتی که منعکس شد از شهرستان‌ها، دهیاری‌ها و روستاها بود و مردم دغدغه عمومی در ارتباط با مسائل شهری، وضعیت آب و زیرساخت‌های شهری را داشتند که از آنها قدردانی می‌کنم.

وی عنوان کرد: بخش دیگری از مشکلات مطرح شده مربوط به واحدهای تولیدی بود که با ادارات دولتی و بانک‌ها مشکلاتی داشتند که این مکاتبات ضبط و از طریق دفتر اقتصادی و بازرسی استانداری پیگیری می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم همچنان دغدغه اشتغال دارند، گفت: در زمینه اشتغال تماس‌هایی بود که عمدتا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی پیگیر اشتغال بودند که در ارتباط با این افراد تاکید کردیم که در اشتغال و استخدام‌های ادارات دولتی قانون را رعایت و فرصت برابر به همه فرزندان استان داده می‌شود.

احمدی عنوان کرد: در کنار اشتغال دولتی،دولت تسهیلات خوبی را علل‌الخصوص در مناطق روستایی با اولویت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دارد که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را راهنمایی کردیم که به برای ثبت‌نام به دستگاه‌های متولی مانند صنعت و معدن اداره تعاون کار و امور اجتماعی مراجعه کنند و به جای اینکه پشت میز نشینی را انتخاب کنند تبدیل به کارآفرینی شوند که هم در رشد استان و هم در جذب اعتبارات ملی و ایجاد فرصت‌های شغلی بزرگ و کوچک موثر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توجه برای حل مشکلات مردم گفت: راه‌های مختلفی را برای ایجاد ارتباط با مردم داریم که بهترین راه، ارتباط رو در رو با مردم است که در سفر به شهرستان‌ها، مناطق مختلف و دهیاری‌ها مستقیم مسائل و مشکلات را رسیدگی می‌کنیم، ضمن اینکه مدیران کل و معاونین استاندار یک روز در هفته را به ارتباط مستقیم اختصاص دادند.

وی بیان کرد: ارتباط تلفنی هم نوعی ارتباط با مردم است که مستقیم مشکلات از زبان مردم شنیده می‌شود و به دستگاه تخصصی ارجاع داده می‌شود، دستگاه‌ها موظف هستند مسائل و مشکلات را با اولویت مسائل عمومی، مسائل مربوط به تولید و دیگر مشکلات مردم رسیدگی کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president