آوای جنوب

پیام تبریک مسعود ظفری شهردار دوگنبدان به مناسبت روز خبرنگار

هفدهم مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم

آوای جنوب

شهردار دوگنبدان با ارسال پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
به گزارش آوای جنوب متن پیام بدین شرح است؛

بسمه تعالی

هفدهم مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.
دنیایی که در آن قرار گرفته‌ایم و روزگاری که در آن زندگی می‌کنیم با یک ویژگی و خصوصیّت شاخص ، شناخته می‌شود و آن هم گستردگی اطلاعات و ارتباطات است که بدون تردید نقش رسانه‌های گروهی در این گستردگی و انباشت اطلاعاتی غیرقابل انکاراست،امّا آنچه که بدیهی می ‎نماید، نقش مؤثر و بی‌بدیل اصحاب رسانه در تولید وتوزیع و مدیریت اطلاعات است.
خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی و انسان های صادق، مخلص و مجاهدان بی منت در جامعه هستند، ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست.رسانه ها ابزار ارتباط مردم با مسئولین هستند و تعامل با رسانه ها می تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیشبرد توسعه منطقه باشد.
بنابراین اینجانب، روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران و خبرنگاران ،عکاسان ،سردبیران و مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه ها که صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور هستند و خصوصا خبرنگاران پر تلاش شهر گچساران تبریک گفته و برای آن مجاهدان بی ادعاء آرزوی سرافرازی ، تداوم فعالیت و توفیق را از درگاه خداوند مسئلت می نمایم .

مسعود ظفری
شهردار دوگنبدان

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president