آوای جنوب

راکد ماندن دو پروژه مجتمع آفتابگردان و مصلی در گچساران/ هیچ اسنادی از عملکرد پیمانکاران در پروژه مصلی گچساران وجود ندارد

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه هیچ اسنادی از عملکرد پیمانکاران در پروژه مصلی گچساران وجود ندارد.

آوای جنوب
مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه هیچ اسنادی از عملکرد پیمانکاران در پروژه مصلی گچساران وجود ندارد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، عصر امروز نشست بررسی مشکلات فنی پروژه‌های راه و شهرسازی در گچساران، با حضور معاون استاندار، فرماندار، مدیرکا راه وشهرسازی استان، معاون برنامه و بودجه، پیمانکاران و دیگر مسوولان مربوطه در سالن کنفرانس فرماندار گچساران برگزار شد.

در این نشست علی پارسایی با اشاره به مجتمع فرهنگی وهنری آفتابگردان در گچساران اظهار کرد: متاسفانه قرار داد پیمانکاری که در این مجتمع در حال فعالیت بوده به اتمام رسیده است و برای تکمیل این پروژه در حال انعقاد قرار داد به پیمانکار جدید هستیم.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی احداث مجتمع فرهنگی هنری آفتابگردان از سال ۱۳۸۳ در این شهرستان آغاز شده که متاسفانه تا قبل از سال ۱۳۹۰ به دلیل کمبود اعتبار راکد مانده بود.

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این پروژه هم اکنون دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: زیربنایی این مجمتع فرهنگی و هنری آفتابگردان ۵۲۰۰ متر مربع که در چند طبقه در حال احداث است.

پارسایی با بیان اینکه دو پیمانکار در این مجتمع در حال فعالیت بودند، گفت: برای انعقاد قرار داد جدید و تکمیل این پروژه در حال انعقاد قرار داد با یک پیمانکار هستیم.

این مسوول عنوان کرد: برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن مجتمع فرهنگی و هنری آفتابگردان گچساران در سال جاری به اعتباری به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی در ادامه به پروژه مصلی گچساران اشاره و اذعان کرد: متاسفانه اطلاعات دقیقی از پروژه مصلی گچساران در دست نداریم.

پارسایی عنوان کرد: متاسفانه پیمانکارانی که در گذشته در این پروژه مشغول به فعالیت بودند اطلاعات دقیقی به این اداره ارجاع نداده‌اند.

مدیرفنی و اجرایی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای تکمیل و بازسازی مصلی گچساران نیاز به اعتبار جدیدی داریم.

وی افزود: برای بازسازی گنبد مصلی گچساران هم اکنون مشاور برای برآورد هزینه و مهندسانی که سابقه کار در پروژه‌های بزرگ و سنگین را دارند برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president