آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نباید فقط استاندار قربانی استخدام‌های فامیلی شود/با کمال ادب و احترام حرفم را به نمایندگان می‌زنم/فرماندار باید نماینده وزارت کشور باشد/بخاطر عافیت طلبی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد غصه می‌خورم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ خیانتی بالاتر از این نیست که نظام جمهوری اسلامی فرصت شغلی را ایجاد کند و کسی بیاید آن از یک نخبه بگیرد و به آشنایان خود بدهد، گفت: از زمانی که وارد این استان شدم سه مدیرکل را به همین خاطر جابه جا کردم.
آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که برخی می‌گویند چرا حرص و جوش می‌خوری استان ما همیشه همین گونه بوده است، گفت: بخاطر عافیت طلبی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد غصه می‌خورم.

علی‌محمد احمدی عصر امروز در آیین نکوداشت خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه خبرنگاران و وضعیت استان و همچنین مطالبات خبرنگاران پرداخت و گفت: رسانه دردشناس و رازگوی مردم است و باید تلاش کند که دردهای مردم را به مسوولان منعکس کند.

وی گفت: جایگاه شما آن قدر مهم است که شاید خودتان هم توجه نداشته باشید در حالی که غربی‌ها ۲۸۰ کانال فارسی زبان دارند که جریان رشد انقلاب و جمهوری اسلامی را وارونه منعکس کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: چه کسی باید از عظمت و استقلال این مردم دفاع کند که باید گفت خبرنگاران هستند اید گفت خبرنگاران هستند که هژمونی رسانه‌ای را باید مدیریت کنند آن جا که کاستی هست راهکار ارائه دهند تا از این گذر سخت عبور کنیم و کشور سربلند بیرون بیاید.

این مسوول ارشد اجرایی خاطرنشان کرد:هیچ برهه از از تاریخ به اندازه سه چهار دهه اخیر شاهد فراز و نشیب‌ها نبوده‌ایم که بعد از پیروزی انقلاب تشدید شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسانه‌های کشور با حداقل امکانات توانسته‌اند به مقابله و مبارزه با غول رسانه‌ای استکبار بروند که نمونه آن بیداری اسلامی در عراق و بحرین و یمن و سوریه است و این پیام ناشی از همین تلاش خبرنگاران است.

وی با تاکید به رسانه‌ها که به روز باشند تا وظیفه خود را به خوبی انجام دهند در باب موضوعات استان در بخش دوم سخنان خود گفت: همه باید یک دغدغه داشتیم که همان پیشرفت و تعالی استان است و هیچ کدام حق نداریم از این رسالت عدول کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در سایه سار عظمت زاگرس با ظرفیت‌های بالا هستیم افزود: استان ما گل سرسبد این عظمت تاریخی است که باید این عظمت را حفظ کنیم.

این مسؤول با بیان این که یک سال را در کنار هم تجربه کردیم خاطرنشان کرد: اتفاقات خاص و ویژه بود که بحث برجام و فشارها به دولت و ناآرامی‌ها و خشکسالی و بحران آب بود که در کنار آن زلزله و سقوط هواپیما را داشتیم و نشان دادیم که مرد روزهای بحران هستیم تا مشکلات را پشت سر بگذاریم و همیشه در کنار هم بودیم.

احمدی افزود: انتظارات و توقعات شما بیشتر از این‌هاست و منتظر توسعه بهتر و بیشتر هستید که من و شما به دنبال آن هستیم اما باید شرایط کشور را هم باید درک کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که تزریق اعتبارات به پروژه‌ها بد نبوده است افزود: باید به دنبال اصلاح ساختارها در استان هستیم و این کار زمانی انجام می‌شود که از خود استانداری اصلاح شروع شود و این اصلاح زمانی اتفاق می‌افتد که به مجموعه مدیریت ستادی استان قدرت ببخشیم.

وی با بیان این که فرماندار و مدیرکل باید نماینده وزارت کشور باشد و فرمانداری که به غیر از این خودش را پشت سر دیگری ببیند کارها پیش نمی‌روند.

وی با بیان این که مردم ما مردم بزرگی هستند تصریح کرد: تکمیل یک پل برای این مردم یک آرزو شده بود و من شبانه ۲۰ بار از آن بازدید می‌کردم.

این مسؤول گفت: برخی می‌گویند چرا حرص و جوش می‌خوری و استان ما همیشه همین گونه بوده است اما من برای کشورم حرص و جوش می‌خورم و می‌نشینم و به دلیل عافیت طلبی‌ها غصه می‌خورم.

من آینده استان را درخشان می‌بینم به شرطی که بپذیریم استان روی ریل قانون حرکت کند و از دوستان و خویشان خود به خاطر مردم بگذریم و این میثاق را ببندیم که دلسوزانه کار کنیم.

به گزارش فارس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از اظهارات خود در پاسخ به برخی مطالبات خبرنگاران به ویژه در زمینه بکارگیری نیروهای فامیلی و طایفه‌ای و استخدام‌های مساله‌دار اظهار کرد: اجازه ندهید فقط احمدی قربانی این ماجرا شود.

احمدی بیان کرد: از زمانی که وارد این استان شدم سه مدیرکل را به همین خاطر جابجا کردم و باید پرسید آیا استخدام‌های اتوبوسی در زمان من بوده است؟.

وی گفت: شما خبرنگاران هم هر جای استان هستید مقابل این اقدامات بایستید نه این که فقط پشت تریبون‌ها از این موضوع یاد کنید و بدانید که استاندار هم پشت سر شماست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که وظیفه من شفافیت در امور است و در جواب سؤال خبرنگاری که از نوع رابطه وی با نمایندگان پرسیده بود افزود: با شفافیتی که با شما صحبت می‌کنم با سایرین هم صحبت می‌کنم، نماینده زیر دست من نیست و او در یک قو و من در قوه‌ای دیگر خدمت می‌‌کنم.

احمدی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان برای من محترم هستند شخصا آن‌ها را دوست دارم چون که تلاش می‌کنند اما به صراحت می‌گویم آن جا که حقی بوده با کمال ادب و احترام و صراحت به آن‌ها گفته‌ام، اختلاف نظر هم در عین دوستی‌ها وجود دارد.

وی گفت: یکی از اختلاف‌ نظرها ممکن است در بحث بودجه و اعتبارات باشد که در کل کشور هم چنین اختلاف نظرهایی وجود دارد اهتمام خود را برای رفع مشکلات گذاشته‌ام  اما بخشی از آن هم به قوانین برمی‌گردد که باید اصلاح شود و دست من نیست.

استاندار در خصوص کار مدیران و نظارت‌ خود بر کار آن‌ها گفت: آنجا که باید تند باشم تند برخورد می‌کنم اما انتظار دارم مسائل ریشه‌ای دیده شود و رسانه‌ها هم جهت‌گیری‌ها را در این خصوص ببینند و آنگاه حرفه‌ای وارد شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president