آوای جنوب

آیا تاجگردون یا دانشگاه علوم پزشکی حاضر به رسانه ای کردن لیست استخدامی ها می شوند؟

نماینده گچساران و باشت درمجلس با ارسال نامه ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد لیست افرادی که از سال ۹۲ تاکنون دراین مجموعه استخدام شده اند را مطالبه کرد.

آوای جنوب

نماینده گچساران و باشت درمجلس با ارسال نامه ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد لیست افرادی که از سال ۹۲ تاکنون دراین مجموعه استخدام شده اند را مطالبه کرد.

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت درمجلس در این نامه که خطاب به اورنگ ایلامی نوشته شده لیست افرادی را مطالبه می کند که به شکل رسمی، قراردادی، پیمانکاری و هر روش دیگری در بهداشت و درمان گچساران و باشت مشغول شده اند.

وی همچنین خواستار تفکیک این لیست به شهرستان، محل فعالیت و تاریخ شروع به کار و همچنین ذکر تلفن افراد استخدام شده می کند.تاجگردون تاکید می کند که ازبین کارکنان مشغول به خدمت شده، آنانی که وابسته به مدیران و کارمندان شبکه ها و دانشگاه هستند نیز مشخص شوند.

دراین نامه نماینده گچساران و باشت همچنین از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می خواهد که کسانی که با توصیه شخص خود (تاجگردون )مشغول به کار شده اند نیز مستند اعلام کند.

این نامه که درچهارم تیرماه از سوی تاجگردون ارسال می شود و به نوعی توپ را در زمین دانشگاه علوم پزشکی قرار می دهد و البته دستور ایلامی در پی نوشت نامه نیز نشان می دهد که اقدام در این خصوص به معاونت پشتیبانی دانشگاه سپرده شده است و حال باید منتظر ماند و دید که دانشگاه علوم پزشکی به دستور تاجگردون ترتیب اثر می دهد و این لیست را اعلام می کند و اگر اعلام نماید آیا نماینده گچساران و باشت یا دانشگاه حاضر به رسانه ای کردن آن نیز هستند یا خیر؟

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    خنده باز هست. حالا که بوی تعفن استخدامی ها درومده و گند کارشون بالا اومده میخان به گردن این و اون بندازن. که بود که بود من نبودم

  2. لبنان گفت:

    واقعا خبر مسخره ای است آخه چی ربطی به رسانه ای کردن داره تا حالا کدام استخدام فله ای رسانه ای شد که حالا این دومیش باشه.بابا یه کم حرفه ای کار کنید. کی میخاید از این آماتوری در بیاید

  3. آرمان گفت:

    ید ظلم جایی که گردد دراز
    نبینی لب مردم از خنده باز

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president