آوای جنوب

مبادا مطالبات مردم را با «الف و میم و نون» پاسخ دهید

گفتیم تا گفته باشیم؛ امروز این مردم در انتظار برخورد قاطعانه هستند و از تبعیض به ستوه آمده‌اند و درخواستشان این است این بار برخوردها به الف و میم و نون ختم نشود.
آوای جنوب یادداشت/علی‌مراد کاظم‌پور
گفتیم تا گفته باشیم؛ امروز این مردم در انتظار برخورد قاطعانه هستند و از تبعیض به ستوه آمده‌اند و درخواستشان این است این بار برخوردها به الف و میم و نون ختم نشود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی مراد کاظم‌پور از فعالان رسانه‌ طی یادداشتی در خصوص مشکلات امروز کشور آورده است: در حالی که اینروزها موج نارضایتی مردم را از وضعیت بد اقتصادی در کشور مشاهده می کنیم که متاسفانه هنوز برخورد محکمی با مسببان وضعیت فعلی نشده است.

این مردم از شما به عنوان مسوول نه بلکه از خود سوال می کنند راستی ما انقلاب کردیم؛ خون دادیم؛ شهید دادیم؛ جنگ کردیم؛ زیر موشک باران ها بودیم؛ آواره این شهر و آن شهر شدیم؛ دوباره شهید دادیم؛ اسیر دادیم؛ پا دادیم تا وطن از پا نیفتد؛ دوباره ساختیم؛ اما چرا سهم شما از انقلاب به گونه ای دیگر رقم خورد.

مگر سهم شما از انقلاب چقدر است؛ آیا هنوز سهمتان را کامل نگرفته‌اید. سهم خواهی آقازاده‌ها از انقلاب چه زمانی به اتمام خواهد رسید.

این مردم هنوز پای انقلابشان مانده‌اند اما برخی گرین کارت‌هایشان در دستشان است و آماده برای رفتن هستند.

اینجا برخی هزینه تحصیل فرزندانشان را ندارند و به نان شب محتاج هستند اما برخی خانواده هایشان آن ور آب هستند و خبر از مردم ندارند.

آری اینان سیرانی بی خبر از گرسنگان هستند که سهمشان از انقلاب با مردم تفاوت داشته است.

یک عمر با اقتدار از همه تحریم ها عبور کردیم و کم نیاوردیم تا امروز که برخی در صدد ناتوان کردنمان هستند.

مگر نه اینکه تمام تاسیسات نفتی ما را نابود کردند اما کارکنان نفت آن روز با روحیه جهادی ایستادند و ساختند و آباد کردند تا شریان اقتصادی کشور متوقف نشود.

مگر نه اینکه جوانان این سرزمین همچون احمدی روشن ها دنیا را بهت زده کردند.آری اینجا سرزمینی است که مادرانش هنوز در انتظار استخوان‌های فرزندانشان هستند.

چرا وضعیت امروز دلار را به تحریم ها ربط می‌دهند. مگر این مردم فراموش می کنند حامیان دولت چگونه فریاد می زدند اگر رقیب رئیس جمهور پیروز شود چنین و چنان می شود.

و چه شد و چرا امروز سکوت کرده‌اید و سعی بر آن دارید تا مردم را گمراه کنید از آنچه گفته اید.
یادتان رفت اما یادتان باشد اگر شما فراموش کرده‌اید مردم سخنان آنروز شما را فراموش نکرده اند.

با نگاهی به بازخوانی مناظرات انتخابات ریاست جمهوری و انتشار این‌روزهای آن در فضای مجازی متاسفانه باز هم شاهد سکوت هستیم و بس.

از ارز چهار هزار و دویست تومانی می‌گویند اما چرا به مردم نمی‌گویید ارز چهار هزار و دویست تومانی را چه کسانی و کدام شرکت‌ها و با سفارش چه افرادی دریافت کرده‌اند.

چرا میلیون‌ها دلار ارز گرفتند بی‌آنکه بخواهند اقدامی انجام دهند سرمایه خود را چند برابر کردند.

این مردم برای دریافت چندرقاز وام مانده‌اند اما نزدیکان شما وام های میلیاردی را با سفارش شما به راحتی آب خوردن دریافت می کنند.

بانک‌ها بر مردم برای دریافت وام های دو تا سه میلیونی هزار ایراد از ضامن ها می‌گیرند و مردم را آواره این سو و آن سو می‌کنند اما آقازاده‌های شما چگونه وام‌هایشان را دریافت می‌کنند.

گفتیم تا گفته باشیم؛ امروز این مردم در انتظار برخورد قاطعانه هستند و از تبعیض به ستوه آمده‌اند و درخواستشان این است این بار برخوردها به الف و میم و نون ختم نشود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچساران گفت:

    احسنت به این قلم .راستی دیگر رسانه های استان چرا دغدغه مردم را ندارند فقط خبرهایی از نمایندگان ومدیران می زنند ان هم فقط تعریف وتمجید؟

  2. سیدغلامحسین حسینی گفت:

    احسنت ،ولی کوگوش شنوابرشنیدن حقایق ؟گوش ارگوش تووناله اگرناله من آنچه البته به جایی نرسدفریاداست هرروزدریغ ازدیروز

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president