آوای جنوب

وزیر دولت احمدی‌نژاد در گچساران: پنج سال از عمر این دولت گذشته است و دیگر حنایتان رنگی ندارد/کار به کجارسیده است که روحانی می‌گوید رئیس جمهور فرانسه دغدغه بیکاری جوانان ما را دارد/این مجلس جز ضعیف ترین مجلس ها از بدو انقلاب بوده است/ اجازه آنها در دست همان فردی است که آنها را در لیست قرار داده

وی افزود: این مجلس جز ضعیف ترین مجلس ها از بدو انقلاب بوده است چرا که یک مجلس خنثی است و اجازه آنها در دست همان فردی است که آنها را در لیست قرار داده است و اینها نیز برای اینکه مجدد در لیست قرار بگیرند کاری نمی توانند انجام دهند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سلسله جلسات هفتگی صراط با حضور سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت احمدی‌نژاد با حضور جمعی از مردم شهرستان گچساران در حسینیه ثارالله سپاه گچساران برگزار شد.
بر اساس این گزارش سید محمد حسینی در این جمع اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی بخشی از وعده الهی تحقق بخشیده شد و شخص امام راحل تحول بزرگی در دنیا انجام داد.
وی ادامه داد: مشاهده کردیم دینی که به حاشیه رفته بود با امام خمینی(ره) زنده شد و امروز در حالی وارد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی می‌شویم نزدیک به سیصدهزار شهید را تقدیم کرده‌ایم و به جایگاهی رسیده‌ایم که وقتی ترامپ ایران را تهدید می‌کند سردار بزرگی همچون قاسم سلیمانی او را نهیب می‌زند و خطاب به او می‌گوید به تنهایی در مقابلت می‌ایستم و مشاهده کردیم در دریای سرخ نیز چه اتفاقی روی داد.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت احمدی‌نژاد تصریح کرد: خیلی‌ها فکر نمی‌کردند ما به چهلمین سال نیز برسیم اما به برکت وجود رهبری آگاه، خون شهدا، ایثار و از خودگذشتگی به عزت رسیده‌ایم و هر روز با صلابت از دیروز گام بر خواهیم داشت.
حسینی افزود: نمی‌خواهیم بگوییم مشکلات نیست چرا که هست و ما نیز به شهرهایی که می‌رویم مردم مشکلات را به ما می‌گویند که به مقام معظم رهبری انتقال دهیم و این در حالی‌ است که مقام معظم رهبری از مسوولان نیز اشراف کاملی دارند.
وزیر دولت احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از دولتمردان ما نیز از اول شعارشان ما نمی‌توانیم بوده است و مشاهده کردید بسیاری از کارهای بزرگ که به دست جوانان این کشور صورت می‌گرفت را تعطیل کرده‌اند و به تعبیر مشاورشان که امروز نیز حضور دارد گفته شد هنر ما در قورمه سبزی و …است.
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: مردم مشاهده کردند ما دستاوردهای بزرگی در هسته‌ای و هوافضا و …داشتیم که به دست جوانان سی ساله ایران اسلامی اتفاق افتاد اما آقایان همه چیز را تعطیل کردند و گفتند ما نیاز به هسته‌ای نداریم گفتند به آب و فاضلاب بروید و آنجا مشغول شوید اما با توجه به همه این مشکلات اینها نمی‌تواند ما را از مسیرمان دور کند.
وی با بیان اینکه نسل جوان ما از خیلی از چیزها اطلاع ندارند گفت: دوره‌های سخت این انقلاب را پشت سر گذاشته‌ایم و یادمان نمی‌رود چگونه کمر منافقین شکسته شد آنوقت رضا پهلوی و مریم رجوی هنوز از گذشته درس عبرت نگرفته‌اند و می‌خواهند پیش نویس قانون اساسی و منشور دهگانه بنویسند.
حسینی اظهار کرد: برخی‌ها فکر می‌کنند آن زمان بهشت برین بوده است و این ضعف ما را می‌رساند که خدمات چهل ساله جمهوری اسلامی را به مردم نگفته‌ایم.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت احمدی‌نژاد گفت: مقصصر ما هستیم که به مردم نگفتیم یک شخص بی‌سوادی مانند رضاخان قُلدور آمد و کشف حجاب کرد و مسجد گوهرشاد را به حمام خون تبدیل کرد.

وی خطاب به آنهایی که فکر می‌کنند اگر آمریکا بیاید گل و بلبل می‌شود یادآور شد: باید گفت چگونه رضا شاه را برداشتند و پسرش را شاه کردند و پدرش را در مقابل او تبعید کردند و باید امروز از آنها سوال کرد این چه سلطنتی بود که پدر جلوی پادشاه تبعید می‌شود اما کاری از دستشان برنمی‌آید.
حسینی با بیان اینکه امروز برسی کنید و ببینید آمریکا به کدام کشور رفته است که آنجا آباد شده باشد گفت: ما تا امروز در مقابل سردمداران زورگوی عالم با اقتدار ایستاده‌ایم.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امروز آنهایی که به دنبال برجام ۲ و سه بودند مشاهده کردند که آمریکایی‌ها به راحتی به تعهدشان عمل نکردند و روز گذشته ترامپ اظهار می‌کند بدون پیش شرط مذاکره می‌کند اما ساعتی بعد شروط می‌گذارد.
وی با بیان اینکه اینها یکبار بر سر ما کلاه گذاشته‌اند اظهار کرد: آزموده را آزمودن خطاست و یادمان نرفته همین آقای رئیس جمهور چگونه از برجام ۲ و ۳ می‌گفت که رهبری جلوی آنها را گرفت.
حسینی افزود: امروز علی مطهری از دستاورد برجام چه می گوید و مشاهدده می کنیم آمریکایی‌ها برای زیاده‌خواهی خود حدی نگذاشته‌اند.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: مگر یادمان رفته در دوره رضاخان چگونه تحقیر می‌شدیم به طوری که بحرین را از ما جدا کردند و در بسیاری از نقاط خاک ایران را از دست دادیم.
وی تصریح کرد: امروز مشاهده می کنیم آل سعود چگونه چوب حراج به خزانه خود زده است و ۷۰۰ میلیون دلار را دارد هزینه می‌کند چرا که از قدرت جمهوری اسلامی به لرزه آمده است.
حسینی در ادامه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات امروز گفت: همه می دانستند با آمدن ترامپ مشکلاتی برای ما ایجاد خواهد کرد و در چنین شرایطی ما باید آرایش نظامی بگیریم.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: آنها به هند گفته‌اند ما نفت ارزانتر به شما می‌دهیم و مشاهده ‌کنیم کشور به کشور و شرکت به شرکت در حال کار کردن هستند.
وی با بیان اینکه تحریم وقتی اثرگذار است که ما در داخل دچار ضعف باشیم تاکید کرد: این در حالیست که ما در درون شاهد نفوذی‌هایی هستیم که دو تابعیتی هستند و به دنبال منافع شخصی خودشان هستند.
حسینی افزود: افرادی باید در نظام جهموی اسلامی مسوول باشند که به دنبال منافع شخصی نباشند و این نگاه باید بر مسوولان ما حاکم شود نه اینکه بیایند در لیستی قرار بگیرند و به مجلس راه پیدا کنند.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: تا الان نشان دادده شده است که اینها اهل کار نیستند و همین امروز که برق گچساران قطع شد ما را یاد خاموشی‌های دوران جنگ انداخت.
وی با بیان اینکه امروز خود اصلاح طلبان و حامیان آنها می گویند باید در ترکیب دولت تغییر ایجاد شود گفت: امروز اگر کاری هم صورت می‌گیرد توسط قرارگاه خاتم و کارهای مردمی است چرا که اینها فقط دنبال بحث‌های سیاسی هستند به طوری که در زلزله مشاهده کردیم معاون رئیس جمهور در اولین اظهار نظر خود از وضعیت مسکن مهر گلایه می‌کند و مشخص است این دولت عرضه و توان ندارد و برخی از آنها نیز از عوامل فتنه۸۸ بوده اند.
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: ببینید کار به کجارسیده است که روحانی می‌گوید رئیس جمهور فرانسه دغدغه بیکاری جوانان ما را داشته است که این جمله در آینده تاریخ ما یک طنز خواهد بود.
حسینی اظهار کرد: از دولت انتظار داریم با تغییر ترکیب و رویکرد و کوتاه کردن دست سودجویانی که در شرایط اینروزها رحم نمی‌کنند دادگاه صحرایی تشکیل دهد و با اینها برخورد کند.
وی ادامه داد: مگر در این کشور قحط الرجال است که یک عده باید از اول تا امروز مسوول باشند و تنها در دولت احمدی‌نژاد یک چرخش صورت گرفت.
این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: امروز سازمان بازرسی و دیوان محاسبات باید مراقبت کنند و دستگاه قضا نیز باید کاری کند که مردم احساس کنند که در کشور کسانی هستند که مانع می‌شوند.
حسینی گفت: متاسفانه شاهد هستیم هنوز تحریم‌ها شروع نشده است اما برخی به دنبال منافع خود هستند و برخی نیز دو تابعیتی هستند و خانوداه آنها نیز آن ور است.
وی افزود: این مجلس جز ضعیف ترین مجلس ها از بدو انقلاب بوده است چرا که یک مجلس خنثی است و اجازه آنها در دست همان فردی است که آنها را در لیست قرار داده است و اینها نیز برای اینکه مجدد در لیست قرار بگیرند کاری نمی توانند انجام دهند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: همیشه شاهد بودیم ۳۰ نماینده تهران افراد شاخص بودند اما امروز افرادی نماینده تهران هستند که مشکلات را رها کرده‌اند و دنبال مجوز کنسرت و حضور زنان در ورزشگاه هستند و نظارت را رها کرده‌اند.
وی تصریح کرد: مشاهد کردیم چقدر حضرت اقا در انتخابات هشدار دادند پس ما نیز باید دقت کنیم و آگاهانه و با دوری از مسائل قومی در انتخابات حضور پیدا کنیم و معیارها را در نظر بگیریم.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: نمی‌شود شما به هر کسی خواستید رای بدهید و پس از آن بگویید چرا رهبری اقدامی نمی کند.
حسینی تاکید کرد: پنج سال از عمر این دولت گذشته است و دیگر حنایتان رنگی ندارد که بگوییذ تقصیر دولت گذشته بوده است و این سوال از شما مطرح می شود هنر شما در این پنج سال چه بوده است به جز رکود و تورم و بعد هم آمار دروغ می‌دهید و با گفتار درمانی جواب می‌دهید که باید گفت مردم واقعیت‌ها را لمس کردند و این عبرتی است برای آینده.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: یادتان نرفته که می‌گفتند نه تنها تحریم‌های هسته‌ای بلکه همه تحریم‌ها را بر می‌دارند اما نشان دادند کفایت ندارند.

:
با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    در ده روز اخیر چندین بار تذکر دادم که این مفسدان فى الارض ( و فى الأرز ) را بشکل دادگاه های صحرایی ( بمدت یک هفته جلسات بازپرسی و دادگاهى هر روز صبح و عصر و کذراندن تمام مراحل قانونى تا صدور حکم قابل اجرا ) محاکمه کنید و اکر ١٠ نفر از مفسدین را اعدام نمایید میتوانید امیدى در دل مردم ایجاد کنید – دشمن بزرگ ما امریکا است بجاى خود ولی دشمنان کوچک کوچک ما که با هم جمع شده اند و بیشتر از دشمن بزرک به ما صدمه زدند و میزنند همین رانت خواران زمین خواران ارز خواران اختلاس گران احتکار گران گران فروشان و بد فروشان و در نهایت قاچاق چیان هستند رباید انها را از قاطبه مردم صبور زحمت کش و ایثارگران جدا کنیم

  2. ناشناس گفت:

    قبلا در سایت هاى دیگر در ده روز اخیر چندین بار تذکر دادم که این مفسدان فى الارض ( و فى الأرز ) را بشکل دادگاه های صحرایی ( بمدت یک هفته جلسات بازپرسی و دادگاهى هر روز صبح و عصر و کذراندن تمام مراحل قانونى تا صدور حکم قابل اجرا ) محاکمه کنید و اکر ١٠ نفر از مفسدین را اعدام نمایید میتوانید امیدى در دل مردم ایجاد کنید – دشمن بزرگ ما امریکا است بجاى خود ولی دشمنان کوچک کوچک ما که با هم جمع شده اند و بیشتر از دشمن بزرک به ما صدمه زدند و میزنند همین رانت خواران زمین خواران ارز خواران اختلاس گران احتکار گران گران فروشان و بد فروشان و در نهایت قاچاق چیان هستند رباید انها را از قاطبه مردم صبور زحمت کش و ایثارگران جدا کنیم

  3. ناشناس گفت:

    قبلا در سایت هاى دیگر نه در سایت شما در ده روز اخیر چندین بار تذکر دادم که این مفسدان فى الارض ( و فى الأرز ) را بشکل دادگاه های صحرایی ( بمدت یک هفته جلسات بازپرسی و دادگاهى هر روز صبح و عصر و کذراندن تمام مراحل قانونى تا صدور حکم قابل اجرا ) محاکمه کنید و اکر ١٠ نفر از مفسدین را اعدام نمایید میتوانید امیدى در دل مردم ایجاد کنید – دشمن بزرگ ما امریکا است بجاى خود ولی دشمنان کوچک کوچک ما که با هم جمع شده اند و بیشتر از دشمن بزرک به ما صدمه زدند و میزنند همین رانت خواران زمین خواران ارز خواران اختلاس گران احتکار گران گران فروشان و بد فروشان و در نهایت قاچاق چیان هستند رباید انها را از قاطبه مردم صبور زحمت کش و ایثارگران جدا کنیم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president