آوای جنوب

سردار جعفری بر بالین سردار کهگیلویه و بویراحمدی مسیح مرزهای ایران+تصاویر

سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با حضور در بیمارستان در جریان روند درمان و مداوای این فرمانده ۸ سال دفاع مقدس قرار گرفت.
سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با حضور در بیمارستان در جریان روند درمان و مداوای این فرمانده ۸ سال دفاع مقدس قرار گرفت.
آوای جنوب

 پس از این که سردار نام آشنای کهگیلویه و بویراحمدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل جراحات شیمیایی ۸ سال دفاع مقدس در بیمارستانی در شیراز بستری و مورد عمل جراحی قرار گفت مسؤولان  و فرماندهان عالی کشوری و لشکری از این فرمانده عیادت کردند.

به گزارش فارس سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با حضور در بیمارستان در جریان روند درمان و مداوای این فرمانده ۸ سال دفاع مقدس قرار گرفت.

سردار حاجی‌زاده فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز بر بالین سردار جواد عظیمی‌فر رفت و از وی عیادت کرد.

همچنین مسؤولان ارشد استانی از جمله علی‌محمد احمدی و سایر مدیران و رؤسای سازمان‌ها با حضور در شهر شیراز از این سردار جبهه‌ها عیادت کردند.

سردار جواد عظیمی‌فر از فرماندهان عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه و همچنین مسؤول انسداد مرزهای کشور است که به جز این مسؤولیت‌ها در رده‌های دیگر و مدیریت‌های مختلف در بدنه سپاه مشغول انجام وظیفه و خدمت کرده و در ۸ سال دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب حضور مستمر و مؤثر داشته است.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سیدحبیب موسوی گفت:

    امروزشاهدبستری شدن یکی ازفاتحان جهه های غرب وجنوب هستیم عظیم فررابایدازرزمندگان هشت سال دفاع مقدس پرسیدکه برای حفظ نظام جمهوری اسلامی وجودخوراگذاشته تانظام بماند واوامروزبدن خود رابه تغیغ جراحی سپردازشرق تاغرب وازشمال تاجنوب خدمات سردارهویداع است

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president